Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis cath100: camperrondreis + San Francisco
Reis cath100: camperrondreis + San Francisco
Hallo allemaal,
ik heb al heel wat tips van het Forum gehaald maar soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Wij gaan ruim 3 weken naar Amerika (2 volw, 2 kids) en verblijven eerst een paar dagen in San Francisco.
Daarna rijden we 2,5 week rond met een camper. We willen geen campings boeken ondanks dat het hoogseizoen is. Dan ben je meteen het voordeel van de camper kwijt en we willen ter plaatse nog kunnen veranderen.
Toch wil ik wel al een globale route uitstippelen maar daar kom ik niet helemaal uit. Heb het nu als volgt:
San Francisco - camper ophalen
Tussenstop (inkopen etc. ) - Brannan Island KOA of Los Banos West KOA
Yosemite Nat. Park (deze wel proberen te reserveren)
Yosemite Nat. Park
Kings Canyon nat. park
Sequoa Nat. Park
Sequoa nat. park
Las Vegas
Las Vegas
Grand Canyon
Grand Canyon
Grand Canyon
Monument Valley
Capital Reef
Bryce Canyon
Bryce Canyon
Zion Nat. Park
Terug naar San Francisco (Suggesties?)
Ik heb ook nog een andere versie, vanaf Grand Canyon naar flagstaff, route 66, mojave nat. preserve en dan terug richting SF.
Zoals je ziet rijden we niet iedere dag enorme stukken maar ik zie liever de helft goed dan alles in een flits. Ik heb dus een aantal vragen.
- wie heeft er goede routesuggesties?
- is er een goede route om vanaf yosemite niet door death valley te rijden?
- hoe ga je weer richting SF zonder dezelfde route te rijden?
Bedankt allemaal alvast!
ik heb al heel wat tips van het Forum gehaald maar soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Wij gaan ruim 3 weken naar Amerika (2 volw, 2 kids) en verblijven eerst een paar dagen in San Francisco.
Daarna rijden we 2,5 week rond met een camper. We willen geen campings boeken ondanks dat het hoogseizoen is. Dan ben je meteen het voordeel van de camper kwijt en we willen ter plaatse nog kunnen veranderen.
Toch wil ik wel al een globale route uitstippelen maar daar kom ik niet helemaal uit. Heb het nu als volgt:
San Francisco - camper ophalen
Tussenstop (inkopen etc. ) - Brannan Island KOA of Los Banos West KOA
Yosemite Nat. Park (deze wel proberen te reserveren)
Yosemite Nat. Park
Kings Canyon nat. park
Sequoa Nat. Park
Sequoa nat. park
Las Vegas
Las Vegas
Grand Canyon
Grand Canyon
Grand Canyon
Monument Valley
Capital Reef
Bryce Canyon
Bryce Canyon
Zion Nat. Park
Terug naar San Francisco (Suggesties?)
Ik heb ook nog een andere versie, vanaf Grand Canyon naar flagstaff, route 66, mojave nat. preserve en dan terug richting SF.
Zoals je ziet rijden we niet iedere dag enorme stukken maar ik zie liever de helft goed dan alles in een flits. Ik heb dus een aantal vragen.
- wie heeft er goede routesuggesties?
- is er een goede route om vanaf yosemite niet door death valley te rijden?
- hoe ga je weer richting SF zonder dezelfde route te rijden?
Bedankt allemaal alvast!
Re: Reis cath100: camperrondreis + San Francisco
Hoeveel dagen heb je precies?
Ik denk dat je op zoiets uitkomt:
01.SF - Gilroy
02.Gilroy - Yosemite
03.Yosemite
04.Yosemite - Tioga Pass - Lee Vining
05.Lee Vining - Tonopah - Beatty - Las Vegas (lange rit, Sams Town RV)
06.Las Vegas
07.Las Vegas - Valley of Fire SP - Zion
08.Zion
09.Zion - Bryce Canyon
10.Bryce Canyon - scenic UT-12 - Capitol Reef
11.Capitol Reef - scenic UT-95 - Monument Valley
12.Monument Valley - Grand Canyon
13.Grand Canyon
14.Grand Canyon - Route66 - Kingman/Needles
15.Kingman/Needles - Bakersfield - Sequoia (lange rit)
16.Sequoia
17.Sequoia - Kings Canyon
18.Kings Canyon - SF
Geen tijd voor de kustroute, maar wel prachtige nationale parken.
En geen Page (Antelope Canyon, Lake Powell, Horseshoe Bend). Wil je Page wel bezoeken, dan zou je dit kunnen doen:
10.Bryce - Page
11.Page - Monument Valley
Heb je meer tijd, dan kun je wel een extra nacht bij/in Yosemite, Capitol Reef en/of Page gebruiken.
Of tussen Lee Vining en Bishop voor bezoeken aan Bodie en Mono Lake.
Johan
Ik denk dat je op zoiets uitkomt:
01.SF - Gilroy
02.Gilroy - Yosemite
03.Yosemite
04.Yosemite - Tioga Pass - Lee Vining
05.Lee Vining - Tonopah - Beatty - Las Vegas (lange rit, Sams Town RV)
06.Las Vegas
07.Las Vegas - Valley of Fire SP - Zion
08.Zion
09.Zion - Bryce Canyon
10.Bryce Canyon - scenic UT-12 - Capitol Reef
11.Capitol Reef - scenic UT-95 - Monument Valley
13.Grand Canyon
14.Grand Canyon - Route66 - Kingman/Needles
15.Kingman/Needles - Bakersfield - Sequoia (lange rit)
16.Sequoia
17.Sequoia - Kings Canyon
18.Kings Canyon - SF
Geen tijd voor de kustroute, maar wel prachtige nationale parken.
En geen Page (Antelope Canyon, Lake Powell, Horseshoe Bend). Wil je Page wel bezoeken, dan zou je dit kunnen doen:
10.Bryce - Page
11.Page - Monument Valley
Heb je meer tijd, dan kun je wel een extra nacht bij/in Yosemite, Capitol Reef en/of Page gebruiken.
Of tussen Lee Vining en Bishop voor bezoeken aan Bodie en Mono Lake.
Johan
Johan heeft je een paar prachtige routes gegeven. Ik zou wel boeken, zeker in Zion, Bryce, Capitol reef, Monument Valley, GC en Seki in het hoogseizoen. Als de RV parks volzitten heb je een probleem.
Hoi Johan,
dank je wel voor de route suggestie.
Heb al een kaart gekocht dus ik ga op de kaart en op google maps even kijken of het zo werkt.
Kustroute was inderdaad ook nog een optie maar dan maken we veel te veel kilometers en blijft er weinig tijd over om echt te genieten en gewoon lekker vakantie te houden.
Boeken blijf ik lastig vinden. We kamperen altijd in Frankrijk en boeken dan ook nooit van te voren. Wel was ik van plan om tijdens de reis van te voren even te bellen. Dus bijvoorbeeld 3 dagen van te voren bellen of mailen of ze plek hebben omdat we er aan komen. Ook vinden we het geen mega probleem om bijvoorbeeld uiteindelijk niet in het park te overnachten maar op een camping in de buurt. Heeft iemand hier nog leuke suggesties voor?
dank je wel voor de route suggestie.
Heb al een kaart gekocht dus ik ga op de kaart en op google maps even kijken of het zo werkt.
Kustroute was inderdaad ook nog een optie maar dan maken we veel te veel kilometers en blijft er weinig tijd over om echt te genieten en gewoon lekker vakantie te houden.
Boeken blijf ik lastig vinden. We kamperen altijd in Frankrijk en boeken dan ook nooit van te voren. Wel was ik van plan om tijdens de reis van te voren even te bellen. Dus bijvoorbeeld 3 dagen van te voren bellen of mailen of ze plek hebben omdat we er aan komen. Ook vinden we het geen mega probleem om bijvoorbeeld uiteindelijk niet in het park te overnachten maar op een camping in de buurt. Heeft iemand hier nog leuke suggesties voor?
Je zegt het zelf al "campings in de buurt" Er zijn vaak geen campings in de buurt. Het is niet zoals in Frankrijk. Zijn de campings in GC vol dan vind je niet zo gauw een andere camping, net zoals in bv Monument Valley. En hoe belangrijk zijn hook ups voor jullie?
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij zijn net als jullie kampeerders in Europa. En ja inderdaad in Frankrijk boek ik ook niet, ik weet niet eens waar we in F dit jaar naartoe gaan. We zien wel. Maar in USA hebben we de parken wel vastgelegd, en campings langs de kust (weekeinde) en dat was maar goed ook. Een andere camping kan zomaar 100-150 km verder/ terug zijn. Dat zal ook niet de bedoeling zijn, zeker als je de dag erna op die plek iets wilt gaan zien. Voor Frankrijk maak je denk ik ook niet zo precies een route zoals je nu maakt of wel? Je wilt toch een aantal dingen doen en zien en dat doe je in een bepaalde volgorde en je moet toch op een bepaalde dag weer terug zijn. Het is een ander soort vakantie dan in Frankrijk waar je vast ook wel een paar dagen vast staat, dat heb je minder met een camper.
Laat je niet van de wijs brengen dat je dan geen vrijheid meer hebt... ik snap wat je bedoeld hoor. Maar reserveren geeft een andere vorm van vrijheid namelijk van (heel) laat aankomen bij de camping. Wanneer je op de bonnefooi gaat moet je heel vroeg een plek zoeken op de first come first serve plekken (vaak ben je dan nog onderweg enfin lastig). De camper geeft een ander soort vrijheid, die van onderweg stoppen en kop koffie maken, onderweg plassen, boven op een berg een warme maaktijd maken (of pizza in oven) omdat je daar een zonsondergang wilt zien of omdat je nog een wandeling wilt maken en dat soort vrijheid blijft en is uniek en bijzonder!
Yosemite is 5 maanden tevoren in de vallei volgeboekt!
Volgens mij staat dat bordje er in de zomer permanent. De dag dat een periode opengaat zijn de ik schat 250-300 plekken in 10 min vol voor 30 dagen. Echt waar. In de vallei staan, is wel erg makkelijk want je loopt dan naar het begin van de Mist trail en je zit in een wip in het 'dorp'. Yosemite spant wat drukte en gekte wel de kroon maar ook in andere parken is het vaak snel vol. In Arches vertelde een Australiër ons dat ze 's morgens om 9 uur de laatste plek hadden en dat was 20 aug... dus al iets later in het seizoen. Aan de kust zaten wij in het weekeinde en eigenlijk wilde ik niet reserveren tot ik ging kijken waar nog plek was.... Toen hebben we de plekken toch vastgelegd. En in de parken mag je niet langs de weg kamperen, en er wordt gecontroleerd!
En eigenlijk was dat reserveren geen ramp maar een zegen. Je kunt annuleren maar je hebt iig een plek... ook om 19 uur. En dat is ook vrijheid en vakantie. Zelfs als een plek een keer tegenvalt is het te overzien; je staat er vaak maar 1 of 2 nachten, geen week.
Bij Grand Canyon en evt Zion zou ik nog wel een gokje durven nemen, er zijn meer campgrounds in de buurt en in het park. Maar Bryce zou ik wel doen.. nou als je weet wanneer je in Bryce staat dan weet je ook wanneer je in Zion bent; zo dachten wij en toen hebben we een aantal zaken achter elkaar wel vastgelegd. Daarnaast kun je ook tot kort te voren annuleren, bij de NP kost je dat dan $10-20. Voor dat geld wil je denk ik liever niet 100 km verder rijden. En weet je dan kom je bij BV Bryce aan, is alles vol en moet je een heel stuk rijden. Dan moet je de volgende dag were terug om in het park te gaan kijken. Dat is gewoon zonde van je tijd. Voor een paar parken kan ik je wel mooie plekken aanbevelen. En in de parken is wel erg mooi, allerlei plekken op loopafstand.
Ik wil je hiermee niet bang maken, maar wees je bewust dat het dan echt anders kan lopen. Als je moet hopen op een plekje ergens is toch niet zo relaxed rijden.
Als je ons reisverslag wilt lezen dan een pb voor het ww.
Succes met plannen ik ben er zeker van dat het een mooie reis wordt.
Laat je niet van de wijs brengen dat je dan geen vrijheid meer hebt... ik snap wat je bedoeld hoor. Maar reserveren geeft een andere vorm van vrijheid namelijk van (heel) laat aankomen bij de camping. Wanneer je op de bonnefooi gaat moet je heel vroeg een plek zoeken op de first come first serve plekken (vaak ben je dan nog onderweg enfin lastig). De camper geeft een ander soort vrijheid, die van onderweg stoppen en kop koffie maken, onderweg plassen, boven op een berg een warme maaktijd maken (of pizza in oven) omdat je daar een zonsondergang wilt zien of omdat je nog een wandeling wilt maken en dat soort vrijheid blijft en is uniek en bijzonder!
Yosemite is 5 maanden tevoren in de vallei volgeboekt!

Volgens mij staat dat bordje er in de zomer permanent. De dag dat een periode opengaat zijn de ik schat 250-300 plekken in 10 min vol voor 30 dagen. Echt waar. In de vallei staan, is wel erg makkelijk want je loopt dan naar het begin van de Mist trail en je zit in een wip in het 'dorp'. Yosemite spant wat drukte en gekte wel de kroon maar ook in andere parken is het vaak snel vol. In Arches vertelde een Australiër ons dat ze 's morgens om 9 uur de laatste plek hadden en dat was 20 aug... dus al iets later in het seizoen. Aan de kust zaten wij in het weekeinde en eigenlijk wilde ik niet reserveren tot ik ging kijken waar nog plek was.... Toen hebben we de plekken toch vastgelegd. En in de parken mag je niet langs de weg kamperen, en er wordt gecontroleerd!
En eigenlijk was dat reserveren geen ramp maar een zegen. Je kunt annuleren maar je hebt iig een plek... ook om 19 uur. En dat is ook vrijheid en vakantie. Zelfs als een plek een keer tegenvalt is het te overzien; je staat er vaak maar 1 of 2 nachten, geen week.

Bij Grand Canyon en evt Zion zou ik nog wel een gokje durven nemen, er zijn meer campgrounds in de buurt en in het park. Maar Bryce zou ik wel doen.. nou als je weet wanneer je in Bryce staat dan weet je ook wanneer je in Zion bent; zo dachten wij en toen hebben we een aantal zaken achter elkaar wel vastgelegd. Daarnaast kun je ook tot kort te voren annuleren, bij de NP kost je dat dan $10-20. Voor dat geld wil je denk ik liever niet 100 km verder rijden. En weet je dan kom je bij BV Bryce aan, is alles vol en moet je een heel stuk rijden. Dan moet je de volgende dag were terug om in het park te gaan kijken. Dat is gewoon zonde van je tijd. Voor een paar parken kan ik je wel mooie plekken aanbevelen. En in de parken is wel erg mooi, allerlei plekken op loopafstand.
Ik wil je hiermee niet bang maken, maar wees je bewust dat het dan echt anders kan lopen. Als je moet hopen op een plekje ergens is toch niet zo relaxed rijden.
Als je ons reisverslag wilt lezen dan een pb voor het ww.
Succes met plannen ik ben er zeker van dat het een mooie reis wordt.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Goed verhaal Isis. Zeker als je in het hoogseizoen rijdt, is reserveren in het Zuidwesten tegenwoordig bijna een must. Wij hebben echt al heel vaak volle campgrounds gezien, zowel in als rondon de Nationale Parken.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vind jij het vervelend Nieuwenoord dat je 'moet; reserveren?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee hoor, helemaal niet. Wij hebben ook weleens pas alle campings in Amerika vastgelegd, één of twee dagen van te voren. Maar ik vind het nog het fijnst om op mijn gemak alle campings in Nederland al uit te zoeken en vast te leggen. Wel schuiven we nog weleens met dagen als we al op reis zijn, maar dat levert bij de meeste campings geen problemen op.
Hoi Isis,
top je uitleg en verhaal!
Dank je wel, ik ga er even goed over nadenken. Campingtips zijn zeker welkom. De route van Johan ziet er ook goed uit. Twijfel een beetje of we Capitol Reef en Monument Valley overslaan zodat we meer tijd hebben voor de andere bezienswaardigheden.
Je hebt wel gelijk, deze campings kan ik altijd nog annuleren.
Johan, waarom staat er in je reisschema Gilroy? Dat is volgens mij naar beneden terwijl de hoofdingang van Yosemite hoger zit?
top je uitleg en verhaal!
Dank je wel, ik ga er even goed over nadenken. Campingtips zijn zeker welkom. De route van Johan ziet er ook goed uit. Twijfel een beetje of we Capitol Reef en Monument Valley overslaan zodat we meer tijd hebben voor de andere bezienswaardigheden.
Je hebt wel gelijk, deze campings kan ik altijd nog annuleren.
Johan, waarom staat er in je reisschema Gilroy? Dat is volgens mij naar beneden terwijl de hoofdingang van Yosemite hoger zit?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik snap dat Gilroy wel, al is vooral handig als je bij Road Bear of Moturis je camper haalt.
Gilroy ligt redelijk dichtbij, er zijn twee goede campings en je kan er lekker de eerste dag boodschappen doen (WalMart supercenter) en je camper inrichten. Best fijn als je voor het eerst met zo'n ding op stap gaat. Bovendien is de route over de 152 naar Yosemite zeker tot Los Banos erg goed te doen en ook nog leuk. Het stuk daarna is vrij vlak en wat saaier.
Voor mij is trouwens de KOA in Los Banos nieuw, maar die krijgt ook niet echt geweldige reviews. Los Banos is trouwens best een leuke plaats, mijn beste vriendin in Amerika woont in Chowchilla, een stukje verderop. Een erg mooi RV Park is The Lakes in Chowchilla, nog dichterbij Yosemite en vlakbij een grote moderne Safeway. Niet erg bekend, maar zeker de moeite waard als je de eerste dag al dichter bij Yosemite wilt komen.
Eettips: Johny Carina's in Gilroy (Italiaans, vlakbij campground achter WalMart), Espanas in Los Banos (Mexicaans met geweldige margueritas).
Gilroy ligt redelijk dichtbij, er zijn twee goede campings en je kan er lekker de eerste dag boodschappen doen (WalMart supercenter) en je camper inrichten. Best fijn als je voor het eerst met zo'n ding op stap gaat. Bovendien is de route over de 152 naar Yosemite zeker tot Los Banos erg goed te doen en ook nog leuk. Het stuk daarna is vrij vlak en wat saaier.
Voor mij is trouwens de KOA in Los Banos nieuw, maar die krijgt ook niet echt geweldige reviews. Los Banos is trouwens best een leuke plaats, mijn beste vriendin in Amerika woont in Chowchilla, een stukje verderop. Een erg mooi RV Park is The Lakes in Chowchilla, nog dichterbij Yosemite en vlakbij een grote moderne Safeway. Niet erg bekend, maar zeker de moeite waard als je de eerste dag al dichter bij Yosemite wilt komen.
Eettips: Johny Carina's in Gilroy (Italiaans, vlakbij campground achter WalMart), Espanas in Los Banos (Mexicaans met geweldige margueritas).
Ik heb Gilroy vermeld omdat ik bij camperreizen vanuit SF de positieve en praktische berichten van Nieuwenoord herinner.
En hierboven staat dus waarom.
Johan
En hierboven staat dus waarom.
Johan
hartstikke fijn. Ik heb echt veel aan jullie reacties en onze route is nu eigenlijk de voorgestelde route van Johan. We gaan het misschien nog iets inkorten maar dat zien we ter plaatse wel. Ook hebben we besloten om toch al wat campings te boeken dus goede camping suggesties zijn ook welkom.
Reserveerdatum voor yosemite staat al maanden in de agenda maar we willen het ook afwisselen met leuke campings met zwembad omdat we 2 (grotere) kinderen hebben en die willen natuurlijk niet altijd alleen maar in de natuur kamperen.
Reserveerdatum voor yosemite staat al maanden in de agenda maar we willen het ook afwisselen met leuke campings met zwembad omdat we 2 (grotere) kinderen hebben en die willen natuurlijk niet altijd alleen maar in de natuur kamperen.
Nog een vraag.
We krijgen 2 gratis persoonlijke pakketten maar twijfelen of we de rest huren of ter plekke komen en deels meenemen van thuis. Scheelt een hoop geld en dan weet je zeker dat je geen troep hebt. eigen slaapzak is toch wel lekker. Wie heeft hier ervaring mee en eventueel goedkope adressen om dit soort spullen in te slaan?
We krijgen 2 gratis persoonlijke pakketten maar twijfelen of we de rest huren of ter plekke komen en deels meenemen van thuis. Scheelt een hoop geld en dan weet je zeker dat je geen troep hebt. eigen slaapzak is toch wel lekker. Wie heeft hier ervaring mee en eventueel goedkope adressen om dit soort spullen in te slaan?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij de meeste verhuurders krijg je gewoon standaard voor zes personen borden, bestek e.d. mee. Daarvoor hoef je dus geen extra kits te nemen. Wij hebben vaak zelf een dekbedset (bed in a bag) gekocht voor rond de 40 dollar (tweepersoons). Je zou dan de kinderen de gratis kits kunnen geven en zelf gebruik maken van zo'n set. Bij Wal*Mart vind je echt alles wat je nodig hebt op dat gebied, ook kampeerspullen.
Ik zou zelf geen extra kits bestellen en eventueel wat handdoeken van huis meenemen. Oude handdoeken die je bijvoorbeeld aan het eind van de reis weggooit, zodat je weer ruimte in je koffers hebt voor leuke aankopen. Ik neem trouwens elk jaar wel een paar theedoeken mee, want die zijn slecht in Amerika.
Ik zou zelf geen extra kits bestellen en eventueel wat handdoeken van huis meenemen. Oude handdoeken die je bijvoorbeeld aan het eind van de reis weggooit, zodat je weer ruimte in je koffers hebt voor leuke aankopen. Ik neem trouwens elk jaar wel een paar theedoeken mee, want die zijn slecht in Amerika.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Handdoek sets waren prima van Moturis, maar we hadden wel wat extra bij ons. Wij hadden geen slaapzak mee wel wat fleecedekentjes ook lekker in de avond op grotere hoogte. Verder krijg je alles mee voor het aantal dat in de camper reizen. En boodschappen doen is leuk en kost (zeker een eerste keer) veel tijd. Zie ons blog.
Voor campings kun je even kijken op en ook via [url=http://www.rvparkreviews.com/]meer reviews en ook is er veel te vinden op internet.. maar soms wel speld in hooiberg gevoel als je zoekt.
Voor campings kun je even kijken op en ook via [url=http://www.rvparkreviews.com/]meer reviews en ook is er veel te vinden op internet.. maar soms wel speld in hooiberg gevoel als je zoekt.
campings voor rondreis door West Amerika
Hallo allemaal,
dankzij dit forum hebben we nu een mooi reisschema gemaakt.
We gaan onder andere naar SF, yosemite, Las Vegas, Grand Canyon, route 66
Wie heeft voor mij campingtips?
Met name bij Las Vegas en een camping tussen SF en Yosemite in om boodschappen te doen. Het liefst al redelijk richting yosemite.
Weet iemand nog een mooie camping bij route66?
* Note mod (Marco):
Om de gegevens betreffende deze reis bij elkaar te houden, is dit bericht samengevoegd met het bestaande topic.
dankzij dit forum hebben we nu een mooi reisschema gemaakt.
We gaan onder andere naar SF, yosemite, Las Vegas, Grand Canyon, route 66
Wie heeft voor mij campingtips?
Met name bij Las Vegas en een camping tussen SF en Yosemite in om boodschappen te doen. Het liefst al redelijk richting yosemite.
Weet iemand nog een mooie camping bij route66?
* Note mod (Marco):
Om de gegevens betreffende deze reis bij elkaar te houden, is dit bericht samengevoegd met het bestaande topic.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk even op de link die ik al had toegevoegd! reviews op AA en algemeen evt op mijn blog.
We verblijven ook een aantal dagen in San Francisco in een hotel
Nu is een hotelkamer met kinderen nooit echt fijn. Omdat we ook nog een auto huren deze dagen willen we de accommodatie een beetje goedkoop houden. Nu dus Citigarden hotel geboekt via booking.com.
Heeft iemand nog andere tips? Bijvoorbeeld een hotel met suites zodat we meer ruimte hebben?
Nu is een hotelkamer met kinderen nooit echt fijn. Omdat we ook nog een auto huren deze dagen willen we de accommodatie een beetje goedkoop houden. Nu dus Citigarden hotel geboekt via booking.com.
Heeft iemand nog andere tips? Bijvoorbeeld een hotel met suites zodat we meer ruimte hebben?
Gisteren yosemite park geboekt.
Ruim op tijd ingelogd en plaatsnummer opgezocht. Exact 16.00 uur nederlandse tijd op de reserveren knop gedrukt en 2 nachten gereserveerd.
Geen probleem dus wat mij betreft. Om 16.07 uur waren de favoriete campings al vol! Blijkbaar toch geluk gehad
Ruim op tijd ingelogd en plaatsnummer opgezocht. Exact 16.00 uur nederlandse tijd op de reserveren knop gedrukt en 2 nachten gereserveerd.
Geen probleem dus wat mij betreft. Om 16.07 uur waren de favoriete campings al vol! Blijkbaar toch geluk gehad
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 2780 Weergaves
-
Laatste bericht door Daan!
-
- 10 Reacties