Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijs vliegtickets
Prijs vliegtickets
Ik heb voor 530 euro tickets geboekt naar Los angeles vanaf brussel op 27 april tot 10 mei.
We hebben wel een tussenstop in Philadelpia.
Ik had deze ticket al voor 490 euro kunnen boeken via govolo alleen had ik op dat moment geen creditcard dus kon daar niet boeken,
en ik kende de website niet dus toch voor cheaptickets gegaan.
Nu is mijn vraag, wat betalen jullie voor de tickets, heb ik een goed deal, en wat is ongeveer de laagste prijs die je kan tegen komen.
We hebben wel een tussenstop in Philadelpia.
Ik had deze ticket al voor 490 euro kunnen boeken via govolo alleen had ik op dat moment geen creditcard dus kon daar niet boeken,
en ik kende de website niet dus toch voor cheaptickets gegaan.
Nu is mijn vraag, wat betalen jullie voor de tickets, heb ik een goed deal, en wat is ongeveer de laagste prijs die je kan tegen komen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Prijs vliegtickets
Les 1 bij het boeken van vliegtickets: kijk als je eenmaal geboekt hebt niet meer verder of het eventueel toch misschien eventueel nog goedkoper had gekunnen. Da's alleen maar frustrerend. Als jij tijdens het boeken tevreden was met de prijs dan is het toch prima?
Maar als je het perse wilt weten: vorig jaar hebben we tickets geboekt met KLM van AMS - Chicago in mei/juni voor 339 per persoon. Dat is wel een beetje de bodem
Dit jaar hadden we geen zin om lang te zoeken naar tickets en hebben we de vliegtickets en de Condo in Orlando bij een Online reisburo geboekt. Tickets waren 555 pp.
Ik heb sowieso het idee dat de vliegtickets dit jaar een stuk duurder zijn..
Maar als je het perse wilt weten: vorig jaar hebben we tickets geboekt met KLM van AMS - Chicago in mei/juni voor 339 per persoon. Dat is wel een beetje de bodem

Ik heb sowieso het idee dat de vliegtickets dit jaar een stuk duurder zijn..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Het is ook niet om terug te kijken en spijt te krijgen, het is eerder om in de toekomst
zo voordelig mogelijk weer te kunnen gaan want nu kan ik voor een datum verder in de toekomst plannen.
Ik wil eigenlijk als het aan mij ligt elk jaar wel een keer gaan
zo voordelig mogelijk weer te kunnen gaan want nu kan ik voor een datum verder in de toekomst plannen.
Ik wil eigenlijk als het aan mij ligt elk jaar wel een keer gaan

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dat is sowieso de beste strategie. Bepaal wanneer je wilt gaan en trek van de retourdatum 330 dagen af. Vanaf dat tijdstip kun je tickets boeken.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 7879 Weergaves
-
Laatste bericht door Jan & Silvia
-