Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
huurauto
huurauto
wie kan mij een goed advies geven welke auto we moeten nemen en waar moeten we die huren. Ik ben al 3 dagen aan het surfen maar ik kom er niet uit.
We gaan met 2 personen in 20 dagen van San Francisco naar Los angeles.
(6 mei tot 26 mei)
we willen niet voor verassingen komen te staan, auto moet airco, cd speler en cruise controle hebben. ook willen we hier in Nederland alles geregeld hebben, en laten ons dan geen verzekeringen meer aansmeren daar.
En natuurlijk een mooi prijsje. Hertz biedt een Ford Focus voor 517 euri maar volgens mij zonder verzekeringen.
wie o wie helpt mij?
We gaan met 2 personen in 20 dagen van San Francisco naar Los angeles.
(6 mei tot 26 mei)
we willen niet voor verassingen komen te staan, auto moet airco, cd speler en cruise controle hebben. ook willen we hier in Nederland alles geregeld hebben, en laten ons dan geen verzekeringen meer aansmeren daar.
En natuurlijk een mooi prijsje. Hertz biedt een Ford Focus voor 517 euri maar volgens mij zonder verzekeringen.
wie o wie helpt mij?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Ga eerst bij jezelf te rade hoe groot je de auto zou willen hebben.
Moet het een compact zijn of een full size.
Hoe groter hoe duurder dat is wel duidelijk denk ik ,en hoe groter hoe beter of luxer ze zijn uitgerust.
Airco ,cruise control en automaat zijn ongeveer de standaard uitrustingen dus daar zit het hem niet in.
blijft over de groote van het blik.
Groetjes Erika
Moet het een compact zijn of een full size.
Hoe groter hoe duurder dat is wel duidelijk denk ik ,en hoe groter hoe beter of luxer ze zijn uitgerust.
Airco ,cruise control en automaat zijn ongeveer de standaard uitrustingen dus daar zit het hem niet in.
blijft over de groote van het blik.
Groetjes Erika
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Over het algemeen is in Nederland huren goedkoper dan in Amerika.
Dus ik bedoel: bij een Nederlandse website, zoals Alamo.nl.
Het lijkt wel eens anders, maar in Nederland zit altijd alles inbegrepen, terwijl je op de Amerikaanse sites nog allemaal extyra's moet betalen.
(Insurance, Airport fees, etc).
Eric
Dus ik bedoel: bij een Nederlandse website, zoals Alamo.nl.
Het lijkt wel eens anders, maar in Nederland zit altijd alles inbegrepen, terwijl je op de Amerikaanse sites nog allemaal extyra's moet betalen.
(Insurance, Airport fees, etc).
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: huurauto
De Ford Focus valt in de categorie B, zijnde een compact. Een compact heeft niet standaard cruisecontrol. Dat blijft dus een gok.theac schreef:We gaan met 2 personen in 20 dagen van San Francisco naar Los angeles.(6 mei tot 26 mei)
Wil je daar zekerheid over, raad ik je een slag groter aan, nl. categorie C = midsize (Hertz) of Intermediate (Dollar).
Boek je genoemde auto (Intermediate) uit de Hotelplangids bij Dollar Rent a Car, tariefsoort B, ben je voldoende verzekerd en betaal je € 29 per dag. Voor 20 dagen is dat € 580 (inclusief taxes, verzekeringen e.d.).
Wil je een extra bestuurder, dan val je in tariefsoort C en betaal je € 32 per dag. Krijg je ook nog een volle tank benzine.
Boek je genoemde auto (midsize) uit de Hotelplangids bij Hertz, betaal je voor tariefsoort B ook € 32 per dag. Omdat je de auto in Californië huurt, hoef je hier geen tariefsoort C voor een extra bestuurder te nemen.
Neem je de gok voor een compact, betaal je bij beide verhuurmaatschappijen € 2 per dag minder op de genoemde prijzen. Voor de duidelijkheid: met tariefsoort B ben je voldoende verzekerd.
Naar mijn mening zijn dit de goedkoopste opties en die aan jouw wensen voldoen. Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Zelf ga ik dit jaar naar Florida, maar een vriendin van mij is nu "aan het worstelen" met een reis naar Californië, o.a. met de autohuur.hekkie schreef:
Omdat je de auto in Californië huurt, hoef je hier geen tariefsoort C voor een extra bestuurder te nemen.
Waarom hoef je in Californië geen tariefsoort C voor een extra bestuurder te nemen?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Iedere verhuurmaatschappij heeft zo zijn eigen voorwaarden en regels. Bij Hertz hoef je geen toeslag (dus geen tariefsoort C) te betalen voor extra medebestuurders als je een auto huurt in Californië. Je kunt dit nalezen in de reisgids(en).Aïda schreef:Waarom hoef je in Californië geen tariefsoort C voor een extra bestuurder te nemen?
Andere verhuurmaatschappijen hebben deze regel weer niet.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Wij hebben voor onze vakantie eind augustus via Hertz een 4x4 (categorie L) gehuurd met als locatie San Francisco International Airport.
De types voor deze categorie zijn GMC Envoy, Toyota 4Runner of vergelijkbaar.
Heeft iemand toevallig ervaring welke auto het dan meestal bij deze locatie voor deze categorie? (lijkt me een veelvoorkomende combinatie)
Senks,
Martijn.
De types voor deze categorie zijn GMC Envoy, Toyota 4Runner of vergelijkbaar.
Heeft iemand toevallig ervaring welke auto het dan meestal bij deze locatie voor deze categorie? (lijkt me een veelvoorkomende combinatie)
Senks,
Martijn.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
wij gingen voor ook voor een ford explorer dachten we en gingen weg met een hummer.
het ligt er allemaal aan wat er staat en waar ze vanaf willen .
wij hadden een wagen gereserveerd met het neverlost systeem en daar stond er toevallig geen een van,dus konden we upgraden naar een wagen uit de prestige klasse.
maar ga nooit uit van een type dat je op een plaatje ziet staan want alle wagens zijn mogelijk.
hertz was vroeger een onderdeel van ford en dus kon je verwachten dat er een wagen uit de ford stal kon komen ,tegenwoordig verhuren ze alles wat wielen heeft.
gr erika
het ligt er allemaal aan wat er staat en waar ze vanaf willen .
wij hadden een wagen gereserveerd met het neverlost systeem en daar stond er toevallig geen een van,dus konden we upgraden naar een wagen uit de prestige klasse.
maar ga nooit uit van een type dat je op een plaatje ziet staan want alle wagens zijn mogelijk.
hertz was vroeger een onderdeel van ford en dus kon je verwachten dat er een wagen uit de ford stal kon komen ,tegenwoordig verhuren ze alles wat wielen heeft.
gr erika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht