Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

smartphone in VS kopen?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
marrie
Amerika-ontdekker

smartphone in VS kopen?

Bericht door marrie »

Hoi allemaal,

Ik wil in juli een smartphone kopen in de VS, maar twijfel heel erg of deze wel zal werken in Nederland. (Heb er absoluut geen verstand van en kon het nog niet vinden op het forum) Ik weet dat de garantie dan waarschijnlijk niet op zal gaan, maar ze zijn een beduidend stuk goedkoper daar en dan kan ik mijn sim-only abonnementje houden :wink:
Wie weet of dit plan zal gaan werken?
SanneN
Amerikakenner

Re: smartphone in VS kopen?

Bericht door SanneN »

Ik zie hier dat telefoons zonder abo hier ook erg duur zijn... Ik heb er ook naar gekeken, maar blijf nog even bij mijn oude sony.
Ik weet niet of ze dan simlock vrij zijn, de iPhone iig niet.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

The nexus S is populair en kan je zo kopen bij best buy (unlocked). Ik heb er al heel wat van opgestuurd. Een erg goeie telefoon
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

En wat kost zo'n mooi telefoontje daar dan?
Zit je alleen wel met een Engelse versie van de software gok ik..

Edit: $529.99 zonder contract. Da's dan 381 EUR ex tax. Een Galaxy S kost hier in NL 439 EUR.

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
marrie
Amerika-ontdekker

Bericht door marrie »

Thanks!
Dus als ik het zo lees, dan zou het moeten lukken mits ze unlocked zijn natuurlijk.
Ik heb al even op de site van Walmart gekeken. Moet nog even bij Best Buy en radioshack kijken. Dat zijn zo'n beetje de grootste electronica winkels toch?

die telefoon ziet er wel mooi uit zeg! (heb nu een afgetrapte roze ladyphone van Samsung waarbij het klepje van de batterij los heeft gelaten......ik ga er dus goed op vooruit :wink: )
steen911
Amerika-newbie

Bericht door steen911 »

marrie schreef:Thanks!
Dus als ik het zo lees, dan zou het moeten lukken mits ze unlocked zijn natuurlijk.
Ik heb al even op de site van Walmart gekeken. Moet nog even bij Best Buy en radioshack kijken. Dat zijn zo'n beetje de grootste electronica winkels toch?

die telefoon ziet er wel mooi uit zeg! (heb nu een afgetrapte roze ladyphone van Samsung waarbij het klepje van de batterij los heeft gelaten......ik ga er dus goed op vooruit :wink: )
Let wel op want als de telefoon van Verizon of sprint komt kan het zijn dat hij niet via gsm werkt maar cmda andere frequentie, een systeem wij geloof ik niet in Europa hebben, daarom ook de nieuwe iPhone die laatste in Amerika uit kwam
marrie
Amerika-ontdekker

Bericht door marrie »

steen911 schreef:Let wel op want als de telefoon van Verizon of sprint komt kan het zijn dat hij niet via gsm werkt maar cmda andere frequentie, een systeem wij geloof ik niet in Europa hebben, daarom ook de nieuwe iPhone die laatste in Amerika uit kwam
Dat is een goed aandachtspunt......ga ik even uitpuzzelen. dankjewel!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer