Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe is de service van Amerikaanse vliegmaatschappijen?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hoe is de service van Amerikaanse vliegmaatschappijen?
Kwa service en entertainment vond ik Continental Airlines wel goed. Video-on-demand, dus film of iets anders kijken wanneer dat jou uitkomt, spelletjes op het entertainment system en AC power beschikbaar bij alle stoelen (ook in economy). Het eten was ook niet slecht. Dit was op een intercontinentale vlucht; op binnenlandse vluchten zijn ze hetzelfde als alle andere US carriers: vergelijkbaar met busmaatschappijen. Nu zijn ze bezig onderdeel te worden van United, dus ik weet niet of dat de service in positieve of negatieve wijze zal beinvloeden.
De tickets zijn geboekt en we vliegen met Air Canada! Iemand ervaring met deze maatschappij?? Heb de vliegtuigen eens gegoogled en ze hebben toch allemaal power ports en personal tv, dus das toch al iets!
Iemand opmerkingen over de service of iets belangrijk dat we moeten weten ivm vliegen met deze maatschappij ??

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Net weer met Continental gevlogen via Houston naar Mexico en terug. Dit keer was het allemaal prima, zelfs bovengemiddeld. De 737's waren allemaal uitgerust met individuele schermpjes met sateliet tv (werkt alleen boven de VS, maar bepaalde zenders ook boven Mexico) en leren stoelen. In economy kon je snackboxes kopen, die van mij was best lekker. Verder was de bediening vriendelijk, maar dat is meestal zo. Op de internationale vluchten kreeg ik eerste klas en dat was erg goed, de snack bestond uit vers fruit, kaas en vlees. Veel vergelijkingsmateriaal heb ik wat dat betreft niet, want ik heb in mijn leven maar een paar keer eerste klas mogen vliegen.
Evelien, wij zijn met Air Canada naar Ierland gevlogen. Of eigenlijk van Toronto naar Frankfurt (prima vlucht, 777, eigen schermpjes etc) en van Dublin naar Toronto (oud vliegtuig, 767, geen eigen schermpjes). Was allemaal goed.
Evelien, wij zijn met Air Canada naar Ierland gevlogen. Of eigenlijk van Toronto naar Frankfurt (prima vlucht, 777, eigen schermpjes etc) en van Dublin naar Toronto (oud vliegtuig, 767, geen eigen schermpjes). Was allemaal goed.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
oke Petra, ik hoop ook dat het bij ons gaat meevallen. het is de eerste keer dat we zo ver vliegen dus das altijd wel spannend eh ! 

- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij zijn vandaag met US Airways uit Florida teruggekomen en hebben eigenlijk precies dezelfde mening. Heerlijke ruime stoelen met veel meer beenruimte dan normaal.vana schreef:Ik vond US Airways prima om mee te vliegen. Vooral de stoelen zaten heerlijk en er was ook meer beenruimte dan normaal.
Alleen het eten was vreselijk.
Marjon
Helaas hadden we op de heenweg ruim 3 uur vertraging en landden we daardoor pas 's avonds om half 12 op Orlando Airport (gelukkig hadden we geboekt in het Hyatt Regency Airport hotel voor die 1e nacht, binnen 15 minuten na aankomst lagen we al op bed

Tijdens de overstap in Philadelphia was er een mechanische storing en moesten we na ruim 1 uur wachten in het vliegtuig overstappen op een ander toestel.
Terugreis verliep gelukkig wel voorspoedig en hadden we zelfs 3 stoelen met z'n 2-en.
Het eten op de heenweg was redelijk, het avondeten gisterenavond om 10.00 was zelfs prima, chicken (natuurlijk) met mango bbq saus, gebakken aardappeltjes en green beans. Maar het ontbijt vanmorgen..... alleen een walgelijk, warm, mierzoet minibroodje met een (voor mij) bekertje smerige thee.
Internet inchekken verliep zowel heen als terug prima. Op de heenreis hadden trouwens maar 21 van de bijna 200 reizigers via internet ingecheckt, binnen 5 minuten waren wij klaar, terwijl de andere reizigers in een lange rij stonden te wachten.
Verder wel weinig ruimte in de overhead bins, voor ons geen bezwaar omdat wij alleen een kleine rugzak hadden.
En inderdaad, geen persoonlijk schermpje, maar voor ons was dit geen enkel probleem.
Gezien het prijsverschil met andere maatschappijen zouden we zo een volgende keer weer met US Airways reizen.
gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1372 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv