Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Plaatsen reserveren in het vliegtuig?
Van KLM is bekend (Petra?) dat ze ZEGGEN plaatsen vast te houden voor rechtstreeks boekende mensen.
Onzin
Ze houden alleen de exit seats open en een paar bulkheads voor medische redenen.
90 dagen voor vertrek kan iedereen (KLM en reisagent) stoelen boeken.
De ervaring leert dat bureaus geagendeerd hebben om 's morgens vroeg als eerste stoelen in te boeken zodat je er om 10 uur 's morgens al naast zit.
In een 747 is mijn favoriete rij/zijn mijn favoriete rijen 61 t/m 68
daar waar de rij van 3 overgaat in de rij van 2 (staart van het toestel)
Onzin
Ze houden alleen de exit seats open en een paar bulkheads voor medische redenen.
De ervaring leert dat bureaus geagendeerd hebben om 's morgens vroeg als eerste stoelen in te boeken zodat je er om 10 uur 's morgens al naast zit.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hallo Hansje,Hansje schreef:Van KLM is bekend (Petra?) dat ze ZEGGEN plaatsen vast te houden voor rechtstreeks boekende mensen.
Onzin
De rijen van 2 in de staart van het toestel, zitten daar gewone raampjes?
En wat is het voordeel van deze rijen?
groetjes,
Carola
Hoi carola,
die zijn er wel maar je moet het zo zien dat in de staart de raamplaats wegvalt
Je kijkt dus bij wijze van spreken vanuit de "middelste" stoel uit het raam.
Voordeel: je kunt je benen schuin wegleggen, en je handbagage NAAST je leggen in plaats van elke keer de bagagebak in te moeten (boven je macht).
die zijn er wel maar je moet het zo zien dat in de staart de raamplaats wegvalt
Je kijkt dus bij wijze van spreken vanuit de "middelste" stoel uit het raam.
Voordeel: je kunt je benen schuin wegleggen, en je handbagage NAAST je leggen in plaats van elke keer de bagagebak in te moeten (boven je macht).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 648 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x
-
- 3 Reacties