Ik wil in juli een smartphone kopen in de VS, maar twijfel heel erg of deze wel zal werken in Nederland. (Heb er absoluut geen verstand van en kon het nog niet vinden op het forum) Ik weet dat de garantie dan waarschijnlijk niet op zal gaan, maar ze zijn een beduidend stuk goedkoper daar en dan kan ik mijn sim-only abonnementje houden
Wie weet of dit plan zal gaan werken?
Ik zie hier dat telefoons zonder abo hier ook erg duur zijn... Ik heb er ook naar gekeken, maar blijf nog even bij mijn oude sony.
Ik weet niet of ze dan simlock vrij zijn, de iPhone iig niet.
Thanks!
Dus als ik het zo lees, dan zou het moeten lukken mits ze unlocked zijn natuurlijk.
Ik heb al even op de site van Walmart gekeken. Moet nog even bij Best Buy en radioshack kijken. Dat zijn zo'n beetje de grootste electronica winkels toch?
die telefoon ziet er wel mooi uit zeg! (heb nu een afgetrapte roze ladyphone van Samsung waarbij het klepje van de batterij los heeft gelaten......ik ga er dus goed op vooruit )
marrie schreef:Thanks!
Dus als ik het zo lees, dan zou het moeten lukken mits ze unlocked zijn natuurlijk.
Ik heb al even op de site van Walmart gekeken. Moet nog even bij Best Buy en radioshack kijken. Dat zijn zo'n beetje de grootste electronica winkels toch?
die telefoon ziet er wel mooi uit zeg! (heb nu een afgetrapte roze ladyphone van Samsung waarbij het klepje van de batterij los heeft gelaten......ik ga er dus goed op vooruit )
Let wel op want als de telefoon van Verizon of sprint komt kan het zijn dat hij niet via gsm werkt maar cmda andere frequentie, een systeem wij geloof ik niet in Europa hebben, daarom ook de nieuwe iPhone die laatste in Amerika uit kwam
steen911 schreef:Let wel op want als de telefoon van Verizon of sprint komt kan het zijn dat hij niet via gsm werkt maar cmda andere frequentie, een systeem wij geloof ik niet in Europa hebben, daarom ook de nieuwe iPhone die laatste in Amerika uit kwam
Dat is een goed aandachtspunt......ga ik even uitpuzzelen. dankjewel!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.