Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reservering bij www.xanterra.com - bevestiging krijgen
Reservering bij www.xanterra.com - bevestiging krijgen
Hai allemaal,
even een vraagje: ik heb gister Death Valley en Grand Canyon gereserveerd via http://www.xanterra.com/ maar het is nu 20 uur later en ik heb geen confirmation email gehad.
Ik weet zeker dat ik de reservering volledig heb afgemaakt en aangezien je creditcard direct word gecharged maak ik mij wel een beetje zorgen...
.... Of ben ik te ongeduldig?
Groetjes!
Jannie
even een vraagje: ik heb gister Death Valley en Grand Canyon gereserveerd via http://www.xanterra.com/ maar het is nu 20 uur later en ik heb geen confirmation email gehad.
Ik weet zeker dat ik de reservering volledig heb afgemaakt en aangezien je creditcard direct word gecharged maak ik mij wel een beetje zorgen...
.... Of ben ik te ongeduldig?
Groetjes!
Jannie
Laatst gewijzigd door markro op 15 mar 2011, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel voor de duidelijkheid aangepast.
Reden: Titel voor de duidelijkheid aangepast.
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Re: http://www.xanterra.com/
Ik denk dat je wat ongeduldig bent
Wij hebben al diverse keren via Xanterra gereserveerd voor lodges in Grand Canyon NP en altijd tot volle tevredenheid.
En ook altijd confirmatie gehad. Maar bij twijfel zou je natuurlijk altijd even kunnen mailen.

Wij hebben al diverse keren via Xanterra gereserveerd voor lodges in Grand Canyon NP en altijd tot volle tevredenheid.
En ook altijd confirmatie gehad. Maar bij twijfel zou je natuurlijk altijd even kunnen mailen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Re: http://www.xanterra.com/
Hahaha, zou kunnen, maar vind het een beetje spannend zeg maar... gaat toch om een aardige duit....
En, toen je reserveerde, kreeg je toen direct een bevestiging??

En, toen je reserveerde, kreeg je toen direct een bevestiging??
Re: Reservering bij www.xanterra.com - bevestiging krijgen
Owh, en ik had ook al een mailtje gestuurd toen ik na een uur geen bevestiging had.
Die anderen was trouwens bij foreverlodging.com, daar het in FunCreek Ranch geboekt in Death Valley.
Ook nog geen bevestiging gehad....
Misschien dat het @ Amerika anders is, maar hier in NL krijg je als je iets boekt direct de bevestiging.
Die anderen was trouwens bij foreverlodging.com, daar het in FunCreek Ranch geboekt in Death Valley.
Ook nog geen bevestiging gehad....
Misschien dat het @ Amerika anders is, maar hier in NL krijg je als je iets boekt direct de bevestiging.
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij hebben enkele dagen geleden een cabin queen gereserveerd in bright angel lodge en ook nog geen bevestingingsmail gekregen...
We hebben wel de bevestiging afgeprint die je op je scherm krijgt nadat je gereserveerd hebt...
Ondertussen is het geld wel al van ons rekening gehaald, dus het zal wel in orde zijn...
Laat je iets weten als je meer nieuws hebt?
Eliza
We hebben wel de bevestiging afgeprint die je op je scherm krijgt nadat je gereserveerd hebt...
Ondertussen is het geld wel al van ons rekening gehaald, dus het zal wel in orde zijn...
Laat je iets weten als je meer nieuws hebt?
Eliza
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik had voor Yellowstone hetzelfde probleem.
Ik stuurde enkele dagen later een mailtje en toen kreeg ik een uurtje later de bevestiging.
Het emailadres waar ik naar stuurde : reservation@xanterra.com
Geen zorgen dus! (al maakte ik me op dat moment ook wel zorgen
).
Ik stuurde enkele dagen later een mailtje en toen kreeg ik een uurtje later de bevestiging.
Het emailadres waar ik naar stuurde : reservation@xanterra.com
Geen zorgen dus! (al maakte ik me op dat moment ook wel zorgen

2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Ik heb dat reserveringsnummer met mijn stomme hoofd dus niet genoteerd, omdat ik in de veronderstelling was " ow, die krijg ik zo in de email"
Stupid me!
Hmmm, ik baal hier wel een beetje van!!
Hou je zeker op de hoogte!

Hmmm, ik baal hier wel een beetje van!!
Hou je zeker op de hoogte!
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nog een emailadres dat ik in m'n inbox terugvond : reserve-gcsr@xanterra.com (voor Grand Canyon).
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Hallo,
ik heb vorige week woensdag ook gereserveerd bij Furnace creek en heb ook nog steeds geen mailtje gehad, wel heb ik het transaction receipt uitgeprint waar alles op staat, dus we wachten af, zal wel een keer binnen vallen...
John
ik heb vorige week woensdag ook gereserveerd bij Furnace creek en heb ook nog steeds geen mailtje gehad, wel heb ik het transaction receipt uitgeprint waar alles op staat, dus we wachten af, zal wel een keer binnen vallen...
John
Hmm, ook via xanterra.com bedoel je?john1969 schreef:Hallo,
John
Balen dit zeg!
jannieve schreef:Hmm, ook via xanterra.com bedoel je?john1969 schreef:Hallo,
John
Balen dit zeg!
ja ook via xanterra....
Hallo,
Er moet gewoon iets kleins aan de hand zijn .. dit is in een aantal topics ook aangekaart. Mijn ervaring van een aantal maanden terug van diverse boekingen is anders, echt meteen komen de bevestigingen in de mailbox binnen. Succes!!
Ingrid
Er moet gewoon iets kleins aan de hand zijn .. dit is in een aantal topics ook aangekaart. Mijn ervaring van een aantal maanden terug van diverse boekingen is anders, echt meteen komen de bevestigingen in de mailbox binnen. Succes!!
Ingrid
Grtz Ingrid
Sept 2011: NY-SF-YO-DV-LV-ZI-BR-PA-GC-NE-SLO-MO-SF pauleningrid.reismee.nl
Sept 2011: NY-SF-YO-DV-LV-ZI-BR-PA-GC-NE-SLO-MO-SF pauleningrid.reismee.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb ook nog geen mail ontvangen van mijn reservering bij de GC. Normaal gesproken kreeg ik altijd meteen een bevestiging via de mail. Maar ik heb een reserveringsnmmer, dus ik neem aan dat dat voldoende is.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben ander halve week geleden een reservering gedaan bij Xanterra.com.
Echter kregen wij pas 5 dagen later een mailtje dat waarin de boeking werd bevestigd.
Omdat wij ons ook zorgen maakte hadden wij ook reservation@xanterra.com gemaild, echter hebben wij hier nooit een reactie op gehad.
Dus even geduld en het komt vast wel goed
Echter kregen wij pas 5 dagen later een mailtje dat waarin de boeking werd bevestigd.
Omdat wij ons ook zorgen maakte hadden wij ook reservation@xanterra.com gemaild, echter hebben wij hier nooit een reactie op gehad.
Dus even geduld en het komt vast wel goed
Ik heb nu wel kunnen inloggen op xanterra.com en heb gezien dat mijn booking oke is.
Dat lucht mij in ieder geval weer beetje op
Bevestiging komt dan hopelijk vanzelf wel en anders print ik vanuit mijn profiel wel.
Van Foreverlodging voor hotel @ the Noth Rim heb ik nu ook bevestiging ontvangen!!
Dat lucht mij in ieder geval weer beetje op

Van Foreverlodging voor hotel @ the Noth Rim heb ik nu ook bevestiging ontvangen!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1843 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 19 Reacties