Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jasper88 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Jasper88
Amerika-ontdekker

Jasper88 stelt zich voor

Bericht door Jasper88 »

Hallo,

Ik ben Jasper 22 jaar en bijna klaar met mijn HBO studie Bedrijfskundige informatica. (vrijdag laatste afstudeer stagedag en dan begin april nog presentatie van mijn resultaten voor school)

Eind april ga ik 2 weken naar Florida met mijn ouders en broertje. Mijn ouders wilde eens ver op reis gaan en het cadeau doen omdat mijn moeder afgelopen november 50 werd, ik mijn HBO diploma dan net gehaald heb en mijn broertje zijn MBO diploma.

We reizen met een auto van Miami naar Orlando naar Fort Myer naar Key West terug naar Miami. We gaan zeven hotels af en gaan in Orlando naar Seaworld, Bushgardens en Universial Studios. Daarnaast willen we ook nog naar Kennedy Space Center gaan, dus genoeg te doen;)
Afbeelding

Nu in Florida tot 6 mei!
L.A.
Amerika-ontdekker

Re: Jasper88 stelt zich voor

Bericht door L.A. »

Welkom Jasper!

Leuke tocht!
Op dit forum zal je genoeg info kunnen verzamelen om je route te plannen.
States visited: CA, NV, AZ, UT, MI, NY, FL, MA, CT, ME, NH, NJ, PA, VT, RI, AL, MS, LA, TN, NC, SC and GA
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer