Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
voedingssupplementen?
-
- Amerika-ontdekker
voedingssupplementen?
Ik heb een vraagje over voedingssupplementen.
Mag je die meenemen naar amerika voor eigen gebruik?
Of gaan ze daar moeilijk over doen?
Bedankt, Hillebillie
Mag je die meenemen naar amerika voor eigen gebruik?
Of gaan ze daar moeilijk over doen?
Bedankt, Hillebillie
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Bij eerdere reizen nam ik ook altijd wel wat algemene supplementen mee (in de handbagage). Daar ben ik echter vanaf gestapt. Meestal zitten deze in iets grotere potten, dus dat neemt aardig wat ruimte in, vooral als je meer dan 1 of 2 potten meeneemt.
De laatste keren nam ik dat niet meer mee en kocht ik in de VS bij een Wal*mart of "drugstore" de supplementen. Daar zijn ze meestal ook nog goedkoper, dan bij ons in NL.
Daarbij moet je er wel op letten, dat ze zo veel mogelijk op natuurlijke basis zijn en zo min mogelijk synthetische stoffen bevatten.
Als je specifieke supplementen hebt, dus minder gangbaar, dan kan je ze beter wel zelf meenemen.
De laatste keren nam ik dat niet meer mee en kocht ik in de VS bij een Wal*mart of "drugstore" de supplementen. Daar zijn ze meestal ook nog goedkoper, dan bij ons in NL.
Daarbij moet je er wel op letten, dat ze zo veel mogelijk op natuurlijke basis zijn en zo min mogelijk synthetische stoffen bevatten.
Als je specifieke supplementen hebt, dus minder gangbaar, dan kan je ze beter wel zelf meenemen.
voedingssupplementen
Ik wil voor eigen gebruik voedingssupplementen mee terug nemen van uit Amerika, doen ze daat bij de douane moeilijk over? Hoeveel mag je dan meenemen? Ik ben bang dat ze denken dat het drugs zijn of zo iets.
Het is voor eigen gebruik, dus een pot of 6, ze hebben ze daar geloof ik in grotere verpakkingen als in nederland, dus dan kan ik wel weer vooruit.gr.Wilma
Het is voor eigen gebruik, dus een pot of 6, ze hebben ze daar geloof ik in grotere verpakkingen als in nederland, dus dan kan ik wel weer vooruit.gr.Wilma