Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
White Pocket: guided tour of solo ?
Re: White Pocket :guided tour of solo ?
Dat toilet staat een end verderop, waar je die condors zou moeten kunnen zien vliegen ( wij zagen alleen vogelpoep helaas)
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ook geen condors bij ons 

Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
laat zien 

- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Ik heb een foto, ze zijn wel ver weg en vliegen boven de rotsen. Helaas was ik toen nog niet in het bezit van een camera die goed kan zoomen.
Ik krijg de foto niet zo klein dat ik hem hier kan plaatsen...
Ik krijg de foto niet zo klein dat ik hem hier kan plaatsen...
- lyan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het duurde even, maar het is gelukt 
Nu geen klachten over dat ze ver weg zijn, het zijn echt condors (volgens terry)

Nu geen klachten over dat ze ver weg zijn, het zijn echt condors (volgens terry)

nou zijn toch wel 0,1 mm groter dan die op mijn foto, dus tja als dat ze zijn dan heb ik ze ook gezien

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ik tel er vijf, klopt dat.
ja brilletje is goed
op die foto van mij als ik inzoom zie ik uiteindelijk 4 stipjes, maar ja ik heb ook al eens een rots voor een walvis aangezien dusss

op die foto van mij als ik inzoom zie ik uiteindelijk 4 stipjes, maar ja ik heb ook al eens een rots voor een walvis aangezien dusss

- lyan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zie er ook 5, dus dat zal wel kloppen.
Je wilt die "vogeltjes" ook niet echt van dichtbij zien hoor. Ik heb ooit eens filmpjes gezocht op internet en ze zijn erg groot, ze kijken je nog net niet recht in de ogen maar dat scheelt niet veel.
Dat het de condors zijn is wel zeker, we stonden bij het uitkijkpunt en terry wees ze aan.
Je wilt die "vogeltjes" ook niet echt van dichtbij zien hoor. Ik heb ooit eens filmpjes gezocht op internet en ze zijn erg groot, ze kijken je nog net niet recht in de ogen maar dat scheelt niet veel.
Dat het de condors zijn is wel zeker, we stonden bij het uitkijkpunt en terry wees ze aan.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Die zet ik juist af, zie niets door dat ding als het dichtbij is, dient om de borden langs de weg op tijd te kunnen lezen 

nou dit bord kun je zo ook wel zien, maar die condors??
- lyan
- Amerikakenner
- Contacteer:
mijn foto is wel ongeveer vanaf dezelfde plek genomen. 

- Pieter & Mirjam
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Ook wij hebben geboekt vr de tour met Terry op 10 augustus: dit kreeg ik als meetingpoint met hem via de mail:
At about 25 miles, going West on Highway 89, after the Paria River crossing, you will start to wind through through very high walls of rock.After you have passed through them You will see a sign that says "Rock House"Road. (It is just befor the road bears to the right and starts up a very longgrade.)Make a left turn there on Rock House Road.There is a parking area just below the road. I will meet you in the Parkingarea.
Wij slapen in Big Water, dus als ik het goed begrijp is dat de meetingpoint id buurt vd grote bocht die de 89 (naar rechts) maakt richting Kanab. Hier zou ik dan naar links
moeten afslaan en daar zou dan de parkingarea zijn..
Zijn jullie het met mij eens?
Gr Mirjam
At about 25 miles, going West on Highway 89, after the Paria River crossing, you will start to wind through through very high walls of rock.After you have passed through them You will see a sign that says "Rock House"Road. (It is just befor the road bears to the right and starts up a very longgrade.)Make a left turn there on Rock House Road.There is a parking area just below the road. I will meet you in the Parkingarea.
Wij slapen in Big Water, dus als ik het goed begrijp is dat de meetingpoint id buurt vd grote bocht die de 89 (naar rechts) maakt richting Kanab. Hier zou ik dan naar links
moeten afslaan en daar zou dan de parkingarea zijn..
Zijn jullie het met mij eens?
Gr Mirjam
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2015 - NYC- LAS VEGAS Christmas/New Years' Eve
2011 - Rondreis West-USA
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Mirjam,
Het is idd zo zoals jij het zegt. Ik heb even een kaartje gemaakt voor je beeldvorming. A is dus Big Water en B de afslag (parking) waar Terry het over heeft. Direct iets door de bocht op de 89 sla je vrij scherp links af de HRV road op. Direct bij het begin heb je een kleine ruimte waar geparkeerd kan worden. Hier zul je dan Terry ontmoeten. Negen mijl verder op de HRV road is een grotere parking met toilet. Daar kom je langs. Ik weet niet of het de bedoeling is dat je eerst dat stuk van 9 mijl achter hem aan moet of wilt rijden om daar je auto te parkeren. Het is tevens de parking voor de Wave.
In elk geval moet je op punt B op Terry wachten (of hij op jullie....
)

P.S. En denk erom dat je Utah-tijd aanhoudt. Veel mensen die van richting Page komen, vergissen zich nog wel eens met de tijd en komen een uur te laat.
Marjan
Het is idd zo zoals jij het zegt. Ik heb even een kaartje gemaakt voor je beeldvorming. A is dus Big Water en B de afslag (parking) waar Terry het over heeft. Direct iets door de bocht op de 89 sla je vrij scherp links af de HRV road op. Direct bij het begin heb je een kleine ruimte waar geparkeerd kan worden. Hier zul je dan Terry ontmoeten. Negen mijl verder op de HRV road is een grotere parking met toilet. Daar kom je langs. Ik weet niet of het de bedoeling is dat je eerst dat stuk van 9 mijl achter hem aan moet of wilt rijden om daar je auto te parkeren. Het is tevens de parking voor de Wave.
In elk geval moet je op punt B op Terry wachten (of hij op jullie....

P.S. En denk erom dat je Utah-tijd aanhoudt. Veel mensen die van richting Page komen, vergissen zich nog wel eens met de tijd en komen een uur te laat.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hoi, met interesse volg ik even dit topic. Hoe lang duurt de tour en hoe "'zwaar"' is deze.? Wij gaan mei a.s. en zouden heel graag de Wdeave gedaan hebben maar daar zijn we vanaf gestapt. Reizen met een camper en de tocht lijkt ons iets te zwaar. misschien is dit een alternatief.
Truus
Truus
Wij zijn vanuit Kanab met Terry meegegaan rond kwart voor negen en waren laat in de middag weer terug.
Tja wat is zwaar. Niet wat betreft wandelen, je wordt zo ongeveer midden in White Pocket afgezet en kan het zo gek maken als je wilt.
De autotocht is een lange rit over slechte wegen. Terry vertelt veel, dus dat maakt het gezellig. Op de terugweg zijn we allemaal ingedut.
Tja wat is zwaar. Niet wat betreft wandelen, je wordt zo ongeveer midden in White Pocket afgezet en kan het zo gek maken als je wilt.
De autotocht is een lange rit over slechte wegen. Terry vertelt veel, dus dat maakt het gezellig. Op de terugweg zijn we allemaal ingedut.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij zijn zo rond half negen vertrokken uit Kanab met Terry, samen met Hans en Henriëtte. Op weg naar White Pocket nog een paar kleine stops gemaakt en tegen 12 uur waren we daar. We hebben daar drie uur rondgedoold en dat is voldoende tijd om dit gebied te zien en te fotograferen. Tegen drieën vertrokken we weer en onderweg ergens aan de House Rock Valley Road hebben we nog een stop met kleine wandeling gemaakt. Terry wilde ons nog een rotstekening laten zien die hij zelf heeft ontdekt samen met zijn vrouw. We waren best wel moe maar hadden ook plezier in de auto en zijn niet ingedut....
Om zes uur waren we terug in Kanab.
Marjan

Om zes uur waren we terug in Kanab.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Dank jullie voor je reactie en zie ik dat we deze niet in kunnen plannen. We hebben do. dag 12 mei een tour naar Antelope Canyon en gaan vr.dag richting Bryce. Dacht even dat hier een ochtend mee gemoeid was. Vergeten dan maar. We willen uiteraard ook nog wandelen in Bryce.
Truus
Truus
- Pieter & Mirjam
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Hoi Marjan,
Zo had ik het idd ook bekeken, zoals jij op je kaartje hebt aangegeven, prima dus! Dan moet het vast wel goed komen.
We verwachten er veel van, kan bijna niet wachten! even off topic; Zit hier op de route (meen ik) ook de toodstool hoodoos?
doe het even uit mijn hoofd, mijn info niet bij de hand, maar zo heet het toch? Kunnen we die op de terugweg richting Page nog
meenemen of zal dat teveel vh goede worden?
gr mirjam
Zo had ik het idd ook bekeken, zoals jij op je kaartje hebt aangegeven, prima dus! Dan moet het vast wel goed komen.
We verwachten er veel van, kan bijna niet wachten! even off topic; Zit hier op de route (meen ik) ook de toodstool hoodoos?
doe het even uit mijn hoofd, mijn info niet bij de hand, maar zo heet het toch? Kunnen we die op de terugweg richting Page nog
meenemen of zal dat teveel vh goede worden?
gr mirjam
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-