Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Katja »

Dat lijkt mij ook maar ik ga altijd uit van het slechtste van bedrijven.
Helaas zitten de beschikbare weekenden hier al vol dus geen optie om het in de praktijk te onderzoeken.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

En niet te vergeten mijn favoriet:

http://www.premiumoutlets.com/

Aanmelden als Vip en gebruik maken van de kortingsbonnen etc. Doen hoor! :wink:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik gebruik altijd de site "Daily Dibs" voor alle aanbiedingen van die dag. Op http://www.dailydibs.com staan namelijk alle sites als "Groupon", "Living Social" en "Soutmob" gebundeld bijeen. Wel zo gemakkelijk.

Een andere site waar ik elke dag even op kijk is "Deal of the Day" (http://www.dodtracker.com/oneaday). Dit zijn vooral producten die maar een dag in de aanbieding zijn. Ik heb op met name http://www.woot.com (ook op de site hierboven te vinden) al regelmatig leuke dingen gescoord. Het gaat bij dodtracker om werkelijk vanalles, van electronica tot kleding en horloges.
"Keep Georgia On Your Mind"
angelino
Amerikafan

Bericht door angelino »

Aanmelden als Vip en gebruik maken van de kortingsbonnen etc.
Hoe doe jij dat aanmelden als VIP eigenlijk?
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Rechtsboven op de site staat VIP daar op klikken en aanmelden. Er staan behalve kleding ook andere kortingsbonnen als korting op een heli vlucht van Las Vegas naar Grand Canyon oid.

Iedere outlet heeft zo zijn eigen aanbiedingen dus wel even degene aanklikken waar je heen gaat! Dan de coupons printen. De bovenste coupon krijg je nog weer een kortingsboekje van als je hem inlevert in de outlet.
Dan kan je kiezen wat het meeste voordeel oplevert. Degene die je rechtstreeks van de site print óf van het boekje wat je hebt gekregen. :wink:
angelino
Amerikafan

Bericht door angelino »

Dank je wel Dimple !!

angelino
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

angelino schreef:Dank je wel Dimple !!

angelino
Ik sluit me hierbij aan! Mooie site met echt interessante coupons (vinden mijn drie dochters ook trouwens :mrgreen: )
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

Zag daarnet een leuke korting via premiumoutlets om goedkoper binnen te komen in de Universal Studio's, tnx voor de tip!
Afbeelding
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

He, leuke tip! Scheelt toch weer wat.
Ook gezien: kortingsbonnen voor helicopter- en rondvluchten uit Las Vegas.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

X_Pitoe schreef:Zag daarnet een leuke korting via premiumoutlets om goedkoper binnen te komen in de Universal Studio's, tnx voor de tip!
Zijn die er ook met first of line passes ... ? Die zie ik namelijk nooit ergens staan.
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Fijn dat jullie er wat aan hebben!

Ik ga straks ook nog even spitten voor onze reis. Er gaat zomaar een hele stapel bonnen en papierwerk mee op reis. Hebben ze daar geen App voor op mijn Iphone :lol:
Fiesta68
Amerikakenner
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 24

Bericht door Fiesta68 »

Goede tips!! :thumbup:
Ineens Vip-member geworden (Premium Outlets), interessante kortingen.
Grtn
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05--2024-11--2025-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

IngeRene schreef:
X_Pitoe schreef:Zag daarnet een leuke korting via premiumoutlets om goedkoper binnen te komen in de Universal Studio's, tnx voor de tip!
Zijn die er ook met first of line passes ... ? Die zie ik namelijk nooit ergens staan.

Ja die stonden er ook tussen. Je had de keuze tussen een dagticket met korting van $10 + mogelijkheid tot 6 maanden of 12 maanden na datum om terug te komen (soort van abonnement voor 6 of 12 maand), en front of line passes. Zeker eens een kijkje nemen!

Wij betalen nu $64 voor een ingangsticket + mogelijkheid om terug te keren. Als het wat druk is die dag of we willen nog eens terug dan is dit ook een mogelijkheid ipv $74.
Afbeelding
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

@X_Pitoe ik ben al onderweg! Thanks.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

IngeRene schreef:@X_Pitoe ik ben al onderweg! Thanks.
Wat te enthousiast: de site ligt eruit.

Update: ze zijn er weer :clap:
keteleerlier
Amerika-ontdekker

Bericht door keteleerlier »

Ik ben wel geintreseerd in de kortingsbons voor Universal studios.
Heb me reeds als VIP member geregistreerd (Las Vegas outlets, zijn de enigste die ik ken).
Hoe geraak ik aan de tickets/korting?
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Bijvoorbeeld bij Camarillo Premium Outlets staan Universal aanbiedingen. Ik heb me voor alle Californian outlets aangemeld, omdat ik ook niet precies weet waar alles ligt en er vast wel één of meer tegen ga komen :wink:

Deels een dood vogeltje, want de Front of line pass "aanbieding" gaat over de toonbank van $ 119 p.p. voor ..... tromgeroffel .... $ 119,00 :wtf: !
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

Ai ai ja had niet gekeken naar de promotie voor de front of line passes omdat wij in september gaan en ze niet zo'n super drukte voorspellen in die periode. Voor ons was het dan ook nuttig om toch 10 dollar korting te krijgen. Wel zag ik dat je een extra korting krijgt als je een vriend laat aanmelden. Ook de dollar staat vrij goed voor ons dus denk ik dat het wel voordeliger blijft om de tickets vooraf te bestellen...miss schamele troost :)
Afbeelding
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

Ik ben van plan om via de site van Premium Outlet de Universal passen te kopen. Nu zag ik bij het uitchecken dat ik telkens een foutmelding krijg op billing information aangezien ik niet in de USA woon. Heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit best omzeil en of het tevens eigenlijk zelfs mogelijk is om dan op die manier tickets te bestellen ???
Afbeelding
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Voor de Seaworld liefhebbers: met de code SeaViaSpr2011 kost een ticket $49.99 in plaats van $69.99
Actie loopt tot 30/4/11, echter tickets zijn na moment van aanschaf wel een jaar geldig. Voorwaarde: AAA membership, dus vergeet je "Show your card - ANWB pas" niet!
Ik heb ze zojuist besteld voor a.s. zomer en op de tickets zelf staat de expiration date (This eTicket expires 03/22/2012.)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer