Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over restaurant Hooters.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
DejaVu
Amerika-expert

Re: Vragen over restaurant Hooters.

Bericht door DejaVu »

Pics or it didn't happen!
gruber
Amerika-ontdekker

Bericht door gruber »

Ben in San Francisco bij de Hooters geweest, aardig wat gedronken en heerlijke chicken wings! :)

Je moet er vertellen dat je jarig bent, gaan alle serveersters voor je zingen! ;) En uiteindelijk ook het hele restaurant. Gebeurde overigens niet bij ons, maar bij een andere tafel. :clap:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

In Texas zie je naast Hooters ook veel Twin Peaks restaurants http://www.twinpeaksrestaurant.com/#/photogallery snap niet hoe ze aan de naam komen, weinig bergen in Texas, tijd voor een diepgaand onderzoek :mrgreen:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ha! Twin Peaks, nooit van gehoord. Weet je toevallig of er uitbreidingsplannen zijn richting, nou, ik weet niet, noem eens een staat... Colorado, bijvoorbeeld? :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Misschien moet je er zelf een opstarten, Dento's Hills ofzo :mrgreen:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Klinkt al beter dan "Moobs" maar toch denk ik niet dat het dezelfde aantrekkingskracht heeft... :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Twin Peaks is mogelijk naar aanleiding van de TV serie met dezelfde naam. 1990-1991. Heb de serie zelf niet gezien, maar herinner me, dat er indertijd nogal wat over te doen was, scheen heel 'interessant' te zijn (in de betekenis van kunstzinnig, waar 'men' veel bewondering voor had, ik ben zelf te 'ne culturny', zoals de Russen ongeveer zeggen.)

Zie voor meer: http://en.wikipedia.org/wiki/Twin_peaks
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
coralie1976
Amerika-ontdekker

Bericht door coralie1976 »

Bennogr schreef:Twin Peaks is mogelijk naar aanleiding van de TV serie met dezelfde naam. 1990-1991. Heb de serie zelf niet gezien, maar herinner me, dat er indertijd nogal wat over te doen was, scheen heel 'interessant' te zijn (in de betekenis van kunstzinnig, waar 'men' veel bewondering voor had, ik ben zelf te 'ne culturny', zoals de Russen ongeveer zeggen.)

Zie voor meer: http://en.wikipedia.org/wiki/Twin_peaks
nou, ik denk dat de twin peaks van deze restaurantketen eerder slaan op de twee heuvels die normaal gesproken elk vrouwenlichaam in meer of mindere mate sieren, als ik zo de website bekijk :)
denk niet dat het iets met de cult-serie te maken heeft, daar sloeg de naam op een fictief stadje in de staat Washington, een staat waar je wel kans hebt op heuvels/bergen in de natuur (de echte natuur dan :wink: )
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

coralie1976 schreef:nou, ik denk dat de twin peaks van deze restaurantketen eerder slaan op de twee heuvels die normaal gesproken elk vrouwenlichaam in meer of mindere mate sieren, als ik zo de website bekijk :)
Zou het :lol: Hooters slaat toch op chicken wings en breast :lol:
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

I wish these were brains
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

t1m schreef:I wish these were brains
Afbeelding
harleyrijder
Amerika-ontdekker

Bericht door harleyrijder »

MattRob schreef:Je ziet er inderdaad ook genoeg vrouwen zitten; of groepjes vrienden. Ik vind het een gezellig restaurant. Het noemt zichzelf inderdaad familierestaurant en mijn zonen (inmiddels 15 jaar) komen er ook graag. Al vinden ze het eten niet geweldig :mrgreen: ! Sfeertje is ook leuk :lol: ! Mijn vrouw vindt het prima als we daar een avondje heengaan, maar zij blijft dan lekker thuis; zij wil er niet bijzin :wink: !

Afgelopen zomer ben ik er met zonen, schoonzoon en kleinzoon (die de show stal daar) wezen eten, voor sfeerfoto's zie bijgaande link (even naar beneden scrollen naar het einde van de dag):

http://newyorkorlando2010.blogspot.com/ ... oppen.html

Leuk he, klein zijn :D
Ik denk dat ze mij niet meer op zullen pakken :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer