Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat voor Fullsize SUV in Los Angeles?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Thomas84
Amerika-newbie

Wat voor Fullsize SUV in Los Angeles?

Bericht door Thomas84 »

Hallo,

Even een inleiding voor als er nog meer vragen komen :wink:

M'n nu nog vriendin en ik gaan van 27mei tot 17 juni op huwelijksreis naar Amerika, daar willen we een rondreis per auto gaan maken.
Bij WRC hebben we de vlucht en de hotels geboekt. De auto willen we bij USAreisen.de huren.
We zijn beide al diverse keren in Amerika geweest, ik met mijn ouders en zij met haar ouders.
Nu wilde we dus met z'n 2tjes een rondreis gaan maken beginnend en eindigend in Los Angeles.

De rondrit wilde we in een Ford Mustang Cabrio gaan doen. Bij Hertz hadden ze tot begin dit jaar hier een aparte klasse voor.
Je kon een cabrio huren of specifiek een Mustang, hiervoor moest je dan iets extra's betalen.
We wilde de echter kijken of de auto nog te huur was en nu blijkt dat deze klasse helemaal verdwenen uit de Fun collectie van Hertz.
Het stomme is dat USAreisen.de hier echter nog mee adverteert, echter als je de Mustang selecteert krijg je te zien dat deze niet meer beschikbaar is...
De enige mogelijkheid is om een cabrio klasse te huren, dan kan je echter ook een Sebring krijgen... Hier zien we dus vanaf, aangezien het echt om de Mustang ging en we geen geld neer willen leggen voor een auto die we in eerste instantie niet wilde rijden.

Nu we toch al bereid waren het geld voor een Mustang neer te leggen zijn we gaan kijken wat er nog meer voor leuks te krijgen is.
De keuze is gevallen op een Fullsize SUV, het liefst de Chevrolet Tahoe.

Zowel bij Alamo en National staat Chevrolet Tahoe of vergelijkbaar.

De vraag is, wat voor vergelijkbare auto's kan ik bij deze verhuur bedrijven vinden als alternatief?

Alvast bedankt!

Groetjes Thomas
Laatst gewijzigd door Thomas84 op 18 jan 2011, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Wat voor Fullsize SUV in Los Angeles?

Bericht door ned in MO »

Het zal waarschijnlijk bij een Tahoe blijven omdat ze een contract hebben denk ik
Altenatieven zijn de Durango, expedition en de Nissan Armada
shivo
Amerikafan

Bericht door shivo »

Als ik even snel op kayak.com zoek naar alleen convertibles kom ik allerlei Mustangs tegen. Bij de verhuurders die zowel in Nederland als in de VS zitten (Hertz, Alamo, Avis) kun je op de Nederlandse site een auto bestellen en krijg je volgens mij vergelijkbare prijzen als wanneer je dat via een tussenhandelaar als usareizen.de doet.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Je kunt ook een (Midsize/Fullsize) SUV via usareisen.de huren en terplekke kijken of ze Mustangs hebben. Grote kans dat men bij de balie begint over een upgrade. Dan quasi nonchelant vragen of ze dan misschien een Mustang Cabrio hebben. Met een beetje geluk kun je een leuke deal sluiten voor die Cabrio. Huur je vooraf een Full Size SUV dan hoef je in principe maar weinig bij te betalen. Bij een Midsize SUV betaal je ietsje meer.

Dit principe heb ik al enkele malen met succes toegepast. :mrgreen:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

En wij kregen (weliswaar niet in LA, maar wel via Alamo) een GMC Yukon XL mee; formaat Suburban zeg maar, ietsje groter dan de Tahoe :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Thomas84
Amerika-newbie

Bericht door Thomas84 »

Heb gekeken op Kayak.com, maar ben daar een stuk duurder uit dan bij USAreisen.de...
Bij USAreisen ben ik 1000euro kwijt voor de auto, bij Kayak 1600 euro.
WRC had 622 euro voor de auto gereserveerd, dus we hoeven maar 400 euro extra te betalen voor een veel grotere auto.

Zou mooi zijn als we daar met een Suburban weg zouden rijden ipv een Tahoe :mrgreen:

Ben benieuwd wanneer we de offerte van WRC binnen krijgen.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Suburban is zeker wel groter, Tahoe ietsje luxer :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
sergiocafini
Amerika-newbie

Bericht door sergiocafini »

Ik heb vorig jaar ook een Fullzize SUV gehuurd via Alamo en ik had de keuze tussen een Chevrolet Tahoe of Hummer H3. Aangezien ik de Hummer H3 één van de lelijkste SUV ooit vind heb ik voor de Tahoe gekozen. Ik heb daar geen spijt van gehad en heb voor dit jaar opnieuw dezelfde wagen geboekt.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

MattRob schreef:Suburban is zeker wel groter, Tahoe ietsje luxer :wink:
Niet waar... zijn bij Alamo vrijwel allemaal LT uitgerust... heel soms LTZ.
Tahoe wel al een keer gevonden met Bose boxen, nog nooit gezien bij een Suburban maar kan vast ook op een Suburban ;-).
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Thomas84
Amerika-newbie

Bericht door Thomas84 »

Was dit ook in LA? 8)
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Volgens mij wel.... in LA zoveel verschillende auto's gehad in zo weinig dagen.... :mrgreen:
Thomas84
Amerika-newbie

Bericht door Thomas84 »

Gisteren van USAreisen.de de bevestiging binnen gehad van de huurauto.
Nu maar hopen dat we een mooie Tahoe krijgen :wink:
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik zelf zou als ik een Suburban / Tahoe perse zou willen nooit via USA-Reisen.de huren.
Bij het bedrijf Car-Hire-Agency.co.uk kan je een Full-Size-SUV huren tegen zeer scherpe tarieven, ik heb daar al een paar keer gehuurd net zoals Robert-Jan/Mattrob1 en wij hebben altijd een echt GROTE auto meegekregen, dan bedoel ik dus: Chevy Suburban, Tahoe, Expedition XL, Yukon XL etc.

Misschien is dat verstandiger...

p.s bij USA-Reisen.de kan je annuleren :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer