Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eindelijk af!Reisverslag New Mexico, Colorado, Utah, Arizona

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Eindelijk af!Reisverslag New Mexico, Colorado, Utah, Arizona

Bericht door vana »

Het heeft even geduurd maar het reisverslag van onze 4e USA trip in de zomer van 2010 is eindelijk af.
Ben je nieuwsgierig hoe we hitte, mudslides, een zonnesteek en diefstal van creditcards en geld overleefd hebben en toch een leuke vakantie gehad hebben?
Lees dan hier mijn verslag.

Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 23 mar 2011, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Re: Eindelijk af!Reisverslag New Mexico, Colorado, Utah, Ari

Bericht door Mrs.Bean »

fijn zeker dat het af is. Heb al ff snel gekeken en een feest van herkenning, de mooie dingen dan :roll:
Mark & Martine
Amerikakenner

Bericht door Mark & Martine »

:clap: Alleen je aankondiging maakt me al reuzenieuwsgierig ;-) Ik ga het zo eens op mijn gemakje bekijken als die kleine in bed ligt :-)
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

Marjon!

Prettige verrassing zo op deze morgen. Bedankt voor het verslag. Ik ga het nu lezen, want ik heb de gehele dag vandaag :thumbup:
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Bucca di Beppo klinkt bekend en heel herkenbaar in je reisverslag.
Wij brengen altijd een bezoek aan dit restaurant als we in Las Vegas zijn en het is echt een aanrader. Vooral de grote familie porties en alle leuke dingen aan de muur maken het echt een gezellig Italiaans restaurant.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Marjon: prachtig verslag. Ik ben al driftig aan het lezen gegaan en de foto's zijn om te smullen. :thumbup:
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

MichelH schreef:Bucca di Beppo klinkt bekend en heel herkenbaar in je reisverslag.
Wij brengen altijd een bezoek aan dit restaurant als we in Las Vegas zijn en het is echt een aanrader. Vooral de grote familie porties en alle leuke dingen aan de muur maken het echt een gezellig Italiaans restaurant.
Ja, wat een leuk restaurant hè! Ik wist niet dat het ook in Las Vegas was.
We hebben daar heerlijk gegeten. En de inrichting was heel bijzonder, je keek je ogen uit. Het was zo kitscherig dat het weer leuk was :D

@ Marco, bedankt voor de complimenten.

Marjon
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik heb vandaag ongeveer de helft gelezen, en het was een feest der herkenning! Het leek onze reis wel. Leuk verslag, Marjon! De andere helft zet ik op mijn to do lijstje voor een andere keer.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ik heb zojuist een groot gedeelte van het verslag gelezen. Wat leuk! En wat bekend ook. Grappig, mijn idee over New Mexico is een beetje hetzelfde als van jullie. Wel mooi om gezien te hebben en dan met name White sands, maar geef mij maar Colorado en New Mexico.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ko-Mar schreef: Grappig, mijn idee over New Mexico is een beetje hetzelfde als van jullie. Wel mooi om gezien te hebben en dan met name White sands, maar geef mij maar Colorado en New Mexico.
Ik vermoed dat je Utah of Arizona bedoelt ? :wink:
Ja, wij waren niet enorm enthousiast over New Mexico. Maar nu moet ik er wel bij zeggen dat Kasha Katuwe gesloten was, dus daar hebben we helaas niet kunnen wandelen.
Het noordelijke gedeelte van New Mexico en met name de 84 richting Colorado vonden we wel heel mooi.

Marjon
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Hoewel we een groot deel van jullie reis zelf nog niet gedaan hebben, komt de rest me heel bekend over. Vooral het eten dan :lol:

Pasta Jay's... de Jay's Famous Jumbo Shells zijn inderdaad zéér lekker!
De B&B in Moab... ik krijg nu zo'n zin in http://wunnik2010.web-log.nl/.a/6a0133f ... 970c-250wi en http://wunnik2010.web-log.nl/.a/6a0133f ... 970b-250wi . Wat was dat lekker zeg!
Slackers... mmh lekkere hamburger en shake 8)
De Pizza and noodle company... 2 pizza's voor 2 personen is een beetje veel :lol:
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ik bedoelde dus Utah :mrgreen:
New Mexico heeft ook absoluut hele mooie stukken, maar wat ons vooral tijdens onze eerste reis zo verwonderde was dat het na elke bocht bijna weer anders was. Dat is in New Mexico niet zo. Zeker wat zuiderlijker zijn het toch veel grote vlaktes, die wel mooi zijn maar waarvan je op een gegeven moment wel denkt geef nu maar weer iets anders.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Mooi verslag Marjon met veel herkennings punten, ook ons verraste Colorado NM de eerste keer vandaar dat het voor de komende trip weer in de planning zit.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Dat New Mexico gebeuren blijf ik toch dubbele gevoelens over houden.
Inderdaad dat zuiden, zeker daar bij Carlsbad bv,is zelfs voor een Noorderling die van ruimte houdt wel heel erg saai.
Tegelijkertijd hebben we in NM geweldige zaken beleefd.Naast White Sands vonden we grofweg de hele noordwest hoek geweldig. Juist die combi van cultuur/historie en natuur ook. Missions, pueblo's, Cliffdwellings, Chaco Culture, Santa Fe en ABQ, Bisti, KKTR......In een heel klein stuk gebied erg veel te beleven.
En dat lege of minder interessante komt ook voor in andere staten met woestijn of vlaktes. Op weg van Denver naar Badlands moest je ook goed kijken naar iets interessants. Of de interstate grofweg tussen Bakersfield en Barstow.
Alleen dat waren allemaal eerste keren en waren we van alles, zelfs als het niet mooi of interessant is onder de indruk omdat het zo groots is.; Maar alles went .... en verveelt kennelijk op den duur :roll:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Oh maar wij vonden dat stuk van Denver naar Badlands ook ongelooflijk saai. Zo saai zelfs dat we allemaal onder het rijden in slaap vielen (inclusief Ger die achter het stuur zat) Ik houd niet van die kale saaie vlaktes (met uitzondering van die in Montana, ik weet niet waarom)

Wij hadden natuurlijk de pech dat Kasha Katuwe dicht was en pueblo's doen ons niet veel dus die hebben we niet bezocht (wij zijn een beetje cultuurbarbaren :oops: ).
Het feit we mijn portemonnee kwijtraakten met alle toestanden vandien zorgde natuurlijk ook niet voor een prettig gevoel.

De noordwest kant van New Mexico vonden wij inderdaad wel mooi, daar verschijnen ook al wat meer heuvels en groen. Toen we op de 84 reden leefde ik helemaal op, zo mooi was het daar.

Marjon
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Hallo Marjon,

Nu heb ik weer wat te lezen. Van jullie trip zomer 2010 heb ik helemaal niet meegekregen.
Ik denk dat jij ondertussen wel weet wat bij de oorzaak ervan was.
Maar goed dat kan ik nu in halen. Is leuk dat allemaal te lezen nu, zo kan weer wat slapeloze
nachten, zoals nu doorkomen.
Bedandt voor jouw verhaal en tot 7 mei a.s. In de Beemster :wink:

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Leuk Marjon, zal het verslag ook aan Wijbe laten zien want een deel van jullie trip doen wij binnenkort ook.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Dat van die cultuurbarbaar dat had ik nog niet door :mrgreen:

maar zonder gekheid, nee voor de echte natuurliefhebber is het niet de staat denk ik op een paar zeer fraaie plekken na dan. Geef mij dan maar Utah.
Al hebben we daar van al onze reizen de meest vreselijke dagtrip gehad; in de regen van Alpine via Idaho naar Salina. Bah wat een saaie en grauwe toestand. zeker daar bij SLC. We waren allemaal sjagrijnig aan het eind van de dag :shock:
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Wat leuk Marjon, ik ga er binnenkort eens goed voor zitten. :D
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Idem voor mij het blijft een mooie streek... !!!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer