Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels Santa Barbara
Hotels Santa Barbara
Hoi,
Wij doen in juli rondreis Westcoast. We hebben onze hotels overal geboekt nu, behalve in Santa Barbara lijkt het moeilijk om een (betaalbare) overnachting te vinden ... Het gaat over één overnachting in juli dus, van zaterdag op zondag. Is het daar tijdens de weekeinds echt zo'n overrompeling ? Iemand nog ideetjes ?
Groetjes, vnvmouse.
Wij doen in juli rondreis Westcoast. We hebben onze hotels overal geboekt nu, behalve in Santa Barbara lijkt het moeilijk om een (betaalbare) overnachting te vinden ... Het gaat over één overnachting in juli dus, van zaterdag op zondag. Is het daar tijdens de weekeinds echt zo'n overrompeling ? Iemand nog ideetjes ?
Groetjes, vnvmouse.
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Re: Hotels Santa Barbara
Ik weet natuurlijk niet wat je betaalbaar vindt, maar ik had het zelfde probleem en kwam op het Agave Inn uit.
Voor de omgeving van Santa Barbara zeker niet duur en goede reviews bij Tripadvisor. Klein maar fijn.
Begin Juni zal ik zelf ontdekken of het een goede keus geweest is
Voor de omgeving van Santa Barbara zeker niet duur en goede reviews bij Tripadvisor. Klein maar fijn.
Begin Juni zal ik zelf ontdekken of het een goede keus geweest is

Wij zaten ind e Sandpiper Lodge, volgens mij was dat toen de goedkoopste nette die ik toen kon vinden...
Ik heb staan dat onze ene nacht 130 dollar was, dus nog steeds redelijk prijzig, weet niet wat jij verder onder betaalbaar verstaat natuurlijk
Ik heb staan dat onze ene nacht 130 dollar was, dus nog steeds redelijk prijzig, weet niet wat jij verder onder betaalbaar verstaat natuurlijk

Misschien ook bij jou van toepassing: als je met 4 personen gaat wil je 2 queen bedden hebben. We hebben geen redelijk betaalbaar hotel (< $ 165) gevonden in heel Santa Barbara. Via www.homeaway.com zijn er wel enkele aanbieders te vinden van redelijk geprijsde vakantiewoningen, zelfde op www.airbnb.com. Ons is aangeraden om naar Goleta of Carpinteria uit te wijken. Uiteindelijk keken we richting Ventura, maar toch voor Oxnard gekozen omdat daar een heerlijke villa (incl. jacuzzi) voor +- $ 110,- / nacht staat (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... ornia.html) . Zit wel 45 min. van SB af.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik ga deze even volgen want ik zoek ook nog wat voor 1 t/m 4 juni in Santa Barbara. Heb wel wat dingen uitgezocht en gepluist, maar ik denk dat het een gokje wagen wordt met Priceline.
Ramada Inn doet het ook erg goed overigens.http://www.sbramada.com/
Ramada Inn doet het ook erg goed overigens.http://www.sbramada.com/
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Santa Barbara is een dure gemeenschap, verbleef zelf de laatste keer bij de best Western die een beetje verder lag aan State street, dit was een heerlijk en goed motel vond ikzelf. Ik weet de prijs niet meer, maar omdat je toch een auto hebt is dit geen probleem, 5 minuten naar de wharf en het centrum.
En van zaterdag tot zondag is altijd durrder denk ik, net als in Vegas....
En van zaterdag tot zondag is altijd durrder denk ik, net als in Vegas....
- Meggy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij hebben voor september Motel 6 Santa Barbara Beach gereserveerd. Ben er dus nog niet geweest, maar het ziet er zo prima uit (kamers schijnen klein te zijn, maar wel netjes en schoon) en het is vlakbij het strand. Wij betaalden voor één nacht 106 dollar (ex. tax)...
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
Hoi, leuk al die reacties te krijgen ! Bedankt ! Heb al jullie ideetjes even verder bekeken op internet, en ik stuit eigenlijk steeds op een minimum stay van 2 nachten die je moet nemen. We hebben echter maar één nacht nodig, want de volgende nacht is ons bedje al gedekt in een volgend hotel in San Diego
... Motel 6 is eeninteressant voorstel, daar geraak ik wel tot het punt van definitief reserveren, dus die hanteren geen minimum stay vermoed ik. Prijs is ook ok, ziet er inderdaad heel netjes uit zo met die nieuwe kamers. Het blijft natuurlijk altijd een beoordeling op een website en op afstand, maar het ziet er alleszins niet slecht uit. Dank je voor de tip Meggy
! vnvmouse

Das raar, wij waren in 'ons' hotel ook maar 1 nacht :S
Gelukkig heb je in ieder geval iets gevonden tussen alle tips!
Gelukkig heb je in ieder geval iets gevonden tussen alle tips!
Is die minimumstay misschien van toepassing aangezien je in het weekend in SB bent?
Hallo allemaal,
Ben deze topic ook aan het volgen.
Wij zitten namelijk met het zelfde probleem met dat de prijzen van hotels vrij hoog zijn.
Zitten zelf wel 2 dagen daar. Heb ook het probleem gezien bij veel hotels min 2 dagen verblijven.
Wil een poging gaan wagen met priceline. Weet iemand nog in welke wijk je het best kan zitten.
Ik heb gevonden:
-Carpinteria
- Goleta
- santa barbara
Ben deze topic ook aan het volgen.
Wij zitten namelijk met het zelfde probleem met dat de prijzen van hotels vrij hoog zijn.
Zitten zelf wel 2 dagen daar. Heb ook het probleem gezien bij veel hotels min 2 dagen verblijven.
Wil een poging gaan wagen met priceline. Weet iemand nog in welke wijk je het best kan zitten.
Ik heb gevonden:
-Carpinteria
- Goleta
- santa barbara
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
Santa Barbara was één van de lastigste plekken om een aardige, en toch redelijk geprijsde overnachting te vinden. Uiteindelijk zijn ook wij in de Ramada Inn beland, en dat is ons verder prima bevallen. Het ligt een stukje buiten het centrum, dus auto noodzakelijk, en de locatie is verder ook niet echt boeiend, maar het rustige zwembad omring door palmbomen maakte heel veel goed (zeker voor onze kinderen).
Voor zover mij bekend kun je daar ook voor één nacht terecht.
Reisverslag USA Westcoast 2010
Voor zover mij bekend kun je daar ook voor één nacht terecht.
Reisverslag USA Westcoast 2010
Hoi, we hebben uiteindelijk gisteravond een kamer geboekt in Hampton Inn in Goleta, op een kwartiertje rijden van Santa Barbara. Iets van 160 euro betaald voor 1 nacht, de mensen van het reisbureau konden daar enkel een kamer voor 225 euro boeken ....
Dan zullen we al onze andere kamers via het reisbureau ook wel teveel betaald hebben zeker ?
Grote les geleerd, volgende US-bezoek zelf hotels regelen via internet ..... Maar goed, niet te lang bij stilstaan nu, er is toch no way back ..., we gaan een fantastische reis tegemoet in juli ! USA-kenners, jullie allemaal bedankt voor jullie ideetjes ! vnvmouse

Je zou e.v.t. je lijst met hotels + kosten hier kunnen neerzetten, kunnen er een aantal eens vergelijken wat ze betalen in de soortgelijke periode. No-way back? Voor zulke tarieven zal het reisbureau zeker weten een flexible cancellation policy hebben gekozen...
Heb gister Via priceline geboden en hebben mijn bod voor 75 dollar per nacht geaccepteerd.
Het is wel een klein B&B maar ben er zelf helemaal tevreden mee.
Het is wel een klein B&B maar ben er zelf helemaal tevreden mee.
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn ook nog druk aan het zoeken. We willen heel graag aan het strand en daar betaal je voor. Gister een poging gewaagd, maar gestopt.
Wellicht vanaaf nog een poging wagen. We verblijven er 4 nachten direct na aankomst dus we willen wel lekker chillen en acclimatiseren.
Als iemand nog een tip heeft, graag!
Wellicht vanaaf nog een poging wagen. We verblijven er 4 nachten direct na aankomst dus we willen wel lekker chillen en acclimatiseren.

Als iemand nog een tip heeft, graag!
- Pieter & Mirjam
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Hallo,
In 2009 hebben wij ook 1 overnachting gehad in Santa Barbarba, wij hebben geslapen bij The Franciscsan Inn, een erg leuke spaans mediteraanse inn, met een klein
zwembad en ontbijt erbij. Ik zag net op de website dat een kamer met kingbed in hoogseizoen tussen de 155 tm 190 dollar kost. Ik moet wel zeggen dat ik het absoluut de moeite waard vond, het is op loopafstand van het centrum. Zie ook tripadvisor, want ook hier krijgt hij een waardering van 4 sterren.
Bij de boulevard zit ook een treintje waarmee je de straat omhoog kunt en af kunt stappen waar je wilt.
SB is echt een ontspannen stadje, met erg leuke shopjes, eettentjes (let op de happy hours) en kroegjes, wij vonden het achteraf jammer dat we op deze relaxte
plek maar 1 nachtje hadden.
succes!
Gr Mirjam
In 2009 hebben wij ook 1 overnachting gehad in Santa Barbarba, wij hebben geslapen bij The Franciscsan Inn, een erg leuke spaans mediteraanse inn, met een klein
zwembad en ontbijt erbij. Ik zag net op de website dat een kamer met kingbed in hoogseizoen tussen de 155 tm 190 dollar kost. Ik moet wel zeggen dat ik het absoluut de moeite waard vond, het is op loopafstand van het centrum. Zie ook tripadvisor, want ook hier krijgt hij een waardering van 4 sterren.
Bij de boulevard zit ook een treintje waarmee je de straat omhoog kunt en af kunt stappen waar je wilt.
SB is echt een ontspannen stadje, met erg leuke shopjes, eettentjes (let op de happy hours) en kroegjes, wij vonden het achteraf jammer dat we op deze relaxte
plek maar 1 nachtje hadden.
succes!
Gr Mirjam
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2015 - NYC- LAS VEGAS Christmas/New Years' Eve
2011 - Rondreis West-USA
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt! Ik ga meteen even kijken.
Ik heb er nu al zin in, ik hoor zulke leuke verhalen. En dan staan de Channel Islands eigenlijk ook nog op het program, het wordt druk
Ik heb er nu al zin in, ik hoor zulke leuke verhalen. En dan staan de Channel Islands eigenlijk ook nog op het program, het wordt druk

- Pieter & Mirjam
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
het wordt zeker druk, doe eigenlijk niets anders dan met onze reis bezig zijn, het is toch werkelijk verslavend!!
Maar wel errug leuk. Deze wk finally The Wynn geboekt in Las Vegas, heb manlief overtuigd dat we dat toch echt moesten meemaken!!
Mir
Maar wel errug leuk. Deze wk finally The Wynn geboekt in Las Vegas, heb manlief overtuigd dat we dat toch echt moesten meemaken!!

Mir
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Cool! Wij zitten ook in Wynn. Geboekt via Priceline! Helemaal blij.
We hebben al in Encore geslapen dus ben benieuwd naar Wynn.
We hebben al in Encore geslapen dus ben benieuwd naar Wynn.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4092 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 5 Reacties