Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis DAISYenMARC: route 66 in augustus
Re: Route DAISYenMARC: route 66 in augustus
Juist Rover, voor OKC hadden we ook nog een extra dag voor het Cowboy Museum, State Capitol en de Memorial Side en de tijd die we nodig hadden een fatsoenijke kop esprsso te vinden 

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Yeehaw schreef:Ik kan je wel vertellen dat als je in 4 uur van OKC naar Amarillo wil rijden je absoluut niets van R66 zal zien. Dit is een van de mooiste stukken om R66 te bekijken. We waren al 7 uur bezig alleen al tussen OKC en Shamrock. Ik dacht dat de reis voor R66 was.
Ik ben het met Yeehaw eens. Wij hebben vorig jaar zelfs twee dagen (eigenlijk 1,5) gedaan over het gedeelte Route 66 van Oklahoma City naar Amarillo. Je kunt over deze dagen lezen in mijn liveverslag. Iets naar beneden scrollen, het begint bij 22/5. Wellicht doe je er nog tips op. Er staan ook foto's bij van de overgebleven R66 bezienswaardigheden.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-ontdekker
Het was ook niet de bedoeling om dat stuk op 4u te rijden....Yeehaw schreef:Ik kan je wel vertellen dat als je in 4 uur van OKC naar Amarillo wil rijden je absoluut niets van R66 zal zien. Dit is een van de mooiste stukken om R66 te bekijken. We waren al 7 uur bezig alleen al tussen OKC en Shamrock. Ik dacht dat de reis voor R66 was.
Het aantal miles en uren dat in mijn planning staat zijn gegevens die ik heb van rand mcnally, ik weet dat dit tijden zijn voor als je de snelweg volgt en doorrijdt maar dat is niet de bedoeling. Dit was maar om een grof idee te krijgen want ik weet dat ik de tijden praktisch moet verdubbelen.
Voor de dagen tussen Saint Louis en San Bernardino hebben we nog geen hotels geboekt en kunnen we nog steeds ter plekke onze planning aanpassen en schuiven. De tussenuitstap naar Page kan in het ergste geval ook wegvallen en in echte tijdsnood kunnen we ook nog altijd een dag afsnoepen van onze laatste dagen in Wendover.
Ik vind jullie tips en opmerkingen heel leerrijk en zal mijn planning nog eens grondig herbekijken, rekening houdend met jullie opmerkingen. Als je de ervaringen hoort van jullie die de route al hebben gedaan krijg je er toch een ander beeld bij.

voor babarage: in Chicago hebben we een hotel bij de luchthaven, La Quinta Inn. Hebben deze optie gekozen om de hoge parkeerkosten in het centrum te vermijden.
voor Marjan: ga direct je reisverslag gaan lezen

Zeker geen hotels vastleggen langs R66. Er is plaats genoeg.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo iedereen,
Na het lezen van al jullie opmerkingen en goede tips, na veel gepuzzel en gezoek en het doorhakken van een paar dikke knopen hier dan onze aangepaste route
We hebben zoveel mogelijk sidetrips weggelaten en concentreren ons zoveel mogelijk op route 66. We zien niet alles wat we willen zien maar zo hebben we redenen temeer om volgend jaar terug te keren
De Bonneville SpeedWeek op het einde van de reis is ook weggevallen want ik zat totaal mis met de datums en we gingen dit dus niet halen (was even balen maar staat dus ook op het lijstje voor een volgende reis)
Wat vinden jullie van de aangepaste route die er nu als volgt uitziet……..
Z30/7 Brussel – Chicago IL
Z31/7 Chicago IL
M01/8 Chicago IL – Springfield IL
D02/8 Springfield IL – Saint Louis MO
W03/8 Saint Louis MO
D04/8 Saint Louis MO – Cuba MO (met kanotocht in de namiddag)
V05/8 Cuba MO – Vinita OK
Z06/8 Vinita OK – Oklahoma City OK
Z07/8 Oklahoma City OK – Clinton OK
M08/8 Clinton OK – Amarillo TX
D09/8 Amarillo TX – Las Vegas NM
W10/8 Las Vegas NM – Santa Fe NM – Albuquerque NM
D11/8 Albuquerque NM
V12/8 Albuquerque NM – Gallup NM
Z13/8 Gallup NM (rodeo)
Z14/8 Gallup NM – Flafstaff AZ
M15/8 Flagstaff AZ – Kingman AZ
D16/8 Kingman AZ – San Bernardino CA
W17/8 San Bernardino CA – Santa Monica CA
D18/8 Santa Monica CA
V19/8 Santa Monica CA – Las Vegas NV
Z20/8 Las Vegas NV
Z21/8 Las Vegas NV
M22/8 Las Vegas NV – Beatty NV via Death Valley
D23/8 Beatty NV - Ely NV
W24/8 Ely NV
D25/8 Ely NV – Wendover UT – Salt Lake City UT
V26/8 Salt Lake City UT
Z27/8 Salt Lake City – Brussel
Over het stuk Kingman – San Bernardino (16/8) hebben we nog onze twijfels.
Gaan we dit halen op 1 dag als we de route via Oatman nemen door de bergen? Ik lees/hoor daar nogal verschillende meningen over.
Is het stuk door de bergen wel te rijden met een cabrio? Hoe gevaarlijk en druk is die weg? Hoe lang doe je erover om dat stuk te rijden?
Wat denken jullie????
groetjes
Na het lezen van al jullie opmerkingen en goede tips, na veel gepuzzel en gezoek en het doorhakken van een paar dikke knopen hier dan onze aangepaste route

We hebben zoveel mogelijk sidetrips weggelaten en concentreren ons zoveel mogelijk op route 66. We zien niet alles wat we willen zien maar zo hebben we redenen temeer om volgend jaar terug te keren

De Bonneville SpeedWeek op het einde van de reis is ook weggevallen want ik zat totaal mis met de datums en we gingen dit dus niet halen (was even balen maar staat dus ook op het lijstje voor een volgende reis)
Wat vinden jullie van de aangepaste route die er nu als volgt uitziet……..
Z30/7 Brussel – Chicago IL
Z31/7 Chicago IL
M01/8 Chicago IL – Springfield IL
D02/8 Springfield IL – Saint Louis MO
W03/8 Saint Louis MO
D04/8 Saint Louis MO – Cuba MO (met kanotocht in de namiddag)
V05/8 Cuba MO – Vinita OK
Z06/8 Vinita OK – Oklahoma City OK
Z07/8 Oklahoma City OK – Clinton OK
M08/8 Clinton OK – Amarillo TX
D09/8 Amarillo TX – Las Vegas NM
W10/8 Las Vegas NM – Santa Fe NM – Albuquerque NM
D11/8 Albuquerque NM
V12/8 Albuquerque NM – Gallup NM
Z13/8 Gallup NM (rodeo)
Z14/8 Gallup NM – Flafstaff AZ
M15/8 Flagstaff AZ – Kingman AZ
D16/8 Kingman AZ – San Bernardino CA
W17/8 San Bernardino CA – Santa Monica CA
D18/8 Santa Monica CA
V19/8 Santa Monica CA – Las Vegas NV
Z20/8 Las Vegas NV
Z21/8 Las Vegas NV
M22/8 Las Vegas NV – Beatty NV via Death Valley
D23/8 Beatty NV - Ely NV
W24/8 Ely NV
D25/8 Ely NV – Wendover UT – Salt Lake City UT
V26/8 Salt Lake City UT
Z27/8 Salt Lake City – Brussel
Over het stuk Kingman – San Bernardino (16/8) hebben we nog onze twijfels.
Gaan we dit halen op 1 dag als we de route via Oatman nemen door de bergen? Ik lees/hoor daar nogal verschillende meningen over.
Is het stuk door de bergen wel te rijden met een cabrio? Hoe gevaarlijk en druk is die weg? Hoe lang doe je erover om dat stuk te rijden?
Wat denken jullie????
groetjes

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het is een lange rit maar zeker te doen in 1 dag. Vorig jaar heb ik dit stuk ook gereden in 1 dag. 's Ochtends ben ik vroeg vertrokken uit Kingman, even na 07:00 uur. Op mijn gemak gereden, een ruime stop gemaakt in Barstow en was rond 16:30 bij het Wigwam Motel in San Bernardino/Rialto. Zie ook mijn verslag van die dag.DAISYenMARC schreef:Over het stuk Kingman – San Bernardino (16/8) hebben we nog onze twijfels.
Wat denken jullie????
Dit stuk (heel Route 66 trouwens) is prima met een cabrio te rijden. Ik reed Route 66 vorig jaar ook in een cabrio.

Roland
-
- Amerika-ontdekker
misschien een rare vraag maar als je de weg van Kingman naar Needles neemt via de bergen rij je dan langs de kant van de bergwand of langs de kant van de ravijn???
Heb in Cuba al eens een bergweg gereden en vond het toen toch wel eng zo vlak naast die afgrond
Heb in Cuba al eens een bergweg gereden en vond het toen toch wel eng zo vlak naast die afgrond

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ravijn kantKingman naar Needles neemt via de bergen rij je dan langs de kant van de bergwand of langs de kant van de ravijn???

Maar is verder geen probleem hoor. wij (ik) heb deze route al verschillende keren met een 31ft camper gereden.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Deze bergweg valt overigens reuze mee. Heb in Amerika wel op smallere wegen met echte afgronden gereden. Daarbij vergeleken is deze weg een makkie. Kan me niet eens herinneren of er wel echte afgronden hier waren...
Roland

Roland
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Niet recht naar beneden zoals Moki Dugway maar toch zodanig dat het niet een een auto te doen is om recht naar beneden te rijden
Vooral het stuk(je) vanaf de goudviskom tot de pass-top in redelijk steil aan de rechterzijde van de weg als je richting het westen rijdt.

Vooral het stuk(je) vanaf de goudviskom tot de pass-top in redelijk steil aan de rechterzijde van de weg als je richting het westen rijdt.
Ik zou niet al die plaatsen die je noemt zo vastleggen en elke dag opnieuw bekijken hoe ver je wil komen. Je gaat een geweldige reis maken De beste bron van info vonden wij de brochures die je onderweg kan oppikken. 's Avonds in het hotel ging ik die dan uitpluizen en vervolgens de route volgen. DW werd er af en toe gek van en verlangde soms naar de interstates. Er komt een moment dat je blij bent een stuk I40 te rijden. Let op mijn woorden
Sitgreaves pass (kingman-Oatman) heeft 5miles switchbacks aan beide zijden maar als bergrit stelt hij niet veel voor. Maak je geen zorgen. Las Vegas NM heeft een alleraardigst Rough Riders museum en een aardig centrum. Ik zou proberen een dag aan SF eo toe te voegen. Neem de byways van LV naar Santa Fe. Probeer ook iets van Great Basin NP te zien onderweg.
Yeehaw

Yeehaw
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
ALs je gaat kanoen op de meramec river (bij Cuba) kun je misschien daar op de camping staan. Ze verhuren er ook cabins namelijk. Daar bij kun je als ik het mij goed herinner ook kano's huren
-
- Amerika-ontdekker
zo te horen valt het dus allemaal wel mee
heb mijn eerste reis naar de USA in mijn eentje gemaakt, een paar rare dingen meegemaakt en ook overleeft dus die bergrit zal dan ook wel lukken
bedoeling was dat we een kano zouden huren bij Meramec Caverns, je kan de auto daar dan laten staan, ze brengen je met een busje weg en dan kom je met de kano terug.
een dagje kamperen in een cabin lijkt ook wel leuk maar heb je dan geen extra spullen nodig??? Met die cabrio zijn we al beperkt in bagageruimte dus extra kampeerspullen meenemen voor 1 dag is misschien niet zo handig?

heb mijn eerste reis naar de USA in mijn eentje gemaakt, een paar rare dingen meegemaakt en ook overleeft dus die bergrit zal dan ook wel lukken

ja, kan mij voorstellen dat dit een stuk veiliger is dan een cabrio als je naar beneden dondert LOLRob schreef: wij (ik) heb deze route al verschillende keren met een 31ft camper gereden.

Zijn we ook wel van plan, route is meer een richtlijn dan een strak plan. En nu dat we de races in Bonneville hebben geschrapt moeten we ook niet perse daar op tijd zijn en hebben we een paar extra dagen speling. En ik herken dat van die brochures, pik ik ook altijd overal mee en dan vind je altijd wel iets dat je er toch nog wilt bijdoenYeehaw schreef:Ik zou niet al die plaatsen die je noemt zo vastleggen en elke dag opnieuw bekijken hoe ver je wil komen.

weet je nog toevallig welke camping dat was?ned in MO schreef:ALs je gaat kanoen op de meramec river (bij Cuba) kun je misschien daar op de camping staan. Ze verhuren er ook cabins namelijk. Daar bij kun je als ik het mij goed herinner ook kano's huren
bedoeling was dat we een kano zouden huren bij Meramec Caverns, je kan de auto daar dan laten staan, ze brengen je met een busje weg en dan kom je met de kano terug.
een dagje kamperen in een cabin lijkt ook wel leuk maar heb je dan geen extra spullen nodig??? Met die cabrio zijn we al beperkt in bagageruimte dus extra kampeerspullen meenemen voor 1 dag is misschien niet zo handig?

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Een fantastische informatieve site over Route66 is Route66-roadbook met allerlei tips over de route, kaartjes, foto's bezienswaardigheden, overnachtingsadressen, evenementen etc. Weliswaar alles in het Duits maar ik vind het een geweldige bron van informatie.
Helaas heb ik dit nog maar pas ontdekt en had alles al uitgeprint van de Rt66.nl site voor onze komende trip waar overigens ook genoeg info op te vinden is. Wij gaan deze keer het voor ons nog ontbrekende stuk rijden van Oklahoma City naar Chicago. Vorig jaar het traject OKC-Santa Fé gedaan. We vonden het geweldig Route66 te rijden en al die ludieke historische dingen te bekijken.
Wat het traject Kingman-Oatman betreft hoef je idd niet bang te zijn voor extreme diepe afgronden en ravijnen. Er zitten switchbacks op dit stukje en je klimt en daalt wat, maar een echte moeilijke bergrit noem ik het ook niet. Vrij eenvoudig te doen. Wel moet je goed oppassen voor de wilde ezels. Die lopen daar maar zo over de weg heen, wat op zich ook weer leuk en heel ludiek is.
Marjan
Helaas heb ik dit nog maar pas ontdekt en had alles al uitgeprint van de Rt66.nl site voor onze komende trip waar overigens ook genoeg info op te vinden is. Wij gaan deze keer het voor ons nog ontbrekende stuk rijden van Oklahoma City naar Chicago. Vorig jaar het traject OKC-Santa Fé gedaan. We vonden het geweldig Route66 te rijden en al die ludieke historische dingen te bekijken.
Wat het traject Kingman-Oatman betreft hoef je idd niet bang te zijn voor extreme diepe afgronden en ravijnen. Er zitten switchbacks op dit stukje en je klimt en daalt wat, maar een echte moeilijke bergrit noem ik het ook niet. Vrij eenvoudig te doen. Wel moet je goed oppassen voor de wilde ezels. Die lopen daar maar zo over de weg heen, wat op zich ook weer leuk en heel ludiek is.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de tip!hekkie schreef:Een fantastische informatieve site over Route66 is Route66-roadbook met allerlei tips over de route, kaartjes, foto's bezienswaardigheden, overnachtingsadressen, evenementen etc. Weliswaar alles in het Duits maar ik vind het een geweldige bron van informatie.

Aangezien ik dit jaar opnieuw een deel van Route 66 ga doen hoop ik hier leuke informatie uit te halen!

Roland
-
- Amerika-ontdekker
ook al is mijn Duits niet zo schitterend, zal toch eens een kijkje nemen, je weet nooit wat je nog allemaal vind
van de nederlandse site heb ik ook alles geprint maar er kan steeds wat bij

van de nederlandse site heb ik ook alles geprint maar er kan steeds wat bij

Onderstaand een lijst met bezienswaardigheden op/nabij R66 die ik ooit op een forum heb gevonden. Hij is wel errrrg lang, dus ik heb alleen de lijst van Illinois geplaatst.
De rest kun je hier vinden: http://www.roadtripforum.net/viewtopic.php?f=21&t=53
Als ik deze lijst eerder had gezien, had ik hier zeker dingen uit gekozen om te bezoeken tijdens mijn reisl.
Illinois
Grant Park, Chicago
Willis Tower, Chicago
Union Station, Chicago
Castle Car Wash, Chicago
Old St Patrick’s Church, Chicago
Lou Mitchell’s, Chicago
Henry’s Drive-In, Cicero
The Spindle of Impaled Cars, Berwyn
Pinto Pelt, Berwyn
Lyons Historical Museum Hoffman Tower, Lyons-McCook
PLAINFIELD
White Fence Farm, Romeoville
Dell Rhea’s Chicken Basket, Willowbrook
Rialto Square Theatre, Joliet
Joliet Historical Museum, Joliet
Route 66 Raceway, Joliet
Joliet (Blues Brothers) Prison, Joliet
ELWOOD
Gemini Giant at the Launch Pad Inn, Wilmington
Schutten-Aldrich Octagon House, Wilmington
BRAIDWOOD
GOODLEY
BRACEVILLE
Riviera Restaurant, Gardner
Two Cell Jail House, Gardner
Old Route 66 Family Restaurant, Dwight
Ambler's Texaco Station, Dwight
Wishing Well Cafe, Odell
Standard Oil Station, Odell
Restored Barn, Cayuga
Old Log Cabin Inn, Pontiac
Illinois Route 66 Hall of Fame and Museum, Pontiac
Railroad Depot, Chenoa
Matthew Scott Home, Chenoa
Memory Lane & Sign, Lexington
Patton Cabin, Lexington
Eddies Pure Oil Truck Stop, Normal
1.6 Mile Unused Roadway, Normal
Preserved Bridge, Normal/Towanda
David Davis Mansion, Bloomington
Funk Prarie Home, Shirley
Funk Gem Rock & Mineral Museum, Shirley
Funks Grove Pure Maple Sirup, Funks Grove
Old Shirley Depot, Funks Grove
Dixie Truck Stop, McLean
Giant Hot Dog Statue, Atlanta
J.H. Hawes Grain Elevator, Atlanta
Route 66 Park, Atlanta
LAWNDALE
The Mill, Lincoln
Tropicana Coffee Shop Sign (remains?), Lincoln
Pig Hip Remains (Ernie & Fran Edwards), Broadwell
Die Cast Motors, Williamsville
Cozy Dog Drive-In, Springfield
Route 66 Hotel, Springfield
Shea’s Gas Station, Springfield
Big Boys Toys, Springfield
Bel Aire Manor Motel (remains?), Springfield
Lincoln’s Tomb, Springfield
(OPTION IL-4 ALIGNMENT LOOPBACK)
Brick Paved Roadway, Auburn
CARLINVILLE
GILLESPIE
Covered Bridge, Glenarm
Truckers Homestead, Glenarm
(LOOPBACK)
Vintage Signs & Murals, Divernon
Arts Motel (sign), Farmersville
WAGGONER
Our Lady of the Highways, Raymond
Ariston Cafe, Litchfield
Vic Suhling Gas Station (sign remains), Litchfield
66 Motel Court, Litchfield
Mother Jones Grave, Mount Olive
Soulsby Station, Mount Olive
Henry’s Rabbit Ranch, Staunton
Country Classic Cars, Staunton
Duda Restaurant (pizza?), DeCamp Junction
LIVINGSTON
Innkeeper Motel, Hamel
Town and Country Motel (sign), Edwardsville
Itty Bitty Restaurant, Mitchell
Bel Air Drive-In (remains), Mitchell
Luna Cafe, Mitchell
World’s Largest Catsup Bottle, Collinsville
Chain of Rocks Road Relics, Collinsville
MITCHELL
Old Chain of Rocks Bridge
(LOOPBACK I-270)
De rest kun je hier vinden: http://www.roadtripforum.net/viewtopic.php?f=21&t=53
Als ik deze lijst eerder had gezien, had ik hier zeker dingen uit gekozen om te bezoeken tijdens mijn reisl.
Illinois
Grant Park, Chicago
Willis Tower, Chicago
Union Station, Chicago
Castle Car Wash, Chicago
Old St Patrick’s Church, Chicago
Lou Mitchell’s, Chicago
Henry’s Drive-In, Cicero
The Spindle of Impaled Cars, Berwyn
Pinto Pelt, Berwyn
Lyons Historical Museum Hoffman Tower, Lyons-McCook
PLAINFIELD
White Fence Farm, Romeoville
Dell Rhea’s Chicken Basket, Willowbrook
Rialto Square Theatre, Joliet
Joliet Historical Museum, Joliet
Route 66 Raceway, Joliet
Joliet (Blues Brothers) Prison, Joliet
ELWOOD
Gemini Giant at the Launch Pad Inn, Wilmington
Schutten-Aldrich Octagon House, Wilmington
BRAIDWOOD
GOODLEY
BRACEVILLE
Riviera Restaurant, Gardner
Two Cell Jail House, Gardner
Old Route 66 Family Restaurant, Dwight
Ambler's Texaco Station, Dwight
Wishing Well Cafe, Odell
Standard Oil Station, Odell
Restored Barn, Cayuga
Old Log Cabin Inn, Pontiac
Illinois Route 66 Hall of Fame and Museum, Pontiac
Railroad Depot, Chenoa
Matthew Scott Home, Chenoa
Memory Lane & Sign, Lexington
Patton Cabin, Lexington
Eddies Pure Oil Truck Stop, Normal
1.6 Mile Unused Roadway, Normal
Preserved Bridge, Normal/Towanda
David Davis Mansion, Bloomington
Funk Prarie Home, Shirley
Funk Gem Rock & Mineral Museum, Shirley
Funks Grove Pure Maple Sirup, Funks Grove
Old Shirley Depot, Funks Grove
Dixie Truck Stop, McLean
Giant Hot Dog Statue, Atlanta
J.H. Hawes Grain Elevator, Atlanta
Route 66 Park, Atlanta
LAWNDALE
The Mill, Lincoln
Tropicana Coffee Shop Sign (remains?), Lincoln
Pig Hip Remains (Ernie & Fran Edwards), Broadwell
Die Cast Motors, Williamsville
Cozy Dog Drive-In, Springfield
Route 66 Hotel, Springfield
Shea’s Gas Station, Springfield
Big Boys Toys, Springfield
Bel Aire Manor Motel (remains?), Springfield
Lincoln’s Tomb, Springfield
(OPTION IL-4 ALIGNMENT LOOPBACK)
Brick Paved Roadway, Auburn
CARLINVILLE
GILLESPIE
Covered Bridge, Glenarm
Truckers Homestead, Glenarm
(LOOPBACK)
Vintage Signs & Murals, Divernon
Arts Motel (sign), Farmersville
WAGGONER
Our Lady of the Highways, Raymond
Ariston Cafe, Litchfield
Vic Suhling Gas Station (sign remains), Litchfield
66 Motel Court, Litchfield
Mother Jones Grave, Mount Olive
Soulsby Station, Mount Olive
Henry’s Rabbit Ranch, Staunton
Country Classic Cars, Staunton
Duda Restaurant (pizza?), DeCamp Junction
LIVINGSTON
Innkeeper Motel, Hamel
Town and Country Motel (sign), Edwardsville
Itty Bitty Restaurant, Mitchell
Bel Air Drive-In (remains), Mitchell
Luna Cafe, Mitchell
World’s Largest Catsup Bottle, Collinsville
Chain of Rocks Road Relics, Collinsville
MITCHELL
Old Chain of Rocks Bridge
(LOOPBACK I-270)
En dan nog mist ie de Blue Whale. (OK) Was jij dat niet Rover?
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt Yeehaw, maar de Blue Whale heb ik niet gemist in ieder geval. Staat ook wel op de lijst van de link als ik me niet vergis?
(aangezien ik nu in Roemenie zit en ik geblokkeerd wordt vanwege mijn locatie, zal wel te maken hebben met spammers ofzo, kan ik de link zelf nu niet openen en moet de link bekijken in de cache van Google, dus wellicht staat ie er nu niet bij?)
(aangezien ik nu in Roemenie zit en ik geblokkeerd wordt vanwege mijn locatie, zal wel te maken hebben met spammers ofzo, kan ik de link zelf nu niet openen en moet de link bekijken in de cache van Google, dus wellicht staat ie er nu niet bij?)
Dan was het iemand anders....groeten uit Turkey waar wij nu zitten....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 4439 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 12 Reacties