Ik ben Shermaine en ik ben 22 jaar oud.
Ik zit momenteel in het derde jaar van mijn opleiding International Business and Management Studies. Mijn major is Finance & Business Analysis en aan het eind heb ik een Bachelor of Business Administration diploma.
Daar het een internationale opleiding is, is het een vereiste dat ik één semester op uitwisseling ga naar een partner universiteit in het buitenland. En jullie raden het misschien al, mijn voorkeur gaat uit naar een universiteit in Amerika

Helaas bezit ik over de staten en steden waar ik heen zou kunnen weinig tot geen kennis. Daarom vraag ik jullie bij dezen om hulp.
Ik ben opzoek naar het volgende:
Een universiteit die goed staat aangeschreven op het gebied van Finance & Business Analysis of iets vergelijkbaars. Verder wil ik wel in een stad zitten die mij de mogelijkheid geeft om mensen te leren kennen en dat veel te bieden heeft kwa uitgaan en dergelijke. Ook moet het makkelijk bereikbaar zijn, ik ben ook van plan na en tijdens mijn studie daar te reizen.
Dit zijn de universiteiten waaruit in kan keizen:
California Lutheran University. Thousand Oaks, CA.
University of Louisville, Louisville, KY
University of Idaho, Moscow, ID
Colorado State University, Fort Collins, CO
Northwood University (private), West Palm Beach, FL
Texas Tech University, Lubbock, TX
University of Central Arkansas, Conway, AR
University of Incarnate Word, San Antonio, TX
Verder zijn er ook nog twee in Canada, ik weet niet of iemand daar iets over weet.
University of Ottawa, Ottawa
Mount Allison University, Sackville
Waar ik mij verder zorgen over maak (alhoewel ik mij hierover in Nederland nooit zorgen heb hoeven maken) is hoe het in Amerika in het algemeen en in de staten en steden waar ik dus heen kan gaan, staat met racisme. Ik ben namelijk van hindoestaanse afkomst, maar wel geboren en getogen in Nederland. Ik vraag dit omdat ik hier op school veel verhalen heb gehoord over dat dat daar nog best veel voorkomt

Ik hoop dat jullie mij bereid zijn te helpen met het maken van de juiste keuze. Heel erg bedankt alvast

Groetjes,
Shermaine