Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The Wave permits
Re: The Wave permits
Net een verlossend mailtje gekregen: op maandag 23 mei kunnen we The Wave bezoeken!! Een vraagje voor diegenen die de aanvraag voor de permit al eens verder hebben afgehandeld: je moet de nummerplaat van de wagen opgeven; aangezien wij (zoals de meesten) met een huurwagen zullen rondrijden kennen we deze nog niet. Hoe hebben jullie dit opgelost?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je kan opgeven dat je met een Rental rijdt, je krijgt bij je permits ook een strookje wat je azichtbaar chter de voorruit van je auto moet leggen als je eenmaal op de parking voor de Wave trail staat, vergeet ook niet om gezelschap in te schrijven in het trailheadboek, dat staat tegenwoordig ook op de parking.(metalenbox op een paal) en bij terugkomst je groep weer uitschrijven.
- Pushkin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wat leuk Tazzy! 
Wij gaan ook proberen mee te dingen naar een permit voor september... fingers crossed
Héél veel plezier!!
Ellen

Wij gaan ook proberen mee te dingen naar een permit voor september... fingers crossed

Héél veel plezier!!
Ellen
Wij hebben 1 1/2 jaar geleden met z'n vieren ingeschreven en met 1 kaart gewonnen. Het is een bijzondere tocht moet ik zeggen.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hey Tazzy, wat fijn!
En wat een geluk zeg! Ik keek deze maand gewoon eens op de site om in te schrijven (wij gaan proberen voor augustus). Zag ik dat er op een bepaalde dag wel meer dan 500 inschrijvingen waren. Voor 10 tickets.

En wat een geluk zeg! Ik keek deze maand gewoon eens op de site om in te schrijven (wij gaan proberen voor augustus). Zag ik dat er op een bepaalde dag wel meer dan 500 inschrijvingen waren. Voor 10 tickets.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Pushkin
- Amerikafan
Ja Doockles... 500??? Ik wist ook niet dat er ZO veel inschrijvingen konden zijn
Wij gaan het ook proberen voor einde september... het zal echt een portie geluk moeten zijn, 't is echt zoiets wat ik in mijn leven nog moet gedaan hebben in de US (prachtige foto's van sommige forumgangers!!) en ook al ben ik TOTAAL NIET sportief, zelfs daar alleen al voor zou ik mn conditie al een beetje voor op peil houden om het te kunnen meemaken... gelukkig doet zot zijn geen pijn
Veel succes voor jullie in augustus, het zou beslist een mooie ervaring zijn
Ellen

Wij gaan het ook proberen voor einde september... het zal echt een portie geluk moeten zijn, 't is echt zoiets wat ik in mijn leven nog moet gedaan hebben in de US (prachtige foto's van sommige forumgangers!!) en ook al ben ik TOTAAL NIET sportief, zelfs daar alleen al voor zou ik mn conditie al een beetje voor op peil houden om het te kunnen meemaken... gelukkig doet zot zijn geen pijn

Ellen
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
Ja, ik wist niet wat ik zag
Ik hoop inderdaad op een portie geluk. En hopelijk vinden de meeste mensen het te warm in Augustus (toen ik keek was het voor de loterij van mei). En anders proberen we Terry vast te krijgen voor White Pocket en als dat niet gaat hebben we nog iets anders leuk ontdekt op de site van Henriette
Jullie ook veel succes!

Ik hoop inderdaad op een portie geluk. En hopelijk vinden de meeste mensen het te warm in Augustus (toen ik keek was het voor de loterij van mei). En anders proberen we Terry vast te krijgen voor White Pocket en als dat niet gaat hebben we nog iets anders leuk ontdekt op de site van Henriette

Jullie ook veel succes!
Onze reisverslagen:
Proficiat Tazzy, geniet ervan !!

Wat betreft die slechte conditie. Ik heb ook geen super conditie. Gewoon op het gemakje, ik neem aan dat je toch een ganse dag uittrekt voor The Wave, dat deden wij althans. Het moest het hoogtepunt worden en dat was het ook. Ik wordt weer week als ik er aan terug denk
Bart
Ik zal jullie nog wat warm maken danPushkin schreef:(prachtige foto's van sommige forumgangers!!) Ellen

Wat betreft die slechte conditie. Ik heb ook geen super conditie. Gewoon op het gemakje, ik neem aan dat je toch een ganse dag uittrekt voor The Wave, dat deden wij althans. Het moest het hoogtepunt worden en dat was het ook. Ik wordt weer week als ik er aan terug denk

Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
En anders een week in Page inplannen, zo hebben wij het in mei 2010 gedaan omdat we er online naast pakten, wij hadden op dag twee al geluk en konden op dag drie naar de Wave maar de andere dagen kregen we ook gemakkelijk vol in deze schitterende omgeving.
Zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2010.html dag 10 tot en met 17
Zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2010.html dag 10 tot en met 17
De hike naar de wave is niet zo zwaar hoor. Valt best mee. Het kan er wel tamelijk warm worden, de hike is zo'n 5,5 mile round trip.Pushkin schreef:Ja Doockles... 500??? Ik wist ook niet dat er ZO veel inschrijvingen konden zijn![]()
Ellen
Veel succes met de loting allemaal!
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nou dat ligt eraan wat je gewend bent. Ik vond het wel heel zwaar, maanden van te voren getraind op de sportschool, en de afstand zou geen probleem zijn. Maar de warmte, het klimmen en klauteren, ik vond het dus wel heel heftig. En op de dag zelf liepen er meer mensen op hun tandvlees. Stond ook een behoorlijk windje, waardoor we de warmte niet zo voelden, maar waardoor we dus heel snel uitdroogden.
Ik vond het uiteindelijk ook erg meevallen.Ik ben totaal niet getraind. Mijn conditie is dramatisch. Heb in Nederland 2x 1 uur gelopen en was kapot. De wave hebben we zo gelopen. Heen 1,5 uur en terug 2 uur. Daarna de rest van de vakantie hield ik het maar weer 1 uur vol. Ik heb echt gemerkt dat je lichaam best wel kan als je maar wilt.
Om nog wel te melden. Ons hotel was in page en zijn toen om 4 uur nachts gaan rijden ( tijdsverschil) en uiteindelijk om 6 uur daar aangekomen ( tis 1uur rijden) Dan heb je het minst last van de hitte.
Om nog wel te melden. Ons hotel was in page en zijn toen om 4 uur nachts gaan rijden ( tijdsverschil) en uiteindelijk om 6 uur daar aangekomen ( tis 1uur rijden) Dan heb je het minst last van de hitte.
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Gisterenavond zijn de mails toegekomen met de uitslag van de loting voor de wandelingen in juni.
Had me, via vrienden en collega's, meerdere keren ingeschreven maar helaas, geen permit.
Luc
Had me, via vrienden en collega's, meerdere keren ingeschreven maar helaas, geen permit.
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- Pushkin
- Amerikafan
Wat jammer Luc 
Het is inderdaad een 100ste geluk als je je bij de winnaars mag noemen... ik ben benieuwd als wij ons mogen inschrijven in mei (voor september)... blijft spannend!
Gelukkig is er in de omgeving genoeg te zien om niet bij de pakken te blijven zitten

Het is inderdaad een 100ste geluk als je je bij de winnaars mag noemen... ik ben benieuwd als wij ons mogen inschrijven in mei (voor september)... blijft spannend!
Gelukkig is er in de omgeving genoeg te zien om niet bij de pakken te blijven zitten

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik had me ook ingeschreven en helaas..... Echt jammer.
Ga ter plekke toch ook nog een kans wagen.
Els

Ga ter plekke toch ook nog een kans wagen.
Els
Zo, net twee keer ingeschreven voor de loterij voor augustus :d . Ik zit nu te twijfelen of we ons nog vaker moeten inschrijven via kennissen? Als ik het goed begrijp doen ze niet moeilijk over een naamsverandering nadat je hebt gewonnen, toch?
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Klopt, maakt verder niets uit.
- Valerie
- Amerikakenner
Helaas .... we probeerden met 2 visakaarten voor 2 verschillende dagen zonder succes 

2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Wij zijn ingeloot! Voor de dag die we als tweede keuze hadden opgegeven. Weet iemand hoe lang het rijden is naar de trail head vanuit Page? We willen zo vroeg mogelijk starten. Is het handig om een gps ontvanger te hebben?
Vanuit Page doe je er makkelijk een uur over om bij de trailhead de geraken.
Een gps is altijd handig als je een slecht orientatie vermogen hebt. Wij hadden er ook één mee maar ik gebruik hem eigenlijk alleen om te zien hoe ver we gewandeld hebben.
Hou steeds het verhaal van racerke in gedachten ... http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=15739 De tweede post van het topic.
Bart
Een gps is altijd handig als je een slecht orientatie vermogen hebt. Wij hadden er ook één mee maar ik gebruik hem eigenlijk alleen om te zien hoe ver we gewandeld hebben.
Hou steeds het verhaal van racerke in gedachten ... http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=15739 De tweede post van het topic.
Bart
Grts, Bart
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2839 Weergaves