Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoofdkussen met boekweit

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Boontje
Amerika-ontdekker

Re: Hoofdkussen met boekweit

Bericht door Boontje »

Petra/VS schreef:Als iemand, die ook altijd met een enorm kussen reist, omdat ik anders nu eenmaal niet pijnloos kan slapen, kan ik me je moeders wens goed voorstellen. Kan ze dat kussen niet in haar koffer doen? Het lijkt me verschrikkelijk sterk, dat daar problemen mee zouden komen. Het is heel vervelend, als mensen proberen je te overtuigen om dingen, waar je niet goed zonder kunt, thuis te laten. Dat kussen is waarschijnlijk net zo belangrijk voor jouw moeders welzijn, als een medicijn voor iemand anders. Ik heb er altijd moeite mee, als mensen grapjes maken over dingen, die niet direct medisch duidelijk zijn. Iedere keer, als ik op reis ga, krijg ik de "grappige" vraag, of ik ga verhuizen, dankzij dat kussen. Ik lach altijd maar vriendelijk, maar intussen is het pure discriminatie, want dat kussen is medisch nodig, maar toon dat maar eens aan. Duidelijk ben ik een sympathisante voor jouw moeder ;).

Bedankt voor je lieve reactie! Ze gaat het in haar koffer steken. We zijn benieuwd! :wink:
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Die boekweit zal behandeld zijn, anders zou het kussen ook gaan schimmelen in combinatie met het vocht wat je 's nachts verliest. Dus ik verwacht als dat een goed officieel kussen is en geen huisgemaakte zak met eigengekweekte boekweit dat het geen probleem zal opleveren. Beschuit is net zoiets als koekjes, ook geen probleem. Het is bewerkt en heeft eigenlijk weinig meer te maken met het graan dat het ooit was. Ze zijn vooral gefixeerd op onbewerkt voedsel, fruit en vlees. Dus die kg aardappelen, het appeltje of dat onsje ham voor op het beschuitje kan je beter thuis laten. Beschuit kan alleen onhandig zijn met het oog op het breken en eventueel kruimelen tussen de kleren of misschien dat toch maar thuis laten en je aanpassen aan wat het land heeft. Wasa crackers zijn er bijvoorbeeld gewoon te koop.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

> eschuit kan alleen onhandig zijn met het oog op het breken en eventueel kruimelen
> tussen de kleren of misschien dat toch maar thuis laten en je aanpassen aan wat het land heeft.

Blijf me verbazen hoe weinig mensen op de hoogte zijn van de moderne beschuittechnieken: http://tinyurl.com/ModerneBeschuitTechnieken

:D
caatje85
Amerikafan

Bericht door caatje85 »

Hahahhahahahaha Bramster. Steeds als ik hoor dat het niet verstandig is om beschuit mee te nemen denk ik, waarom niet? Je kunt beschuit toch ergens in doen :D...lol.

Ik vind het eigenlijk een heel normale zaak, om je kussen mee te nemen! Zie regelmatig mensen met hun kussen in de (ruime) handbagage staan, dus dat moet geen probleem zijn :thumbup:
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Het gaat ook niet om het kussen maar om wat er in zit, "boekweit doppen" daar kunnen eventueel nog zaden tussen zitten en dan kan je dus wel een probleem hebben, maar zoals al aangegeven zal de inhoud naar alle waarschijnlijkheid bewerkt zijn om schimmelvorming tegen te gaan en zullen de zaden niet meer kiemkrachtig zijn maar dat zal je wel moeten kunnen bewijzen.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

De zaden en de doppen worden gescheiden, er zitten dus geen zaden in zo'n kussen. Net zoals er geen vlees an je leren schoenen zit :D
Boontje
Amerika-ontdekker

Bericht door Boontje »

We hebben de folder van het kussen teruggevonden, dus die zullen we maar meenemen voor alle zekerheid!
Boontje
Amerika-ontdekker

Bericht door Boontje »

We zijn terug uit Arizona! Ik wou maar laten weten dat we geen problemen hebben gehad met het boekweitkussen! Bedankt voor jullie info!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer