Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips reisroute en campgrounds
- Marieke
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Tips reisroute en campgrounds
Hallo allemaal,
Vorig jaar zouden we onze reis al gaan maken, maar helaas hebben we toen een week voor vertrek moeten annuleren. Ik heb toen al veel aan alle tips gehad, maar ben nog steeds op zoek naar tips voor campgrounds. Omdat we met drie campers reizen (6 volwassenen en 4 kinderen), willen we toch zoveel mogelijk van te voren regelen.
We hebben de route in grote lijnen qua richting zoveel mogelijk uitgezet. Daarnaast hadden we graag in enkele parken willen overnachten, maar dit blijkt allemaal al vol. Wie heeft tips, m.n. wat betreft de campgrounds die ook voor kinderen leuk zijn (dus wel douches en zwembad)? Vorig jaar heb ik alles via een Koa-gids geboekt, na een tip heb ik nu de TL-directory aangeschaft, desondanks blijft dit moeilijk selecteren en enige ervaringstips zouden erg van pas komen...
22/7 ams - sf - overnachting monarch
23/7 SF
24/7 Sf
25/7 Campers ophalen en richting Yosemite
26/7 Regio Yosemite overnachten -> campground Mariposa?
27/7 riching LV in één keer of overnachten halverwege?
28/7 LV
29/7 LV Wie kent een andere campground dan Circus Circus?
30/7 LV
31/7 richting Zion
1/8 richting Bryce
2/8 regio Page
3/8 Grand Canyon
4/8 Grand Canyon
5/8 Grand Canyon ?? en vertrek richting Needles
6/8 Needles
7/8 Anaheim
8/8 Anaheim / Disney
9/8 San Diego
10/8 San Diego
11/8 San Diego
12/8 Kustplaats strand
13/8 idem
14/8 idem
15/8 LA / Beverly Hills
16/8 LA / Universal Studios
17/8 Campers inleveren
18/8 Terugvlucht
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Marieke
Vorig jaar zouden we onze reis al gaan maken, maar helaas hebben we toen een week voor vertrek moeten annuleren. Ik heb toen al veel aan alle tips gehad, maar ben nog steeds op zoek naar tips voor campgrounds. Omdat we met drie campers reizen (6 volwassenen en 4 kinderen), willen we toch zoveel mogelijk van te voren regelen.
We hebben de route in grote lijnen qua richting zoveel mogelijk uitgezet. Daarnaast hadden we graag in enkele parken willen overnachten, maar dit blijkt allemaal al vol. Wie heeft tips, m.n. wat betreft de campgrounds die ook voor kinderen leuk zijn (dus wel douches en zwembad)? Vorig jaar heb ik alles via een Koa-gids geboekt, na een tip heb ik nu de TL-directory aangeschaft, desondanks blijft dit moeilijk selecteren en enige ervaringstips zouden erg van pas komen...
23/7 SF
24/7 Sf
28/7 LV
30/7 LV
31/7 richting Zion
1/8 richting Bryce
2/8 regio Page
3/8 Grand Canyon
4/8 Grand Canyon
6/8 Needles
7/8 Anaheim
8/8 Anaheim / Disney
9/8 San Diego
10/8 San Diego
11/8 San Diego
12/8 Kustplaats strand
13/8 idem
14/8 idem
15/8 LA / Beverly Hills
17/8 Campers inleveren
18/8 Terugvlucht
Marieke
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Van Alles
Wij hebben geboekt op Las Vegas Oasis RV Resort voor 11 tot en met 14 jul29/7 LV Wie kent een andere campground dan Circus Circus?
Denk je eraan dat je niet door Death Valley mag in de zomermaanden met camper?27/7 riching LV in één keer of overnachten halverwege?
Wat betreft San Diego: vermijdt Campland on the Bay! Het was er een paar jaar geleden nog best aardig, maar nu schijnen er erg veel drugsdealers hun plekje gevonden te hebben.
Jammer dat jullie trouwens de kustweg van San Francisco naar LA zo helemaal missen, maar dat zal wel een bewuste keuze zijn.
Groetjes,
Monique
N.B.: Haaksbergen, leuk! Wij zitten vaak mét paard bij Hotel Erve Bruggert.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Trolley
The Las Vegas Strip Trolley, het bussysteem waar je elk kwartier kan instappen en wat je langs de hele Strip brengt, is uitgebreid met een "South Loop" die o.a. stopt bij Las Vegas Oasis RV Resort én het Las Vegas Outlet Center. Overstappen bij Mandelay Bay en je kan bij elk hotel aan de Strip eruit.
Twee doller per ritje of vijf dollar voor een hele dag op en af!
Klik op het kaartje voor details:

Twee doller per ritje of vijf dollar voor een hele dag op en af!
Klik op het kaartje voor details:
- Marieke
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Tips op onze reis
Hoi Monique,
Bedankt dit was de campground waar ik al eens over gelezen had, maar niet terug kon vinden..(
).
Ik heb gelezen dat je op de kustweg een langzame rit is, die in het hoogseizoen nogal eens een langzame slinger van campers is... Dit lijkt ons niet ideaal met de kinderen, maar de twijfel is er wel een beetje, zeker omdat we best wat ruimte in de dagen hebben.
Zou je ook een stuk van deze route kunnen doen, bijv op weg naar Yosemite?
Death Valley slaan wij over. we willen "onderlangs" via Lake Isabella.
Groetjes, Marieke
PS Grappig erve bruggert is een steenworp afstand van ons.. haha
Bedankt dit was de campground waar ik al eens over gelezen had, maar niet terug kon vinden..(

Ik heb gelezen dat je op de kustweg een langzame rit is, die in het hoogseizoen nogal eens een langzame slinger van campers is... Dit lijkt ons niet ideaal met de kinderen, maar de twijfel is er wel een beetje, zeker omdat we best wat ruimte in de dagen hebben.
Zou je ook een stuk van deze route kunnen doen, bijv op weg naar Yosemite?
Death Valley slaan wij over. we willen "onderlangs" via Lake Isabella.
Groetjes, Marieke
PS Grappig erve bruggert is een steenworp afstand van ons.. haha
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marieke
Ha, leuk, misschien zie je ons weleens rijden daar met ons paard. Kijk maar eens op http://www.nieuwenoord.nl dan zie je vanzelf foto's van Erve Bruggert en jouw omgeving
Favoriet is trouwens eten bij het Notarishoes!
Voor Williams: wij logeren daar op Railside RV Ranch en gaan met de beroemde trein naar de Grand Canyon.
Ik vond de kustweg erg mooi, maar wat reistijd betreft denk ik dat het niet zo geweldig zal zijn voor jullie of je moet de hele route andersom gaan rijden of zo. Ook niet handig als je terugvliegt vanaf LA. Maar wellicht zijn er anderen hier die meer verstand hebben van routes.

Voor Williams: wij logeren daar op Railside RV Ranch en gaan met de beroemde trein naar de Grand Canyon.
Ik vond de kustweg erg mooi, maar wat reistijd betreft denk ik dat het niet zo geweldig zal zijn voor jullie of je moet de hele route andersom gaan rijden of zo. Ook niet handig als je terugvliegt vanaf LA. Maar wellicht zijn er anderen hier die meer verstand hebben van routes.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Tips reisroute en campgrounds
Happy campingMarieke schreef:Hallo allemaal,
23/7 SF
24/7 Sf
In Oakhurst High Sierra RV Resort Reisverslag 2001
In twee nachten overnachting in Bakersfield, Bakersfield Palm Resort reisverslag 2001
28/7 LV
Oasis Rv Resort
30/7 LV
31/7 richting Zion
Watchman binnen het park reisverslag 1999 en 2001
1/8 richting Bryce
binnen het park North of Sunset net er buiten Ruby's Inn reisverslag 2001
2/8 regio Page
Lake Powell Campground reisverslag 2003
3/8 Grand Canyon
4/8 Grand Canyon
Trailer Village binnen het park reisverslag 1999 en 2001
6/8 Needles
7/8 Anaheim
8/8 Anaheim / Disney
9/8 San Diego
La Pacific RV Resort reisverslag 1999
10/8 San Diego
11/8 San Diego
12/8 Kustplaats strand
Newport Beach campground Newport Dunes reisverslag 1999 en 2001
13/8 idem
14/8 idem
15/8 LA / Beverly Hills
17/8 Campers inleveren
18/8 Terugvlucht
Marieke

Rob
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hoi Marieke,Marieke schreef: 31/7 richting Zion
Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn, maar onze kinderen vonden deze camping http://www.zioncanyoncampground.com in Springdale heel leuk. Je zit aan de oever van de Virgin River, de kinderen kunnen hier heerlijk in spelen bijv. . een band huren (tubing). Er is ook een zwembad.

Groetjes Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Marieke
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Moab & Monument Valley of binnen door (via Page)?
Hoi allemaal,
Allereerst alweer mijn hartelijk dank voor jullie reacties.
Gezien onze dagen of planning vraag ik mij af of we soms niet te lang ergens blijven hangen en bijv. Moab en Monument Valley beter mee kunnen nemen?
De planning is nu dat we via Page gaan, maar ik zie dat heel veel mensen het "rondje" groter maken en via bovenstaande reizen..
Ben erg benieuwd naar jullie advies!
Marieke
Allereerst alweer mijn hartelijk dank voor jullie reacties.
Gezien onze dagen of planning vraag ik mij af of we soms niet te lang ergens blijven hangen en bijv. Moab en Monument Valley beter mee kunnen nemen?
De planning is nu dat we via Page gaan, maar ik zie dat heel veel mensen het "rondje" groter maken en via bovenstaande reizen..
Ben erg benieuwd naar jullie advies!
Marieke
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Er zitten wel erg veel stad en kust dagen in als je er daar nog een stuk of 3 á 4 kan verliezen zou je van Bryce via Capitol Reef NP naar Moab kunnen voor Canyonlands NP en Arches NP om daarna via Monument Valley NM naar Grand Canyon NP te rijden.Marieke schreef:
23/7 SF
24/7 Sf
28/7 LV
30/7 LV
7/8 Anaheim
8/8 Anaheim / Disney
9/8 San Diego
10/8 San Diego
11/8 San Diego
12/8 Kustplaats strand
13/8 idem
14/8 idem
15/8 LA / Beverly Hills
17/8 Campers inleveren
18/8 Terugvlucht
Rob
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Van Alles
Dan lopen we elkaar net mis (jammer) want wij zullen er ongeveer een week later zijn.nieuwenoord schreef:Wij hebben geboekt op Las Vegas Oasis RV Resort voor 11 tot en met 14 jul
Carola
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Korting
Jij gaat als eerste, dus regel je dat wel even toch??Als ik zo even vlug optel wie er allemaal op Oasis RV Resort staan wordt het tijd dat we een AA-korting gaan vragen
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jammer
Zeker jammer!Dan lopen we elkaar net mis (jammer) want wij zullen er ongeveer een week later zijn.
Carola
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Van Alles
Dit is idd toch wel jammer dat we elkaar mislopen. Wij zijn daar een week eerder voor een paar nachten en tegelijk met Rob en Annie en waarschijnlijk komt Roland ook voor één nachtje op de camping.FCRMteB schreef:Dan lopen we elkaar net mis (jammer) want wij zullen er ongeveer een week later zijn.nieuwenoord schreef:Wij hebben geboekt op Las Vegas Oasis RV Resort voor 11 tot en met 14 jul
Carola
We zullen zien of we iets van korting kunnen regelen voor AA-forumleden.....

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oasis
Tjonge, zou wel erg leuk zijn! Maar ja, onze kids krijgen pas 7 juli vakantie en we vertrekken dus 9 juli ..
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Boeken
Ik heb alles vooruit geboekt, omdat we toch zeker weten dat we die route aan willen houden en niet vroeg elke dag op zoek willen naar campings. Oasis heb ik al een hele tijd terug geboekt.
Groet,
Monique
Groet,
Monique
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij leggen in principe geen campgrounds vast, maar Oasis heb ik een tijdje geleden al wel vastgelegd om een aantal redenen. Er zijn in Vegas zelf verder geen campgrounds behalve Circus Circus, maar dat is een betonplaat en wil ik niet staan. Bovendien zijn wij daar op 4 juli (Independence Day) en mag je aannemen dat alles zo'n beetje vol zit. Dus vandaar dat we het maar niet gokken.Minoes schreef:Boeken jullie nu al een plekje voor de zomervakantie op Oasis LV?
Wij zijn er eind juli (net als Marieke) en hadden gedacht pas een dag of wat van tevoren te boeken. Of zijn we dan te laat???
In de weekenden is het ook erg druk in Vegas en is alles duurder. Houd daar in ieder geval rekening mee en als er een conventie of zo is, dan loopt ook alles vol.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Marieke
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Campgrounds boeken of bonnefooi..??
Omdat wij met 3 campers reizen, ben ik erg benieuwd of iemand weet of we in het hoogseizoen het er wel op kunnen gokken om niet alles van te voren vast te leggen.
Het liefst wil ik wat vrijheid in de planning/route hebben, maar we willen wel graag als groep bij elkaar blijven. Wie kan ons hierin adviseren?
Daarnaast zijn we er dus achter gekomen dat het onmogelijk is om nog een campground te vinden in de NP's (Yosemite/Gr.Canyon). Heeft iemand nog een tip?
Of weet iemand een campground die dicht in de buurt is?
Ik kijk weer uit naar jullie reacties!
Marieke
Het liefst wil ik wat vrijheid in de planning/route hebben, maar we willen wel graag als groep bij elkaar blijven. Wie kan ons hierin adviseren?
Daarnaast zijn we er dus achter gekomen dat het onmogelijk is om nog een campground te vinden in de NP's (Yosemite/Gr.Canyon). Heeft iemand nog een tip?
Of weet iemand een campground die dicht in de buurt is?
Ik kijk weer uit naar jullie reacties!
Marieke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2839 Weergaves
-
Laatste bericht door EllenVakantie