De Pearl hier in Nederland had 2 weken nodig om mijn bril te boetseren, om nog maar te zwijgen over de prijzen...
Als je speciale glazen nodig hebt hier ook niet hoor. Alleen de standaard maten hebben ze op maat.Corvette Racing schreef:Goeie tips over brillen!![]()
De Pearl hier in Nederland had 2 weken nodig om mijn bril te boetseren, om nog maar te zwijgen over de prijzen...
Jana&Joeri schreef:Heb in 2007 de Route 66 gedaan.
Ben in België vertrokken met 1 samsonite en ben met twee samsonites terug gekomen.
Ze stak boordevil spullen van Harley-Davidson en de gebruikelijke merkkledij.
Dit jaar gaan we terug en hoop ik een Gibson of Fender gitaar te schaken. Scheelt 'em toch vlug 300 Euro en meer en wordt trouwens als handbagage beschouwd.
Je kan een paar nederlandstalige stickers op de koffer plakken voor je inchecked, zo loop je al iets mindr kans om tax te moeten betalen![]()
have fun & rock on'
dan kom je bij de verkeerde Pawn Shops .. we hebben hier paar Pawn Shops ..die echt mooi spul hebben........vraag het maar aan m'n vrouw die in de Juwelen handel zit.ned in MO schreef:mijn ervaringen met pawn shops is rotzooi voor een veel te hoge prijs
Klopt, ze verkopen Walmart zooi duurder dan bij Walmart zelf, je kan trouwens wel flink afdingen bij ze.ned in MO schreef:mijn ervaringen met pawn shops is rotzooi voor een veel te hoge prijs
Bramster schreef:Vroeger waren de thrift stores voor de onderlaag van de bevolking, maar sinds Madonna ze promoot vind je op de parking lot menig Hummer en Escalade.
Leuke serie is http://www.aetv.com/storage-wars/ een van de opkopers heeft een thrift store, heb zelf ook wel eens storage buildings opgekochtBramster schreef:Vroeger waren de thrift stores voor de onderlaag van de bevolking, maar sinds Madonna ze promoot vind je op de parking lot menig Hummer en Escalade.