Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Secret Seats on Airplanes

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Secret Seats on Airplanes

Bericht door Chrisp »

Als de flight attendants het geen probleem vinden.....
Afbeelding
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Daar heb je een punt natuurlijk, maar Ik denk dat een persoon bij de nood uitgang ook grote zelf verantwoording moet hebben. Teveel mensen willen er alleen maar zitten wegens het feit dat er meer beenruimte is en denken niet na wat ze moeten doen en waar ze mede verantwoordelijk voor zijn.

Vraag de mensen die er zitten met hun ogen dicht te vertellen hoe de deur open moet en de score zal betreurenswaardig laag zijn. De meesten lezen waarschijnlijk niet eens de leaflet door.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Daarom worden de personen bij de nooduitgang vaak ook persoonlijk gebriefed door de flight attendant :thumbup:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ze vragen overigens altijd specifiek of je wel de noodzakelijke handelingen kunt verrichten (in geval van nood). Zo niet, dan mag je er niet eens zitten. Zie het cabinepersoneel altijd speciek bij de mensen die bij de nooduitgang zitten, navraag doen. Is mij ook wel gevraagd toen ik er zat.

Roland

Edit: RNA geeft het ook al aan. :wink:
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

> Ze vragen overigens altijd specifiek of je wel de noodzakelijke handelingen kunt verrichten (in geval van nood).
> Zo niet, dan mag je er niet eens zitten.

Klopt. Maar ze vragen gelukkig niet of je dat na een paar uur nog weet :D

Ik lees altijd de kaart en prent me in hoe alle in / uitgangen open moeten. Zal wel een tik zijn die ik overgehouden heb aan HUET Training http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl& ... =&aql=&oq=. Mar het kan wel je leven redden.

Over die secret seats. Als je Economy Plus vliegt bij bv United is er niet veel te kiezen, ik mag blij zijn als er 6 of 7 stoelen over zijn waar ik uit mag kiezen. Ik kies trouwens het liefts altijd dezelfde stoel. Zodat als ik tijdens een nood situatie opeens wakker schrik ik precies weet (dat is tenminste mijn theorie) waar ik ben :D
Laatst gewijzigd door Bramster op 05 apr 2011, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bramster schreef:Als je Economy Plus vliegt bij bv United is er niet veel te kiezen
Ik koos vorig jaar in Economy Plus de stoel (21J) achter de rij waar de cabincrew tijdens de vlucht slaapt. Heb je nog meer beenruimte. Ik kon mijn benen helemaal vooruit strekken zonder dat ik de leuning voor mij raakte met de voeten. :mrgreen:

Heenweg wel de pech dat ik met een ander toestel vloog dan aangegeven waardaar er niet een aparte cabincrew sectie was. Terug gelukkig wel. Heb nog nooit zo relaxt gezeten in een vliegtuig als toen. :D

Roland

1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Had ik ook eind vorige week, heerlijk geslapen :mrgreen:!

Business/First met Singapore Airlines was alleen nog iets relaxter :lol:.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

1250 schreef:Business/First met Singapore Airlines was alleen nog iets relaxter :lol:.
Dat geloof ik graag. Maar aangezien ik nog nooit Business/First gevlogen heb was die voor mij al een ware verademing en ik was al tevreden met de Economy Plus stoelen. :D

Roland

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer