Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lang parkeren Brussel Airport (Front Park 3)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
6foot6
Amerika-expert

Re: Lang parkeren Brussel Airport (Front Park 3)

Bericht door 6foot6 »

Annetuur schreef: enige nadell is dat deze alleen smorgens en eind vd middag rijdt.. maar komt voor ons precies goed uit!
Daar is enige verwarring over.
Onderstaande foto is van oktober 2009
ibis.JPG
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
mhmobiel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door mhmobiel »

Toptip dit! Net gereserveerd bij het ibis hotel, we zijn met 5 maar de jongste kan zonder problemen bij ons op de kamer slapen. Totaal 200 euro met ontbijt en 24 dagen parkeren. Weer een zorg minder, parkeren en op tijd in Brussel zijn is geregeld :thumbup:
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Wij wilden dit eerst ook gaan doen, maar nu met al dat gedoe met die aswolk hebben we toch maar besloten om niet te reserveren. We laten ons toch maar gewoon op zondagochtend naar het vliegveld brengen. Je krijgt de hotelkosten waarschijnlijk namelijk niet terug als de vlucht geannuleerd zou worden en het is vanuit hier minder dan een uur rijden naar Zaventem, dus dat is ook niet zo'n probleem voor de wegbrengers.
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Bedankt voor de tip over het IBIS hotel! Ik vlieg 's ochtends vroeg en kom uit de buurt van Amersfoort (30 km boven Amersfoort), dus met de trein is geen optie. En rond die tijd zijn er ook files, dus dat risico wil ik niet nemen. Ik heb alleen een vraag, ik zie op de site nergens iets staan over je auto parkeren voor 1 euro? Ook bij de boeking kun je dat niet aanvinken, dus ik vraag mij af hoe dat geregeld wordt? Ik moet namelijk wel zekerheid hebben dat mijn auto daar kan blijven staan??
Magnolia87
Amerikakenner

Hm ik had zo te zien een paar dagen eerder moeten boeken, want nu is de prijs alweer 95 euro per kamer. Die happy 20 vroegboekkorting staat er ook niet meer bij (terwijl het meer dan 20 dagen van te voren is??), park & fly ook niet. Waarom is er nog wel die happy 20 een dag van te voren (20 juni) en niet meer op mijn dag? (21 juni?) Zijn die kamers dan al uitverkocht ofzo? De 25ste is er wel weer die happy 20.

Edit: Zo te zien is er alleen op vrijdag, zaterdag en zondag die happy 20, doordeweeks betaal je 79 of 95, en ik heb de pech dat ik 95 moet betalen.
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

GJ schreef:Wij wilden dit eerst ook gaan doen, maar nu met al dat gedoe met die aswolk hebben we toch maar besloten om niet te reserveren. We laten ons toch maar gewoon op zondagochtend naar het vliegveld brengen. Je krijgt de hotelkosten waarschijnlijk namelijk niet terug als de vlucht geannuleerd zou worden en het is vanuit hier minder dan een uur rijden naar Zaventem, dus dat is ook niet zo'n probleem voor de wegbrengers.
Als het om annuleren van de overnachting gaat: bij de flexibele tarieven kun je tot op de dag van overnachting, 16:00 uur nog je overnachting annuleren. Die kosten weliswaar meer, maar als je de dag van tevoren al weet, dat de vlucht sowieso niet gaat, krijg je tenminste je geld terug.
Magnolia87
Amerikakenner

Helaas, ik lees dit te laat, heb gisteren al geboekt. Ik had gewoon eerder moeten zijn denk ik. Die 95 of 96 euro was overigens zonder ontbijt, zo slim was ik nou ook weer wel ;)
geertjuh
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door geertjuh »

hi,

Heb gisteren ook geboekt bij Ibis. Parkeren kost idd 1€/dag . er is geen maximum aan verbonden, wij gaan een maand naar Amerika, dit was volgens de medewerker van Ibis geen enkel probleem. Wel moet je minimaal 7€ betalen. Het hotel zit samen met de slaapbunkers Formule 1 en Etap op een afgesloten terrein, dus wellicht hebben deze 2 hotels ook deze parkeerregeling.
Telefonisch boeken bij Ibis kost 75€/overnachting, terwijl dit online boeken maar 60€ kost.Ontbijt kost 15€/pers. Etap en formule 1 kost resp 45€ en 7€ voor ontbijt
Ontbijt vanaf 5.00 uur de pendel rijdt va 6.00 uur.
gr
Ladybug
Amerika-ontdekker

Bericht door Ladybug »

Heb net gemaild met het Ibis hotel. Daar zeggen ze dat ik 75 euro voor een kamer moet betalen en dan voor 1 euro/pd kan parkeren. Nu kijk ik op de site en vraag ik me af of met de Happy 20 (59 euro) of park & fly (62 euro) dit ook geldt.

Wie helpt mij?
jootje22
Amerika-ontdekker

Bericht door jootje22 »

Wij hebben ook het IBIS Hotel geboekt voor donderdag 15 juli 2011. We betalen € 59,00 voor de kamer
en ik heb speciaal nog gebeld en daarbij hebben ze me bevestigd dat parkeren inderdaad €1 per dag kost.
Ladybug
Amerika-ontdekker

Bericht door Ladybug »

jootje22 schreef:Wij hebben ook het IBIS Hotel geboekt voor donderdag 15 juli 2011. We betalen € 59,00 voor de kamer
en ik heb speciaal nog gebeld en daarbij hebben ze me bevestigd dat parkeren inderdaad €1 per dag kost.
bedankt voor je reactie. Ik durf de gok niet te nemen, aangezien ik alleen per mail een bevestiging krijg voor een kamer van 75 euro. Heb ook al een mail naar Ibis.com gestuurd met dezelfde vraag. Misschien moet ik ook even bellen?
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Heeft iemand ervaring met het Golden Tulip Brussels Airport (voormalig Pullman en daarvoor weer Sophitel :mrgreen:) ? Hoeveel kost het parkeren tegenwoordig?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Ja, dit geldt ook bij het Park & Fly arrangement van € 62,00. Wij hebben dit arrangement onlangs geboekt en het stond duidelijk in de voorwaarden.

Zie ook dit topic waar ik op pagina 2 onderaan de voorwaarden van het park & fly arrangement heb gezet.
Deze voorwaarden zijn ook te zien op de site van het IBIS, bij het Park & Fly arrangement kun je klikken op 'de verkoopvoorwaarden van het tarief bekijken'.
Ladybug
Amerika-ontdekker

Bericht door Ladybug »

Hoi Anja,

jij zegt ga voor zekerheid en neem de park & fly ipv happy 20?
Ladybug
Amerika-ontdekker

Bericht door Ladybug »

Op de website van ibis staat over park & fly:

Inclusief in Package :
De speciale prijs en parkeeraanbieding worden alleen gegarandeerd na overlegging van reisdocumenten waaruit het boeken van een vakantiearrangement (vlucht en hotel) bij een touroperator blijkt. Parkeren slechts EUR 1 per nacht gedurende uw hele vakantie.

Nu boeken wij wrsl de tickets bij WTC en de eerste overnachting via Hotwire. Kunnen wij hier dan gebruik van maken?
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Hoi Ladybug,

Ik reageerde op jou vraag of het tarief van 1 euro per dag ook bij Happy 20 of Park & Fly geldt.
Bij Park & Fly is dit zo. Bij Happy 20 weet ik dat niet, ik zie het op de site ook niet bij de verkoopvoorwaarden staan.

Ik zou als ik jou was voor het Park & Fly arrangement gaan, voordelen ten opzichte van Happy 20: zekerheid dat je voor 1 euro per dag kunt parkeren en mogelijkheid om nog te annuleren als dat nodig is (waar we natuurlijk niet van uitgaan :wink: )

Wij hebben onze tickets geboekt bij Connections en gaan de hotels zelf boeken via Internet. Ik ga ervanuit als ik de reserveringsbevestigingen kan tonen, dat dit dan voldoende is om aan te tonen dat ik daadwerkelijk op vakantie ga.
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Geldt ook voor happy 20.
Ik heb met het hotel gebeld en dit werd me bevestigd.
Voor de zekerheid ook nog op de mail laten zetten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer