Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Golden Eagle stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Golden Eagle
Amerika-ontdekker

Golden Eagle stelt zich voor

Bericht door Golden Eagle »

Hi everyone,

Ik ben Golden Eagle, 29 jaar oud en dol op de US. Ik ben er al heel vaak geweest, en heb er mijn laatste twee jaar van het VWO doorbracht op het United World College in Montezuma, New Mexico (geweldige tijd!). Ik heb bijna 7 jaar gewerkt voor de Moving Picture Company in Londen (waar ik ook woonde). Hier ben ik o.a. verantwoordelijk geweest voor visual effects shots voor films als Narnia, Prince of Persia, Harry Potter, The Wolfman, Robin Hood, en velen meer. Voor mijn werk heb ik dus ook veel gereisd naar de States, maar ben ook een liefhebber van Canada.

Op dit moment heb ik een jaar onbetaald verlof genomen om naar mogelijkheden te zoeken om een filmproductiebedrijfje op te zetten in LA. Ik heb het geluk dat ik aardig wat contacten in LA heb, en ik hoop dat het ook gaat lukken.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Golden Eagle stelt zich voor

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum :hello1: :hello2: en succes met je plannen.
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer