Toch belahcelijk dat zo'n bedrijf je vakantie probeert te verpesten. Hoeveel tijd, irritaties en energie je er wel niet mee kwijt bent

Derk
Straks krijg je heel genereus van Tix een tegoedbon ter waarde van het prijsverschil met je huidige geboekte tickets. Kan je inruilen de volgende keer dat je bij hen boekt.Chrisp schreef: Ik ben benieuwd, ik hoop dat we het verschil bij Tix kunnen lospeuteren.
Ja, ik totaal niet. Ik volg deze discussie al een tijdje en zal nu nimmer een ticket kopen via TIX.nl, maar recht hebben is wat anders als je recht krijgen. Hier zijn alleen maar verliezers. Een zwaar gedeputeerde klant (ook ik bewonder je doorzettingsvermogen) en een bookingsite die zijn naam te grabbel heeft gegooid.Katja schreef:Fijn dat je rechtsbijstand er heil in ziet.
Gelijk heb jeChrisp schreef:In dat geval zal ik gewoon doorgaan met mijn verhaal op internet te vertellen.
Daar zeg je wat, Annie.Annie schreef: Je zou bijna niet meer via dit soort sites durven boeken, denk dat ik de volgende keer weer terug ga naar een reisbureau.
Chrisp schreef:Ik wacht nu totdat ik een jurist toegewezen krijg, Ruud. Ik heb zelf nog wel een beetje hoop op een oplossing.
Mocht er niets mogelijk zijn op juridisch gebied, dan zij dat zo. In dat geval zal ik gewoon doorgaan met mijn verhaal op internet te vertellen. Ik vind het echt dom van ze dat ze niet gewoon mijn probleem hebben opgelost. Het zou mij niets verbazen als ik met mijn verhaal hier op het forum al zoveel mensen heb ontmoedigd daar te boeken, dat ze veeeeel meer omzet nu mislopen dan die ~550 euro die het ze zou kosten hun fout te herstellen.
En dan ben je maanden en maanden verder. In het slechtste geval zullen ze altijd voor de grootste klant kiezen en die proberen te matsen.Njit schreef:Waarom zou dat een probleem zijn? Dan wordt het hoogstens intern verrekend..