Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Man uitgezonden naar Amerika us army

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
1250
Amerika-expert

Re: Man uitgezonden naar Amerika us army

Bericht door 1250 »

elisab schreef:nd!
Het onderwijssysteem in de VS is anders dan hier, ik vind het makkelijker, geen overbodige stof leren. Discipline op de scholen en op straat staan hoog in het vaandel!
Het niveau van high school varieert zo erg per staat en vaak zelfs per County dat absoluut niet te stellen is dat het gemiddelde niveau van high schools hoger ligt dan in NL.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
John V
Amerikafan

Bericht door John V »

Sylly schreef:Ik vind 250 km ver, maar Tampa lijkt me zo leuk, dat ik dat er voor over zou hebben.
Ha, dat kan ik helemaal volgen. Ook wij zouden erg graag naar Florida verhuizen. De enige reële optie voor ons is Eglin (Florida Panhandle in de omgeving van Pensacola). Hoewel we momenteel nog erg genieten van onze tijd in DC zou ik gelijk mijn spullen pakken als ik daar naar toe zou kunnen.
Syllvia
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Syllvia »

Vandaag ben je al blij als je terug moet naar NL, en er is nog plaats in de herberg......
pesatira
Amerika-ontdekker

Bericht door pesatira »

Hallo Chelly,

Mij lijkt het heel leuk om in Amerika te wonen. Ik zag je bericht en ben benieuwd waar jullie naartoe gaan. Toch naar Tampa of is het toch Phildelphia geworden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer