Het bochtige stuk zit aan de westkant, dus inderdaad aan het einde van de reis. Het is een erg mooi stuk, met een nauwe canyon. Het middelste stuk is zelfs voor een deel snelweg door een brede platte vallei, dus schiet lekker op. Gewoon een bakkie koffie (of een vroege maaltijd) doen bij Lake Isabella, en genieten van het laatste stuk.Yeehaw schreef:Aan het eind van een lange reisdag is die 178 wellicht net wat te veel en wil je zo snel mogelijk naar je hotel.......Om nou na pakweg 10 uur al die bochten nog te gaan rijden?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Las Vegas via D.V. naar Bakersfield zonder overnachting
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Van Las Vegas via D.V. naar Bakersfield zonder overnacht
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben het ook nog nooit in 1 dag gedaan, maar je zou eens in ons 2008-verlsag kunnen kijken voor het stuk van Las Vegas via DV naar LA.
Marianne
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Inderdaad, bij lange stukken geef ik altijd het advies, vertrek vroeg.
Als je rond 07:30 uur vertrekt of pas tegen 10:30 uur kan zoveel schelen. Je kunt veel doen als je vroeg vertrekt. Ik houd daar juist wel van.
Roland
Als je rond 07:30 uur vertrekt of pas tegen 10:30 uur kan zoveel schelen. Je kunt veel doen als je vroeg vertrekt. Ik houd daar juist wel van.

Roland
Wij gaan die route ook doen, maar dan wel hartje zomer (22 juli 2011) ook helemaal van Las Vegas in een keer naar Bakersfield. We zijn met 2 chauffeurs en we zijn ook niet zo'n enorme hikers. Zie dan wel of we de afslag via lake isabella nemen, dat moet toch geen probleem zijn?
Bekijk het gewoon ter plaatse zou ik zeggen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kun je immers altijd nog terplekke beslissen. Heb je tijd (en zin!) genoeg dan ga je via de 178, anders 'onder langs'.
Roland

Roland
-
- Amerika-ontdekker
Ik rij zelf door naar Visalia, is de 178 dan ook de beste optie?
Van Las Vegas naar Visalia via Death Valley?? Als je 178 neemt moet je ook nog door Bakersfield en als ik mij goed herinner nam dat nog extra tijd. Waarom al die haast??
-
- Amerika-ontdekker
Geen paniek, bij mij is het in 2 dagenYeehaw schreef:Van Las Vegas naar Visalia via Death Valley?? Als je 178 neemt moet je ook nog door Bakersfield en als ik mij goed herinner nam dat nog extra tijd. Waarom al die haast??

Gaat hem dus om Stovepipe Wells -> Visalia
Stovepipe Wells naar Visalia via 178 is goed mogelijk. Na SPW heb je de meeste sights in DV wel gehad. In jouw geval zou ik dus zeker via 178 rijden.
Ja, ik raak snel in paniek
Ja, ik raak snel in paniek

- goldenhills
- Amerika-expert
Valt mee hoor. Je rijdt vrij gemakkelijk de 99-N op tegenwoordig.Yeehaw schreef:Van Las Vegas naar Visalia via Death Valley?? Als je 178 neemt moet je ook nog door Bakersfield en als ik mij goed herinner nam dat nog extra tijd. Waarom al die haast??
Thx. Is idd al wat jaren geleden. Woon jij in Bakersfield? Edit....domme vraag als er Bay area staat
Paniek slaat weer toe hehe

- goldenhills
- Amerika-expert
Paniek alom
Wij zijn pas een weekendje gaan kamperen in DV, en hebben op de terugweg de route via 178W - 99N - 46W - I-5N genomen (in 1 dag DV - Bay Area, ging prima). Vandaar dat het nog vers in het geheugen zit. We hebben trouwens wel eens gezellig Baskisch gegeten in een restaurant in Bakersfield, met 60 man aan lange tafels, en eten wat de pot schaft. Leuke ervaring! Verder kan ik Bakersfield niet echt aanraden, behalve dat het een prima plek voor goede en goedkope motels is. Een collega van mij komt uit Bakersfield, en voelt allerminst de behoefte om mij mijn mening te laten bijstellen. Hij is blij dat hij daar weg is...

Wij zijn pas een weekendje gaan kamperen in DV, en hebben op de terugweg de route via 178W - 99N - 46W - I-5N genomen (in 1 dag DV - Bay Area, ging prima). Vandaar dat het nog vers in het geheugen zit. We hebben trouwens wel eens gezellig Baskisch gegeten in een restaurant in Bakersfield, met 60 man aan lange tafels, en eten wat de pot schaft. Leuke ervaring! Verder kan ik Bakersfield niet echt aanraden, behalve dat het een prima plek voor goede en goedkope motels is. Een collega van mij komt uit Bakersfield, en voelt allerminst de behoefte om mij mijn mening te laten bijstellen. Hij is blij dat hij daar weg is...
Laatst gewijzigd door goldenhills op 13 apr 2011, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is zeker een optie. Als je dan nog tijd hebt (je heb 2 dagen toch?) maak dan ook even een stop in Lindsay. Een klein plaatsje met prachtige muurschilderingen. Als je de 178 pakt rijd je er doorheen. Ligt vlak voor Visalia.Chris Maes schreef:Ik rij zelf door naar Visalia, is de 178 dan ook de beste optie?
Roland
Wij hebben vorig jaar in 1 dag Las Vegas - Death Valley - Visalia gedaan.
Ik had best langer in Death Valley willen blijven maar dat paste niet meer in de route. Het was een lange dag maar zeker de moeite waard.
Ik had best langer in Death Valley willen blijven maar dat paste niet meer in de route. Het was een lange dag maar zeker de moeite waard.

States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
Wat heeft Lindsay met de 178 van doen? Volgens mij ligt deze plaats aan de 65!
schellie
schellie
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Chris Maes wil via de 178 naar Visalia. Afhankelijk van waar je langs rijdt, kom je door Lindsay (als je bij Lake Isabella de CA-155 neemt en vlak voor Delano de CA-65 zou nemen) en anders kom je er vlakbij in de buurt (als je via Bakersfield en de CA-99 zou rijden). Het is een leuke stop en weer eens wat anders. Ligt dichtbij Visalia dus ook vanuit daar te bezoeken.
Enneh...niet overal commentaar op hebben!
Roland
Enneh...niet overal commentaar op hebben!

Roland
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de tip Roland, ik had er nog nooit van gehoord maar ziet er prachtig uit!
Die murals liggen min of meer en route dus waarom niet. Wij mogen ook graag murals bekijken. Zou ik zeker doen.
Vandaag deze route andersom gedaan. Bakersfield-stovepipe wells-devils golfcourse-Zabriskie point-Las Vegas
8.00 uur vertrokken 18.30 in Vegas. Achter vind ik het jammer dat we niet even naar Badwater zijn gegaan. De route was goed te doen.
8.00 uur vertrokken 18.30 in Vegas. Achter vind ik het jammer dat we niet even naar Badwater zijn gegaan. De route was goed te doen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1178 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties