Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geldigheid Universal Studio's Front of Line tickets
Geldigheid Universal Studio's Front of Line tickets
We willen graag in augustus naar de Universal Studio's, maar als ik op hun site kijk dan blijkt dat ze in de zomer niet geldig zijn, of lees ik het verkeerd?? :dunno:
Er staat: This ticket is NOT valid for use 5/27/06-9/5/06
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Geldigheid Universal Studio's Front of Line tickets
Ik denk inderdaad dat ze dat bedoelen met 'Date Restriction'. In de zomermaanden kunnen ze die dingen makkelijk kwijt dus vandaar dat er deze beperking op zit..Dezz schreef:We willen graag in augustus naar de Universal Studio's, maar als ik op hun site kijk dan blijkt dat ze in de zomer niet geldig zijn, of lees ik het verkeerd?? :dunno:
In de zomermaanden zijn de Front of Line passen ook duurder bij de poort..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
In Orlando gingen ze tijdens ons bezoek van $35 pp (bovenop de toegangsprijs) naar $40 per persoon. Online waren ze ook niet verkrijgbaar voor die week. Maar het is wel de moeite waard, want we hebben zo alle populaire attracties kunnen doen, de wachttijden waren soms meer dan twee uur!!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hallo Dezz
Wij gaan 5 augustus naar Universal. Ik heb vier FOL-passes gekocht op datum voor 340,- euro.
Mede naar aanleiding van verhalen en tips op dit forum hebben wij gekozen voor FOL want dan kun jij optimaal gebruik maken van de dag.
Geen lange wachttijden want je bent overal als eerste aan de beurt.
grts Johan
Wij gaan 5 augustus naar Universal. Ik heb vier FOL-passes gekocht op datum voor 340,- euro.
Mede naar aanleiding van verhalen en tips op dit forum hebben wij gekozen voor FOL want dan kun jij optimaal gebruik maken van de dag.
grts Johan
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoe kan je die pasjes op datum laten zetten dan? Of bedoel je gewoon de non-restricted pasjes van 100 dollar p/s?blomer1 schreef:Hallo Dezz
grts Johan
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
En staat op jullie tickets dan ook de datum 5 aug? Of is dat gewoon een indicatie voor Universal Studios zelf?blomer1 schreef:Hallo
Ik heb ze via internet bestelt.
Daar heb ik aangegeven dat we op 5 aug universal willen bezoeken.
Het schijnt dat ze per dag een gelimiteerd aantal FOL passen uitgeven.
grts Johan
- stijn konijn
- Amerika-newbie
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
't Is op 11 juli natuurlijk wel hoogseizoen. Overal vakantie.stijn konijn schreef:wij gaan 11 juli naar Universal Studios, maar we zijn aan het twijfelen over de Front of Line pas. Is het echt nodig op een doordeweekse dag? Het is waarschijnlijk gewoon geluk hebben ...
Vergelijk maar eens met de Efteling, daar is het in de vakantie ook op alle dagen erg druk; het maakt dan niet uit of het een doordeweekse of weekenddag is.
Ik keek nog eens bij de voorwaarden voor de front of linetickets.
Er staat dit bij: Each day Universal Studios provides a limited number of guests the opportunity to go to the front of the line!
Ik krijg dan het gevoel dat ze niet kunnen GARANDEREN dat je werkelijk front of line belandt, zijn er teveel passes verkocht dan zit het gewoon te vol.
Zie ik dat goed of zie ik nu juist beren op mijn pad?
Wij zullen er naar verwachting 3 aug zijn.
Er staat dit bij: Each day Universal Studios provides a limited number of guests the opportunity to go to the front of the line!
Ik krijg dan het gevoel dat ze niet kunnen GARANDEREN dat je werkelijk front of line belandt, zijn er teveel passes verkocht dan zit het gewoon te vol.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik begrijp niet hoe je dat hebt gedaan, want als ik op de site kijk, van Universal zelf, dan kan ik alleen voor $99,95 FOL kopen die geldig zijn in de drukke zomermaanden en bovendien zijn die iedere dag geldig.blomer1 schreef:Hallo
Er staat 5 augustus op. Front of the line pas peak.
grts johan
Heb jij op een andere site geboekt?
Anita
Hallo Anita
Ik heb ze gewoon bestelt op de Universal site.
Ik heb ze niet uitgeprint, ze zijn bezorgt via de post.
Er staat op arrival date 5 aug 2006 experation date 5 aug 2006.
Front of the line pass-Peak.
Ik kan de voucher omruilen aan de Group Window voor de FOL.
Ze kosten om gerekend 85,- euro ps.
grts Johan
grts Johan
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je ziet beren op je padMinoes schreef:Ik keek nog eens bij de voorwaarden voor de front of linetickets.

Ze bedoelen dus dat ze elke dag maar een aantal pasjes verkopen, zodat ze een aantal mensen (die dus een pasje hebben bemachtigd) met voorrang in de attracties kunnen laten gaan.
Er zijn dus maar een aantal pasjes per dag beschikbaar. Op = op.

- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat kost het om die pasjes te laten bezorgen? Dat zal vast niet gratis zijn..!blomer1 schreef:Hallo Anita
grts Johan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht