Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis cath100: camperrondreis + San Francisco

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Reis cath100: camperrondreis + San Francisco

Bericht door Isis »

Ja dat is en blijft een rare bizarre ervaring he? Dan heb je een plek en de rest is gelijk vol. Wel mooi dat je een plek hebt en geloof me het geeft rust en ook vrijheid dat je een plek hebt. Dat hele verhaal schreef ik al.
Je hebt nu gewoon de hele dag om te besteden en met een gerust hart pas om 16 / 17 uur de camping op te zoeken. Zeker omdat je onderweg bent het grootste deel van de tijd is het niet fijn als je moet zoeken naar een plekje voor 1 nacht. Meestal sta je ergens maar 1 nacht. Als je ooit in het voorseizoen gaat is reserveren niet nodig.
En weet je; je hebt ook een soort planning en je moet op een bepaalde datum weer terug zijn bij luchthaven dus de vrijheid zoals je in Europa hebt van dag korter / langer en maakt niet uit is er minder. Toch blijf ik het reizen met camper super vinden ... overigens moeten mensen die hotels kiezen ook boeken...
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer