We hebben zojuist geboekt voor weer een tripje NY eind mei begin juni, normaal doen we alles los boeken omdat dit meestal voordeliger was maar nu is een combinatiepakket gunstig uitgevallen.
We gaan 6 dagen met directe vlucht AMS - EWR inclusief 3* hotel op 7th avenue voor +/- 850 pp, prijs wat ik redelijk vind op dit moment dus gewoon gedaan. Zag los geen vliegtickets ( directe ) voor onder de 500 euro, en hotels lijken rond die periode ook niet goedkoop te zijn, boek meestal los bij hotels vanwege dollarkoers voordeel en soepele annulerings voorwaarden maar nogmaals gecombineerd is dit voor ons een goede deal

Waarschijnlijk al eerder gevraagd op dit forum maar kon het 123 niet zo snel vinden.
Nu 2 vraagjes, we hebben vorig jaar bij onze trip een visum aangevraagd die geldig is tot 30 oktober 2011. Ik heb deze aanvraag gewijzijgd met alleen vluchtgegevens en verblijfplaats. Is dit nu afdoende om toegang te krijgen tot de US of moet ik opnieuw een visum aanvragen? We hebben geen nieuwe paspoorten.
Verder is mijn volgende vraag of het noodzakelijk is dat mijn vriendin een nieuw paspoort aanvraagt voor deze trip. Haar paspoort verloopt in oktober 2011, onze trip valt dus gewoon binnen de geldigheidstijd, alleen dacht ik ooit gehoord te hebben dat een paspoort niet binnen een bepaalde tijd aan verlaten moest verlopen? Weet iemand dat?
Alvast bedankt voor de reacties!