Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse (zwangere) vriendin. Hoe ginder geraken?
Re: Amerikaanse (zwangere) vriendin. Hoe ginder geraken?
Aangezien TS trouwt met een USC kan hij na drie jaar al citizen worden. Maar voor het hele plaatje hier maakt dat weinig uit....
Vergis je niet, die 10 jaar is alleen als de gesponsorde ook 10 jaar lang heeft gewerkt (en dus elk kwartaal (40 kwartalen in totaal) geld in de sociale-zekerhedendinges (ben de juiste naam even kwijt) hebt ingelegd). Als er een onderbreking is, of als er helemaal niet gewerkt (betaald) wordt, dan zal het contract gewoon door blijven lopen.OscarG schreef:Vat de sponsoring niet te licht op! Het is op zich maar een papiertje en een moment opname en jij kan denken en zeggen dat je niets van hem nodig hebt, maar het contract blijft wel 10 jaar geldig, of tot het moment waarop jij amerikaan wordt en dat is toch al minimaal 5 jaar. Gedurende die tijd is die persoon wel financieel verantwoordelijk en krijg jij 0,0 financiele hulp van de overheid.
Wat betreft Amerikaan worden, als hij via een K visum het land binnenkomt, kan hij in principe 3 jaar nadat hij zijn greencard krijgt Amerikaan worden. Voor mij is dit in maart aankomend jaar, ik ben dan 3 jaar en 5 maanden in de VS. 5 jaar is alleen als men niet via huwelijk het land is binnengekomen.
edit: oeps, my bad, zie net dat oortjes het ook al gezegd heeft van de 3 ipv 5 jaar. Zag dat niet omdat ik nog op de vorige pagina zat... ach ja, beter twee keer dan helemaal niet haha xD
We zijn beide op dit moment hard op zoek naar 1 of meerdere aponsors. Dit word nog een helekluif.
ik leest dit net over the sponsers ik ben via K1 en mijn kinderen via k2 in land gekomen in 2008 , hoe werkt dit voor ons ???
is die 10 jaar voor feit dat je getrouwd bent ? of geld dit ook als gaat scheiden in die 10 jaar van je man / sponser,
is hy dan nog verantwoordelijk voor je en blijf dan ook die 10 jaar doorlopen of hoe moet ik dat zien ???????
Even duidelijk niet dat ik wil scheiden hoor hahahah ben gelukkig getrouwd .
Maar was me even aan afvragen hoe dat werkt stel dat je nou wel je definitieve permenent visum gekregen na eerst de 2 jaar door gelopen te hebben met je k1
en je zou na gaan scheiden na 5 jaar huwlijk je man/ sponser je dan ook je moet onderhouden????
......
weet zelf ook even niet hoe dit precies werkt ben nu 3 jaar heel gelukkig getrouwd en heb me 10 jaar visum pas gehad
ik weet dat me man 10 jaar verantwoordelijk is voor me ....als sponser maar sommige dingen waren me nog niet helemaal duidelijk....
aan gezien ik gewerkt heb in Nederland voor ik in Amerika kwam en ik mijn pensioensrechten als wel wat heb op gebouwd als Nederlander
heb gewerk van me 15 tot aan me 34 jaar en niet wil dit verliezen
ik besloten heb geen amerikaanse te worden zeker niet toen het me duidelijk werd ik me rechten van nederland zou verliezen in dat geval en ik eerst 10 jaar gewerkt moest hebben voor ik rechten kreeg op amerikaans pensioen
nu vraag ik me dus af en of je dan ook rechten hebt in Amerika op hulp indien gaat scheiden en je alleenstaande moeder- vader bent zoals een Bijstands Uitkering of andere hulp wat je in Nederland dan wel hebt ????????
is die 10 jaar voor feit dat je getrouwd bent ? of geld dit ook als gaat scheiden in die 10 jaar van je man / sponser,
is hy dan nog verantwoordelijk voor je en blijf dan ook die 10 jaar doorlopen of hoe moet ik dat zien ???????
Even duidelijk niet dat ik wil scheiden hoor hahahah ben gelukkig getrouwd .
Maar was me even aan afvragen hoe dat werkt stel dat je nou wel je definitieve permenent visum gekregen na eerst de 2 jaar door gelopen te hebben met je k1
en je zou na gaan scheiden na 5 jaar huwlijk je man/ sponser je dan ook je moet onderhouden????
......
weet zelf ook even niet hoe dit precies werkt ben nu 3 jaar heel gelukkig getrouwd en heb me 10 jaar visum pas gehad
ik weet dat me man 10 jaar verantwoordelijk is voor me ....als sponser maar sommige dingen waren me nog niet helemaal duidelijk....
aan gezien ik gewerkt heb in Nederland voor ik in Amerika kwam en ik mijn pensioensrechten als wel wat heb op gebouwd als Nederlander
ik besloten heb geen amerikaanse te worden zeker niet toen het me duidelijk werd ik me rechten van nederland zou verliezen in dat geval en ik eerst 10 jaar gewerkt moest hebben voor ik rechten kreeg op amerikaans pensioen
nu vraag ik me dus af en of je dan ook rechten hebt in Amerika op hulp indien gaat scheiden en je alleenstaande moeder- vader bent zoals een Bijstands Uitkering of andere hulp wat je in Nederland dan wel hebt ????????
Dit blijft geldig ongeacht de status van het huwelijk. Als je man bijvoorbeeld van je zal scheiden en opnieuw trouwt, dan nog is hij verantwoordelijk voor je.natasja schreef:is die 10 jaar voor feit dat je getrouwd bent ? of geld dit ook als gaat scheiden in die 10 jaar van je man / sponser,
Overigens geldt die 10 jaar alleen als jij ook 10 jaar aan 1 stuk hebt gewerkt. Het gaat namelijk niet om 10 jaar, maar om 40 gewerkte kwartalen waarin jij (de gesponsorde) het (door de SSA vastgelegde) minimum loon hebt verdiend (en waarover dus belasting op afgedragen moet zijn). Als jij slechts 2 kwartalen per jaar werkt, dan zal zoiets bv 20 jaar kunnen gelden.
De enige manieren om van de verplichting af te raken zijn de volgende:
- Je werkt 40 kwartalen
- Je wordt Amerikaans staatsburger
- De sponsor of de gesponsorde komt te overlijden
- Je verlaat de VS en geeft je permanent resident status op
Je zal je Nederlands pensioen niet verliezen als jij een dubbele nationaliteit hanteert en je Nederlandse nationaliteit gewoon aan blijft houden. Je mag, als je getrouwd bent, de nationaliteit van je echtgeno(o)t(e) overnemen. Dit is een van de weinige manieren om een dubbele nationaliteit te mogen hebben volgens het Nederlands recht, je zou dus met een gerust hart Amerikaanse kunnen worden (volgend jaar ga ik bijvoorbeeld ook staatsburgerschap aanvragen, maar alleen omdat ik mijn Nederlanderschap kan behouden want anders zou ik het niet doen (ik wil dat namelijk gewoon niet kwijt).natasja schreef:aan gezien ik gewerkt heb in Nederland voor ik in Amerika kwam en ik mijn pensioensrechten als wel wat heb op gebouwd als Nederlander
In principe wel, en als de overheid dat moet betalen terwijl jij nog niet genoeg credits hebt, dan zullen ze dat op de sponsor gaan verhalen.natasja schreef:nu vraag ik me dus af en of je dan ook rechten hebt in Amerika op hulp indien gaat scheiden en je alleenstaande moeder- vader bent zoals een Bijstands Uitkering of andere hulp wat je in Nederland dan wel hebt ????????
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Niet helemaal waar. Vanaf 3 maanden voor je tijdelijke greencard ongeldig wordt, kun je removal of conditions aanvragen dmv een I-751 formulier. Op dat formulier staat dat je ook een waiver kunt aanvragen als je dmv huwelijk het land binnen kwam, maar je huwelijk is binnen die 2 jaar over (kan scheiding zijn, of je bent weduwnaar geworden bijv.). Ik ken mensen die ondanks dat ze binnen die 2 jaar gescheiden waren toch in de US konden blijven en een permanent greencard kregen. Het is dus niet zo dat je altijd het land wordt uitgeschopt als je die 2 jaar op wat voor manier dan ook niet volhoudt. Het is wel zo dat dat traject een stukje lastiger is en je beter advies in kunt winnen bij een advocaat hoe je in zo'n situatie het beste de formulieren invult en wat voor bewijsstukken je mee moet sturen. Topic starter zal hier voorlopig (en hopelijk nooit) iets aan hebben, maar ik vond wel dat ik het even recht moest zetten voor mensen die misschien wel met de situatie te maken hebben.OscarG schreef: De 2 jaar is voor je conditional green card die je krijgt nadat je Adjustment of Status is goedgekeurd. De 2 jaar staat voor je huwelijk. Na die 2 jaar wordt bekeken of je wel een echt huwelijk heb zegmaar. Ga je scheiden binnen die 2 jaar, dan wordt je green card ingetrokken en moet je het land weer verlaten.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Ok, bedankt. Weer wat geleerd! Nog wel een vraagje: Als die waiver zit bij het I-751 formulier wat je kan gebruiken 3 maanden voordat de 2 jaar om zijn: Wat doe je dan als je na 1 jaar al gaat scheiden? Kan je die waiver dan wel gebruiken?houstonwehaveaproblem schreef: Niet helemaal waar. Vanaf 3 maanden voor je tijdelijke greencard ongeldig wordt, kun je removal of conditions aanvragen dmv een I-751 formulier. Op dat formulier staat dat je ook een waiver kunt aanvragen als je dmv huwelijk het land binnen kwam, maar je huwelijk is binnen die 2 jaar over (kan scheiding zijn, of je bent weduwnaar geworden bijv.). Ik ken mensen die ondanks dat ze binnen die 2 jaar gescheiden waren toch in de US konden blijven en een permanent greencard kregen. Het is dus niet zo dat je altijd het land wordt uitgeschopt als je die 2 jaar op wat voor manier dan ook niet volhoudt. Het is wel zo dat dat traject een stukje lastiger is en je beter advies in kunt winnen bij een advocaat hoe je in zo'n situatie het beste de formulieren invult en wat voor bewijsstukken je mee moet sturen. Topic starter zal hier voorlopig (en hopelijk nooit) iets aan hebben, maar ik vond wel dat ik het even recht moest zetten voor mensen die misschien wel met de situatie te maken hebben.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Het moment van scheiden doet niks af aan het moment dat je je I-751 moet insturen. Als je wilt blijven dan moet je dat toch gewoon binnen de termijn doen van die 3 maanden voor de 2 jaar om zijn. Die waiver is geen apart formulier. Kijk HIER voor het formulier en ga dan naar Part 2. Daar zie je dat C-G met die waiver te maken hebben. Mocht je gaan scheiden binnen die 2 jaar, vraag dan altijd hulp van een advocaat i.v.m. je greencard mogelijkheden. Misschien kan een advocaat de scheidingspapieren zo opstellen dat daaruit op te maken is dat het huwelijk wèl met goede intenties is aangegaan of dat er sprake was van huiselijk geweld. Soms wil een ex daaraan meewerken. Dat kan je dan weer helpen als je later die removal of conditions (I-751) aan moet vragen. Extreme hardship is heel moeilijk te bewijzen. Dan moet je echt bewijs hebben dat iemand in de US afhankelijk is van jou. Dat zou eventueel weer wel kunnen als je samen een kind zou hebben.OscarG schreef:Nog wel een vraagje: Als die waiver zit bij het I-751 formulier wat je kan gebruiken 3 maanden voordat de 2 jaar om zijn: Wat doe je dan als je na 1 jaar al gaat scheiden? Kan je die waiver dan wel gebruiken?
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Niet dat ik er gebruik van ga maken, maar goede informatie! 

Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Bedankt voor informatie ik hoef er geen gebruik van te maken gelukkig getrouwd .Maar ik denk dat we handig is als mensen dit ook weten stel dat ze er gebruik van moeten maken .Ik vind het ... erg goede informatie nogmaals bedankt
Een suggestie die ik nog niet voorbij heb zien komen: draai het om en ga samen in eerste instantie in NL wonen.
Ik neem aan dat je momenteel een baan en woning hebt? Je hoeft maar 120% minimumloon te verdienen (EUR 18456/jaar) en een arbeidsovereenkomst voor ten minste een jaar hebben (of onbepaalde tijd) om je partner naar nederland te halen. Voor een Amerikaan is er verder geen eis om een MVV (machtiging voorlopig verblijf) aan te vragen, dus zolang jij aan de inkomenseis voldoet is het verder allemaal vrij eenvoudig.
Ik weet zo snel even niet wat het meest verstandige is qua locatie om te trouwen: de VS of hier. Datzelfde geldt voor de geboorte. Het kind is automatisch amerikaans staatsburger als het op amerikaans grondgebied wordt geboren. Dat geldt ook als het in het buitenland wordt geboren zolang jullie nog niet zijn getrouwd. Maar wat de status is als jullie al wel zijn getrouwd is mij niet bekend. Qua reiskosten en medische/kraamzorg kan het wellicht verstandig zijn om de bevalling hier te laten plaatsvinden. En je kunt later altijd nog rustig eens kijken of jullie weer naar de VS willen. Jouw (toekomstige) vrouw is en blijft immers amerikaan en de route om samen, als getrouwd stel, later naar de VS te verhuizen blijft altijd open. En als je eerst een paar jaar in NL blijft dan kan je (toekomstige) vrouw ook nog Nederlander worden, dan kun je later ook weer eenvoudig terugverhuizen.
Roel.
Ik neem aan dat je momenteel een baan en woning hebt? Je hoeft maar 120% minimumloon te verdienen (EUR 18456/jaar) en een arbeidsovereenkomst voor ten minste een jaar hebben (of onbepaalde tijd) om je partner naar nederland te halen. Voor een Amerikaan is er verder geen eis om een MVV (machtiging voorlopig verblijf) aan te vragen, dus zolang jij aan de inkomenseis voldoet is het verder allemaal vrij eenvoudig.
Ik weet zo snel even niet wat het meest verstandige is qua locatie om te trouwen: de VS of hier. Datzelfde geldt voor de geboorte. Het kind is automatisch amerikaans staatsburger als het op amerikaans grondgebied wordt geboren. Dat geldt ook als het in het buitenland wordt geboren zolang jullie nog niet zijn getrouwd. Maar wat de status is als jullie al wel zijn getrouwd is mij niet bekend. Qua reiskosten en medische/kraamzorg kan het wellicht verstandig zijn om de bevalling hier te laten plaatsvinden. En je kunt later altijd nog rustig eens kijken of jullie weer naar de VS willen. Jouw (toekomstige) vrouw is en blijft immers amerikaan en de route om samen, als getrouwd stel, later naar de VS te verhuizen blijft altijd open. En als je eerst een paar jaar in NL blijft dan kan je (toekomstige) vrouw ook nog Nederlander worden, dan kun je later ook weer eenvoudig terugverhuizen.
Roel.
-
- Amerika-expert
Amerikaan worden of niet maakt voor de Nederlandse AOW niet uit. Ik heb een vriend die met z'n 18e uit Nederland is weggegaan en vrij snel Amerikaan is geworden (en de Nederlandse nationaliteit heeft opgegeven indertijd). Hij is nu 67 en heeft onlangs via de Sociale Verzekeringsbank toch nog wat AOW gekregen voor die paar jaar in Nederland (plus wat extra vakantiegeld, ook onderdeel van die goeie ouwe AOW). Dus als je van bijvoorbeeld je 15e tot je 34 in Nederland hebt gewoond (niet noodzakelijkerwijs gewerkt, maar GEWOOND), heb je met je 65e recht op 38% van de dan (als je 65 bent) geldende AOW (19 x 2% voor elk jaar). Waar je ook bent en welke nationaliteit je ook hebt.
En: normaal moet je inderdaad 40 eenheden (kwartalen) sociale lasten betaald hebben voordat je in de VS recht hebt op een bijstandsuitkering. Maar er is een verdrag tussen Nederland en de VS waardoor als het nodig is, die 10 jaar verkort kan worden en je een paar jaar krediet krijgt voor je betalingen in Nederland. Vraag in voorkomende gevallen aan de Nederlandse ambassade in Washington DC hoe dat precies zit en welke rechten je hebt.
En: normaal moet je inderdaad 40 eenheden (kwartalen) sociale lasten betaald hebben voordat je in de VS recht hebt op een bijstandsuitkering. Maar er is een verdrag tussen Nederland en de VS waardoor als het nodig is, die 10 jaar verkort kan worden en je een paar jaar krediet krijgt voor je betalingen in Nederland. Vraag in voorkomende gevallen aan de Nederlandse ambassade in Washington DC hoe dat precies zit en welke rechten je hebt.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar ook dan gaat zij hem weer moeten kunnen sponsoren, neem ik aan? Dus moet zij eerst gaan en een fulltime job vinden, of moeten ze voor een nog groter bedrag beroep gaan doen op externe sponsors...roelb schreef:EeEn je kunt later altijd nog rustig eens kijken of jullie weer naar de VS willen. Jouw (toekomstige) vrouw is en blijft immers amerikaan en de route om samen, als getrouwd stel, later naar de VS te verhuizen blijft altijd open.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
De gevallen die ik ken waren allemaal mensen met vermogen en/of inkomen en daar was het geen issue. Ik denk dat je idd gelijk hebt en dat er nog steeds inkomenseisen zijn. Maar het lijkt me ook niet onverstandig om die basis te hebben voordat je met vrouw en kind in de VS gaat wonen. Sterker nog, het lijkt me dat dat in het algemeen al zou moeten gelden op het moment dat je besluit om kinderen te nemen, maar goed, die fase is hier al gepasseerd. En dan zitten ze, met beperkt inkomen van haar in de VS en meer inkomensmogelijkheden voor de TS hier denk ik beter in NL. En ook voor haar zal het niet zo lastig zijn om hier werk te vinden. Beetje afhankelijk van waar ze wonen natuurlijk, maar native english speakers komen wel ergens aan de bak. Zeker als ze nog een beetje Nederlands leert.
Roel.
Roel.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je ondertussen al wat positief nieuws kunnen krijgen?
Hoe verloopt de zwangerschap?
Hoe verloopt de zwangerschap?
Elke
Sorry voor de late reactie, er is veel gebeurt in de tussentijd.
korte update:
mijn vriendin heeft een miskraam gehad, ben dus hals over kop naar de states gegaan. Veel zeik gehad van mijn huidige baas in nederland die het niet zo nauw zag.
Helaas blijkt een sponsor lastiger te krijgen dan ik verwachte. Dus daar word nog aan gewerkt. Ik zou bijna geld gaan geven voor iemand die op papier sponsor wilt zijn maar in werkelijkheid wil ik dus absoluut niet profiteren van die persoon. oftewel ik hoef zijn geld niet.
In juli ga ik weer die kant op voor 12 dagen. Dan ga ik daar alvast eens kijken of er werk is en of er iemand wilt sponsoren.
Maar ik hou jullie op de hoogte over hoe of wat
korte update:
mijn vriendin heeft een miskraam gehad, ben dus hals over kop naar de states gegaan. Veel zeik gehad van mijn huidige baas in nederland die het niet zo nauw zag.
Helaas blijkt een sponsor lastiger te krijgen dan ik verwachte. Dus daar word nog aan gewerkt. Ik zou bijna geld gaan geven voor iemand die op papier sponsor wilt zijn maar in werkelijkheid wil ik dus absoluut niet profiteren van die persoon. oftewel ik hoef zijn geld niet.
In juli ga ik weer die kant op voor 12 dagen. Dan ga ik daar alvast eens kijken of er werk is en of er iemand wilt sponsoren.
Maar ik hou jullie op de hoogte over hoe of wat
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat spijtig van haar miskraam!
Je intenties zijn goed (iemand op papier sponsor laten zijn maar er geen gebruik van maken), maar wettelijk gezien krijg jij dat nooit rond. Stel dat Mijnheer Amerika op papier jouw sponsor wil zijn, en jullie stellen een contract op waarin je opneemt dat jij nooit ofte nimmer beroep zal gaan doen op die vriendelijke mijhheer Amerika om financieel verantwoordelijk voor jou te zijn, dan heeft dat contract geen waarde. Immers, het is uiteindelijk de Amerikaanse overheid die Mijheer Amerika op zijn plichten gaat wijzen en dus centen bij hem gaat halen, niet jij...
Hopelijk heb je geluk met het zoeken naar een baan. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je toch serieus zal moeten kijken naar de mogelijkheden om je vriendin naar Nederland te halen. De weg voor jou naar ginder zal moeilijk zijn. Immers, een bedrijf kan jou alleen maar sponsoren indien ze kunnen aantonen dat ze geen Amerikaan vinden voor de job, en jij kan dan wel goed zijn in jouw werk,maar het is niet bepaald een branche waar je geen Amerikanen voor kan vinden. Rot he, al die regeltjes...
Je intenties zijn goed (iemand op papier sponsor laten zijn maar er geen gebruik van maken), maar wettelijk gezien krijg jij dat nooit rond. Stel dat Mijnheer Amerika op papier jouw sponsor wil zijn, en jullie stellen een contract op waarin je opneemt dat jij nooit ofte nimmer beroep zal gaan doen op die vriendelijke mijhheer Amerika om financieel verantwoordelijk voor jou te zijn, dan heeft dat contract geen waarde. Immers, het is uiteindelijk de Amerikaanse overheid die Mijheer Amerika op zijn plichten gaat wijzen en dus centen bij hem gaat halen, niet jij...
Hopelijk heb je geluk met het zoeken naar een baan. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je toch serieus zal moeten kijken naar de mogelijkheden om je vriendin naar Nederland te halen. De weg voor jou naar ginder zal moeilijk zijn. Immers, een bedrijf kan jou alleen maar sponsoren indien ze kunnen aantonen dat ze geen Amerikaan vinden voor de job, en jij kan dan wel goed zijn in jouw werk,maar het is niet bepaald een branche waar je geen Amerikanen voor kan vinden. Rot he, al die regeltjes...
Elke
als je via de loterij gaat werken heb je dan ook een sponsor nodig?
Ik wil toch bij haar willen zijn. op dit moment is het niet mogelijk voor haar om over te komen naar nederland ( ze verpleegd haar moeder met ms naast haar werk)
en inderdaad krijg ik er wat van van al die regeltjes.
maar ik geef niet op. er zal ergens een gaatje in de maas van de wet zijn (hoop ik)
alle tips zijn op dit moment welkom bij mij.
Ik wil toch bij haar willen zijn. op dit moment is het niet mogelijk voor haar om over te komen naar nederland ( ze verpleegd haar moeder met ms naast haar werk)
en inderdaad krijg ik er wat van van al die regeltjes.
maar ik geef niet op. er zal ergens een gaatje in de maas van de wet zijn (hoop ik)
alle tips zijn op dit moment welkom bij mij.
Ik denk niet dat je dan een sponsor nodig hebt, MAAR je moet aantonen dat je voldoende savings hebt om het daar toch enkele maanden uit te zingen. Verder is de loterij een redelijke long shot, ik weet niet precies wat uw winstkansen zijn maar het is toch minder dan 1 op 4 en die loterij is maar 1 keertje per jaar.
Stel dus dat je dit jaar deelneemt aan de loterij en je wint dan ben je er ten vroegste tegen begin 2013 en dat is nog vrij optimistisch dacht ik ....
Disclaimer: mijn kennis van de loterij is zeer beperkt dus ik kan er compleet naast zitten met mijn estimaties.
All in all denk ik dat het zoeken van een Amerikaanse sponsor toch wel de enige uitweg is die u binnen het jaar naar de VS kan brengen.
Stel dus dat je dit jaar deelneemt aan de loterij en je wint dan ben je er ten vroegste tegen begin 2013 en dat is nog vrij optimistisch dacht ik ....
Disclaimer: mijn kennis van de loterij is zeer beperkt dus ik kan er compleet naast zitten met mijn estimaties.
All in all denk ik dat het zoeken van een Amerikaanse sponsor toch wel de enige uitweg is die u binnen het jaar naar de VS kan brengen.
pfff nog ff en ik geef de hoop op om er op een snelle manier te komen.
ik vraag dus om nog eens om jullie informatie. namelijk de dv2013.
dit blijkt mijn enigste optie te kunnen zijn vrees ik.
kan iemand me vertellen, als je al zou winnen de 1ste x hoe lang het kan duren voordat je er werkelijk bent, en wanneer starten de inschrijvingen.
alvast bedankt.
een hopeloze verliefde hollander
ik vraag dus om nog eens om jullie informatie. namelijk de dv2013.
dit blijkt mijn enigste optie te kunnen zijn vrees ik.
kan iemand me vertellen, als je al zou winnen de 1ste x hoe lang het kan duren voordat je er werkelijk bent, en wanneer starten de inschrijvingen.
alvast bedankt.
een hopeloze verliefde hollander

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1366 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv