Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Starbucks in Nederland

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Starbucks in Nederland

Bericht door Georgie »

Mickey99 schreef:
john ny schreef:de eerste gaat vandaag open in Amsterdam aan het Leidschenplein.
Het nieuwe filliaal zit in de Leidsestraat dus niet op het Leidseplein. Voor de Amsterdam-kenners; het is het grote hoekpand waar voorheen de winkel van Australian (die verkochten o.a. ijs en chocolade) zat.
Ah tegenover de waterstones boekwinkel en vlakbij de american bookcenter. Goede internationale hoek dus :-)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
suriboy777
Amerika-ontdekker

Bericht door suriboy777 »

Texas Boy schreef:Die ijskoffie die ze bij Starbucks verkopen kan je voor een veel lager bedrag kopen bij een fastfood toko als McDonalds, overpriced prut bij SB :lol:
Zou best kunnen dat je de ice coffee ook bij de Mac kan halen. Maar de MAC is gewoon bagger zooi. Veels te duur. SB is hot!
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Georgie schreef: Ah tegenover de waterstones boekwinkel en vlakbij de american bookcenter. Goede internationale hoek dus :-)
Nee, niet tegenover Waterstones want die zit in de Kalverstraat toch? American Bookcenter zit daar wel vlakbij.

Starbucks zit vanaf het Leidseplein de Leidestraat in en dan op de 1e hoek aan de rechterkant. Ik denk dat jij in de war bent met een ander filliaal van Australian want daarvan zitten er een aantal in het centrum van Amsterdam ;)
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Oh ja das de kalverstraat natuurlijk. Maar dan ken ik de Australian op die locatie dus niet. Nou ben benieuwd. Al kom ik nooit meer in amsterdam tegenwoordig.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

suriboy777 schreef:
Zou best kunnen dat je de ice coffee ook bij de Mac kan halen. Maar de MAC is gewoon bagger zooi. Veels te duur. SB is hot!
Het nieuwe McCafé product van McDonalds in de VS wordt hier door veel mensen als net zo goed en goedkoper beschouwd. Zelf zou ik het niet weten, ik ben geen koffiedrinker, maar veel Amerikanen hebben geen zin om drie, vier keer zoveel te betalen bij Starbucks.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
suriboy777
Amerika-ontdekker

Bericht door suriboy777 »

Ik heb het McCafé product gedronken in de US. Ik geef je gelijk in deze dat het goedkoper is. Echter hij smaakt echt 'anders'. Weinig koffie en was te ver doorgebrand. Die van SB smaakte veel beter en is daarnaast sterk overpriced!
Mrjn
Amerikafan

Bericht door Mrjn »

Georgie schreef: En mijn favoriete drankje, de Peppermint Mocha, is toch het lekkerst in de Starbucks.
Verkopen ze die in NL dan? Ik was een tijd geleden bij de SB in Utrecht en ik zag 't nergens :cry:
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Je moet er gewoon om vragen. Een gewone mocha met peppermint syrup. Oorspronkelijk is de peppermint mocha een kerst-drankje, maar ze verkopen de syrup gewoon het heel jaar door.
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Je kunt alles erin laten gooien wat je wilt.
Ik laat altijd wat pepermunt door mijn warme chocolademelk doen, heerlijk.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Echt? Ik had tijdens kerst in NY een heerlijke crème brûlée latte bij de Starbucks gehaald. Misschien hier ook maar eens proberen.

Ik juich de uitbreiding ook alleen maar toe. En nu maar hopen dat die prijzen een keer omlaag gaan :P .
Afbeelding
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Die hebben ze volgens mij niet standaard in hun assortiment zitten, maar je kunt het altijd eens vragen.
Mrjn
Amerikafan

Bericht door Mrjn »

Georgie schreef:Je moet er gewoon om vragen. Een gewone mocha met peppermint syrup. Oorspronkelijk is de peppermint mocha een kerst-drankje, maar ze verkopen de syrup gewoon het heel jaar door.
Dus de peppermint syrup hebben ze hier ook standaard? Jeuj! Moet gauw maar weer eens een tripje Utrecht plannen :thumbup:
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Die toevoegingen (syrups, mocha/iced) hoeven van mij niet. Die verpesten m.i. de smaak van de koffie.
Heb op aanraden van dit forum in Londen bij SB de caramel frappucino geprobeerd. Not my cup of coffee :sad10:
Lucid
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Lucid »

john ny schreef:Ik las net dat SB 10 filialen in de binnensteden van Nederland gaat openen, de eerste gaat vandaag open in Amsterdam aan het Leidschenplein.

Goed nieuws voor de SB junkies. :thumbup:
Nieuwe filialen, bedoel je? Want bij het bedrijf Nike in Hilversum hebben ze al jaren een Starbucks, in Utrecht heb je er zelfs twee op Hoog Catharijne en Schiphol heeft geloof ik ook al een tijdje een Starbucks.
Ik ben ik Amerika geweest, het was er alle dagen feest
Ik vond het fijn, in Amerika te zijn
Alles was zo big en high, en ik dacht amaai amaai
Bij ons thuis is het allemaal maar klein

- Eddy Wally
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

John bedoelde de eerste in een Nederlandse binnenstad. Ik heb 'm vandaag voor 't eerst gezien :) en later bij de SB op Amsterdam Centraal een drankje gehaald. In Utrecht zitten er nu trouwens twee op het station, ideaal, want die ene is nog altijd heel druk en de kleine naast de Burger King niet!
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

Gisteren een overheerlijke mocha frappuchino met whole milk and wiped cream gehad... Zo lekker ongezond... Dat is op elke straathoek te krijgen, maar ik denk dat ik terug ik Nederland wel blij ben dat het te krijgen is!
Livestrong
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Livestrong »

john ny schreef:Ik las net dat SB 10 filialen in de binnensteden van Nederland gaat openen, de eerste gaat vandaag open in Amsterdam aan het Leidschenplein.

Goed nieuws voor de SB junkies. :thumbup:
iemand al info waar de andere filialen komen?
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

SanneN schreef: maar ik denk dat ik terug ik Nederland wel blij ben dat het te krijgen is!
Of je portemonnee daar blij mee zal zijn... ik betaalde vorige week €4,90 :shock: voor een kleine frappuccino, bij SB op Schiphol. Hij was ook nog niet eens lekker, want er zal veel te veel ijs in.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

boeffie schreef:Hij was ook nog niet eens lekker, want er zal veel te veel ijs in.
Diezelfde ervaring had ik enkele weken geleden ook op Schiphol. Echt helemaal verkeerd gemaakt. :? :evil:

Hopelijk zijn ze straks in Amerika beter. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Ik vind het juist altijd zo'n feestje om naar starbucks te gaan als we op vakantie zijn. Voor mij hoeven ze niet overal te zitten. Haalt het bijzondere er een beetje af.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer