john ny schreef:de eerste gaat vandaag open in Amsterdam aan het Leidschenplein.
Het nieuwe filliaal zit in de Leidsestraat dus niet op het Leidseplein. Voor de Amsterdam-kenners; het is het grote hoekpand waar voorheen de winkel van Australian (die verkochten o.a. ijs en chocolade) zat.
Ah tegenover de waterstones boekwinkel en vlakbij de american bookcenter. Goede internationale hoek dus
Texas Boy schreef:Die ijskoffie die ze bij Starbucks verkopen kan je voor een veel lager bedrag kopen bij een fastfood toko als McDonalds, overpriced prut bij SB
Zou best kunnen dat je de ice coffee ook bij de Mac kan halen. Maar de MAC is gewoon bagger zooi. Veels te duur. SB is hot!
Georgie schreef:
Ah tegenover de waterstones boekwinkel en vlakbij de american bookcenter. Goede internationale hoek dus
Nee, niet tegenover Waterstones want die zit in de Kalverstraat toch? American Bookcenter zit daar wel vlakbij.
Starbucks zit vanaf het Leidseplein de Leidestraat in en dan op de 1e hoek aan de rechterkant. Ik denk dat jij in de war bent met een ander filliaal van Australian want daarvan zitten er een aantal in het centrum van Amsterdam
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015 New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009 Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014
Oh ja das de kalverstraat natuurlijk. Maar dan ken ik de Australian op die locatie dus niet. Nou ben benieuwd. Al kom ik nooit meer in amsterdam tegenwoordig.
suriboy777 schreef:
Zou best kunnen dat je de ice coffee ook bij de Mac kan halen. Maar de MAC is gewoon bagger zooi. Veels te duur. SB is hot!
Het nieuwe McCafé product van McDonalds in de VS wordt hier door veel mensen als net zo goed en goedkoper beschouwd. Zelf zou ik het niet weten, ik ben geen koffiedrinker, maar veel Amerikanen hebben geen zin om drie, vier keer zoveel te betalen bij Starbucks.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Ik heb het McCafé product gedronken in de US. Ik geef je gelijk in deze dat het goedkoper is. Echter hij smaakt echt 'anders'. Weinig koffie en was te ver doorgebrand. Die van SB smaakte veel beter en is daarnaast sterk overpriced!
Je moet er gewoon om vragen. Een gewone mocha met peppermint syrup. Oorspronkelijk is de peppermint mocha een kerst-drankje, maar ze verkopen de syrup gewoon het heel jaar door.
Georgie schreef:Je moet er gewoon om vragen. Een gewone mocha met peppermint syrup. Oorspronkelijk is de peppermint mocha een kerst-drankje, maar ze verkopen de syrup gewoon het heel jaar door.
Dus de peppermint syrup hebben ze hier ook standaard? Jeuj! Moet gauw maar weer eens een tripje Utrecht plannen
Die toevoegingen (syrups, mocha/iced) hoeven van mij niet. Die verpesten m.i. de smaak van de koffie.
Heb op aanraden van dit forum in Londen bij SB de caramel frappucino geprobeerd. Not my cup of coffee
john ny schreef:Ik las net dat SB 10 filialen in de binnensteden van Nederland gaat openen, de eerste gaat vandaag open in Amsterdam aan het Leidschenplein.
Goed nieuws voor de SB junkies.
Nieuwe filialen, bedoel je? Want bij het bedrijf Nike in Hilversum hebben ze al jaren een Starbucks, in Utrecht heb je er zelfs twee op Hoog Catharijne en Schiphol heeft geloof ik ook al een tijdje een Starbucks.
Ik ben ik Amerika geweest, het was er alle dagen feest
Ik vond het fijn, in Amerika te zijn
Alles was zo big en high, en ik dacht amaai amaai
Bij ons thuis is het allemaal maar klein - Eddy Wally
John bedoelde de eerste in een Nederlandse binnenstad. Ik heb 'm vandaag voor 't eerst gezien en later bij de SB op Amsterdam Centraal een drankje gehaald. In Utrecht zitten er nu trouwens twee op het station, ideaal, want die ene is nog altijd heel druk en de kleine naast de Burger King niet!
Gisteren een overheerlijke mocha frappuchino met whole milk and wiped cream gehad... Zo lekker ongezond... Dat is op elke straathoek te krijgen, maar ik denk dat ik terug ik Nederland wel blij ben dat het te krijgen is!
john ny schreef:Ik las net dat SB 10 filialen in de binnensteden van Nederland gaat openen, de eerste gaat vandaag open in Amsterdam aan het Leidschenplein.
SanneN schreef: maar ik denk dat ik terug ik Nederland wel blij ben dat het te krijgen is!
Of je portemonnee daar blij mee zal zijn... ik betaalde vorige week €4,90 voor een kleine frappuccino, bij SB op Schiphol. Hij was ook nog niet eens lekker, want er zal veel te veel ijs in.
Ik vind het juist altijd zo'n feestje om naar starbucks te gaan als we op vakantie zijn. Voor mij hoeven ze niet overal te zitten. Haalt het bijzondere er een beetje af.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.