Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren:
Auto huren:
Kan iemand me ook een goede auto verhuurder adviseren aangezien je er daar zoveel hebt...:
Bijvoorbeeld deze bedrijven:
- Dollar Rent A Car
- Thrifty Car Rental
- Payless
- Enterprise
- Budget
- Hertz
Bijvoorbeeld deze bedrijven:
- Dollar Rent A Car
- Thrifty Car Rental
- Payless
- Enterprise
- Budget
- Hertz
Re: Auto huren:
Kan me niet voorstellen dat in onderstaand deel van het forum daar niks over te vinden is:
viewforum.php?f=30
viewforum.php?f=30
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Hoi,
Kijk eens op usareisen.de,daar kun je een auto huren bij alle grote maatschappijen.
De prijzen zijn ook nog eens aangepast nu goedkoper dan een paar maanden geleden en het verzekeringspakket dat ze leveren is perfect voor ons als Europeanen.
Succes verder,Albert.
Kijk eens op usareisen.de,daar kun je een auto huren bij alle grote maatschappijen.
De prijzen zijn ook nog eens aangepast nu goedkoper dan een paar maanden geleden en het verzekeringspakket dat ze leveren is perfect voor ons als Europeanen.
Succes verder,Albert.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Over het huren van een auto lopen hier al aardig wat topics, zoek daar eerst eens naar, schat van informatie.
verder nooit direct bij maatschappij boeken, maar bij een tussenpersoon zoals usareisen of eautohuur, stukken goedkoper.
verder nooit direct bij maatschappij boeken, maar bij een tussenpersoon zoals usareisen of eautohuur, stukken goedkoper.
Hartelijk dank voor jullie reacties!
Ik zit zelf te denken om een auto te boeken via expedia,
daar hebben ze ook goede aanbiedingen dacht ik zo??
Ik zit zelf te denken om een auto te boeken via expedia,
daar hebben ze ook goede aanbiedingen dacht ik zo??
Ik gebruikte sunnycars in het verleden.
Is mij altijd goed bevallen. Zij werken samen met National.
Succes!
P.S. huur altijd de kleinste auto, kijk wat je krijgt. Mocht het tegenvallen doe dan ter plaatse een upgrade. Mijn ervaring is namelijk dat het erg weinig uitmaakt wat voor klasse je bij je reservering kiest. Vaak krijg je wat ze hebben staan. Een vriend van mij heeft in oktober nog een auto gehuurd bij sunnycars, kleinste klasse. Hij kreeg een nieuwe Ford Escape. Goeie deal wat mij betreft.
Is mij altijd goed bevallen. Zij werken samen met National.
Succes!
P.S. huur altijd de kleinste auto, kijk wat je krijgt. Mocht het tegenvallen doe dan ter plaatse een upgrade. Mijn ervaring is namelijk dat het erg weinig uitmaakt wat voor klasse je bij je reservering kiest. Vaak krijg je wat ze hebben staan. Een vriend van mij heeft in oktober nog een auto gehuurd bij sunnycars, kleinste klasse. Hij kreeg een nieuwe Ford Escape. Goeie deal wat mij betreft.
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ook wij huren al een aantal jaar via sunny cars, ook in Amerika. Nooit problemen!
Oktober - november 2003 Great Lake district en New York
Oktober 2009 Noordoosten Verenigde Staten
Juni - juli 2010 Zuidwesten Verenigde Staten
April - mei 2011 New York City
December 2012 New York en Hudson Valley
November 2023 New York City (1 lid van de familie)
Oktober 2009 Noordoosten Verenigde Staten
Juni - juli 2010 Zuidwesten Verenigde Staten
April - mei 2011 New York City
December 2012 New York en Hudson Valley
November 2023 New York City (1 lid van de familie)
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Drie keer gehuurd bij Dollar, twee keer problemen. (voor mij geen Dollar meer)
-
- Amerikafan
Kan je ook een auto huren op plek van bestemming zelf? Gewoon naar de dichtsbijzijnde Hertz 'dealer' gaan en daar iets op de kop tikken?
Of is het wel verstandig om dat al op voorhand te doen?
Wij gaan zelf 2 weken naar Miami, om vooral veel te shoppen en te luieren.....en uiteraard veel te wandelen!
Wij willen gewoon voor een dag of 2 á 3 een auto huren!
Als ik bijvoorbeeld een Ford Mustang(ja, blijft een jongensdroom!! haha) wil huren, en deze ook huur via een site hier in Nederland. Hoe groot is de kans dat je deze dan ook krijgt en niet een 'vergelijkbaar model'??
Of is het wel verstandig om dat al op voorhand te doen?
Wij gaan zelf 2 weken naar Miami, om vooral veel te shoppen en te luieren.....en uiteraard veel te wandelen!
Wij willen gewoon voor een dag of 2 á 3 een auto huren!
Als ik bijvoorbeeld een Ford Mustang(ja, blijft een jongensdroom!! haha) wil huren, en deze ook huur via een site hier in Nederland. Hoe groot is de kans dat je deze dan ook krijgt en niet een 'vergelijkbaar model'??
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het is aan te raden de auto al in Nederland/België te huren. Terplekke komen de verzekeringen (LDW/LIS) er nog apart bij en dan kan autohuur makkelijk 2x zo duur worden.
Het is nooit met zekerheid te zeggen of een bepaalde auto meekrijgt. Je kunt ook bij rechtstreeks bij Hertz.com boeken, dan zitten alle verzekeringen er ook bij. Heb ik ook wel eens gedaan. Hertz had voorheen de zogn. Fun Collection waarbij je specifiek een Mustang (Cabrio) kon selecteren. Die zie ik nu niet op de site en meende laatst ook al eens gelezen te hebben dat de Fun Collection er niet meer is. Wel kun je nu specifiek een Ford Mustang huren. Er wordt daarbij niet vermeld 'of gelijkwaardig'. Dus dat zou kunnen betekenen dat je ook echt een Ford Mustang meekrijgt.
Even op de site van Hertz.com kijken dus.
Enneh...Ford Mustang is geen verkeerde keuze. Ik hoop dat ik straks ook weer een mooie deal kan maken in Miami (National). Heb een Midsize SUV gehuurd maar hoop stiekem dat de Ford Mustang Cabrio beschikbaar is....
Roland
Het is nooit met zekerheid te zeggen of een bepaalde auto meekrijgt. Je kunt ook bij rechtstreeks bij Hertz.com boeken, dan zitten alle verzekeringen er ook bij. Heb ik ook wel eens gedaan. Hertz had voorheen de zogn. Fun Collection waarbij je specifiek een Mustang (Cabrio) kon selecteren. Die zie ik nu niet op de site en meende laatst ook al eens gelezen te hebben dat de Fun Collection er niet meer is. Wel kun je nu specifiek een Ford Mustang huren. Er wordt daarbij niet vermeld 'of gelijkwaardig'. Dus dat zou kunnen betekenen dat je ook echt een Ford Mustang meekrijgt.
Even op de site van Hertz.com kijken dus.

Enneh...Ford Mustang is geen verkeerde keuze. Ik hoop dat ik straks ook weer een mooie deal kan maken in Miami (National). Heb een Midsize SUV gehuurd maar hoop stiekem dat de Ford Mustang Cabrio beschikbaar is....

Roland
-
- Amerikafan
Bedankt voor je reactie.
Normaal neem ik ook een SUV als ik naar Amerika ga, maar deze keer gaan we maar met zijn 2e...
Dit vond ik dan een leuke keuze om naar de Keys te rijden en om een aantal dagen te gaan shoppen
Normaal neem ik ook een SUV als ik naar Amerika ga, maar deze keer gaan we maar met zijn 2e...
Dit vond ik dan een leuke keuze om naar de Keys te rijden en om een aantal dagen te gaan shoppen

Laatst gewijzigd door Rob op 01 mei 2011, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
2007: Miami/Orlando
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties