Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
uit eten
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: uit eten
Thanks Tim !
Wij gaan zeker één van de twee toko's proberen. Texas de Brazil lijkt het meest voor de hand liggend, omdat zij meerdere zaken in Florida hebben.
Het grote aftellen is begonnen !
Cheers,
Iwan
Wij gaan zeker één van de twee toko's proberen. Texas de Brazil lijkt het meest voor de hand liggend, omdat zij meerdere zaken in Florida hebben.
Het grote aftellen is begonnen !
Cheers,
Iwan
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hee, grappig, die wilde ik ook noemen (onze zoon heet Kai en altijd, als we in dat gebied zijn, eten we daar). Ook Bonefish Grill is al genoemd, maar ook een van mijn favorieten. Ik ben dol op vis en Joe's Crab Shack is ook heerlijk! Verder vond ik Texas de Brasil niet zo goed, als andere churrascuria's hier, maar dat kan aan het plaatselijke restaurant liggen.RNA schreef:Mai Kai restaurant in Fort Lauderdale is ook een aanrader!
Heb er heerlijk gegeten!
http://www.maikai.com/
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Reneeinfrankrijk
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
BJ's staat bij ons ook op het lijstje.
Ik zie veel dezelfde restaurants langskomen. Niet iedereen heeft echter het budget (of de zin) om zo'n $ 15 p.p. (of nog meer) uit te geven. Wij niet in elk geval en het is het ons ook niet waard.
In de VS eten we ook waar de Amerikanen eten. En we letten op de prijs. En we lachen om hoe het er is. Zo kunnen wij ook genieten van een Cici's, heeeeel goedkoop (scheelt een slok op een borrel als je met vijven bent) en heel veel Amerikanen.
Ach en zo is er heel veel keuze.
Wij koken in elk geval geen enkele keer en gaan daarom ook wat goedkoper. Ontbijt bij Sizzler (bevalt ons het beste), een lunch (lunchmenu's zijn goedkoper net als early dinner) en 's avonds halen we meestal iets ofwel bij de Walmart ofwel pizza, kip, Chinees etc. Met een salade en ijs, en smullen maar. Thuis eten we wel weer normaal.
Ik zie veel dezelfde restaurants langskomen. Niet iedereen heeft echter het budget (of de zin) om zo'n $ 15 p.p. (of nog meer) uit te geven. Wij niet in elk geval en het is het ons ook niet waard.
In de VS eten we ook waar de Amerikanen eten. En we letten op de prijs. En we lachen om hoe het er is. Zo kunnen wij ook genieten van een Cici's, heeeeel goedkoop (scheelt een slok op een borrel als je met vijven bent) en heel veel Amerikanen.
Ach en zo is er heel veel keuze.
Wij koken in elk geval geen enkele keer en gaan daarom ook wat goedkoper. Ontbijt bij Sizzler (bevalt ons het beste), een lunch (lunchmenu's zijn goedkoper net als early dinner) en 's avonds halen we meestal iets ofwel bij de Walmart ofwel pizza, kip, Chinees etc. Met een salade en ijs, en smullen maar. Thuis eten we wel weer normaal.

http://www.schoutenjanssen.nl voor mijn reisverslagen
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij gaan wel af en toe duur uit eten in de VS. Gewoon omdat iets is wat we graag doen, maar we wisselen het ook af met simpele eettentjes langs de weg of een makkelijke maaltijd uit de supermarkt hoor.
Ik zie dat jullie bijvoorbeeld pretparken in Florida doen, waar wij dan weer geen cent aan uitgeven. Ieder z'n ding toch?
Ik moet zeggen dat ik Fogo de Chao (San Antonio, Washington DC) veel beter vond dan Texas de Brasil (Dallas).
Ik zie dat jullie bijvoorbeeld pretparken in Florida doen, waar wij dan weer geen cent aan uitgeven. Ieder z'n ding toch?

Ik moet zeggen dat ik Fogo de Chao (San Antonio, Washington DC) veel beter vond dan Texas de Brasil (Dallas).
Wij hetzelfde als Monique. We vinden het heerlijk om soms fantastisch (en dan helaas ook duur..) te eten en soms eten we gewoon voor de camper, met een BBQ'tje
.

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij wisselen ook af tussen goedkoop en duur en geloof me: in de dure restaurants zitten ook 'echte' Amerikanen hoor! Het is maar net waar je van houdt, dus m.i. is er niks mis mee dat hier ook de duurdere restaurants benoemd worden.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Voor het Amerikaanse gevoel, heerlijke burgers en de lekkerste milkshake natuurlijk Johnny Rockets. Er zitten 22 vestigingen in Florida BTW.
Ze zitten niet overal, zoals bijv. Olive Garden, maar Romano's Macaroni Grill is ook een aanrader, zowel de kaart als de inrichting (ik zal het geen ambiance noemen maar je zit er gezellig).