Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Converse - All Stars

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Converse - All Stars

Bericht door pyca »

Ik wil online 3 paar all stars bestellen, wie weet hoe de maten vallen? Kunnen we onze eigen maat aanhouden of juist groter/kleiner kopen?
Ik zou ze natuurlijk kunnen gaan passen, maar vandaag zijn de winkels hier wel open maar worden geen allstars verkocht. En .... ik wil ze n(natuurlijk) gelijk bestellen :D
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Converse - All Stars

Bericht door myste87 »

Ik heb afgelopen week Vans gekocht voor mijn zoon (maat 42,5) is in Amerikaans heren 9,5 en dames 11,0

In de winkel heeft mijn dochter ook Allstars gepast en daar zeiden ze dat ze groot vielen.

Misschien een tip: via Zalando kun je ze bestellen (verzendkosten zijn er niet), dan kun je bijvoorbeeld 2 of 3 verschillende maten bestellen, passen en weer terug sturen.

Via welke site wil je ze bestellen, ik vind de verzendkosten nl best wel hoog uit de VS
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

De all stars die ik hier in België gekocht heb, heb ik een maatje kleiner moeten nemen. Normaal heb ik 39, voor deze 38. De 39 was echt véél te groot. Misschien toch een dagje wachten en er eerst ergens gaan passen? ;-)
suriboy777
Amerika-ontdekker

Bericht door suriboy777 »

Ik heb het gevoel dat de verschillende modellen echt anders zitten. Voor de high tops met een brede zool had ik een kleinere maat nodig dan de high tops met de smalle zool. Ga es gewoon in de lokale sportwinkel en pas ze dan alvorens je bestelt.

/me prijs zich gelukkig: heb 3 cons gehaald voor de prijs van 1 (Uiteraard in de usa).
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Let op Pyca, ik heb voor de kinderen All Stars gekocht en de verkoper zei dat ze een maat groter uit vallen.
Ze hebben dus allemaal een maat kleiner en die zit nog ruim. Ik weet natuurlijk niet of dit ook voor de Amerikaanse maten geldt.
Maar lijkt mij wel toch ... Het zijn de echte van All Stars..
Sandy
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Michelle moet ook altijd een maatje kleiner nemen.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Zo te lezen vallen ze groot, maar ik geloof toch niet dat ik het aandurf om ze zonder te passen een maat kleiner uit de VS te bestellen. Zal toch de stad in moeten vrees ik om te passen. Bedankt voor jullie reacties.

Oh ik was trouwens van plan om ze via www.converse.com te bestellen en dan via Mark naar NL te laten sturen.
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ik heb in London All Stars gekocht. Ik heb maat 40. In de schoen zit een lipje met de internationale maten:
UK 7, USA 9, EUR 40. Ze zitten bij mij perfect. Niet ruimer dan mijn europese maat 40.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer