Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Golfwinkel
Golfwinkel
Hoihoi,
Ik ben op zoek naar winkel die golfspullen evrkopen in Orlando/Kissimmee.
Ergens op dit forum staat een topic over het zuidwesten, maar 2 van die winkels die daar genoemd werden zitten niet in Florida.
Dus zijn er mensen hier die weten welke winkels er zijn in omgeving Orlando/Kissimmee??
Ik heb zelf al geprobeerd met google te zoeken maar dat lukt nog niet erg...
Ik ben op zoek naar winkel die golfspullen evrkopen in Orlando/Kissimmee.
Ergens op dit forum staat een topic over het zuidwesten, maar 2 van die winkels die daar genoemd werden zitten niet in Florida.
Dus zijn er mensen hier die weten welke winkels er zijn in omgeving Orlando/Kissimmee??
Ik heb zelf al geprobeerd met google te zoeken maar dat lukt nog niet erg...
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
Genoeg
Volgens mij zijn er genoeg ?
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerikakenner
Wat dacht je van Bass Pro ?
Als je HIER klikt ga je naar hun site. Zij zitten in heel Florida ook ! En hebben veel golfspullen !!
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerikakenner
En deze Golfsmith dan ?
Heb je wel met Google gezocht ? Of met Google.nl zeker ?
Ik vindt er hier velen !
Heb je wel met Google gezocht ? Of met Google.nl zeker ?
Ik vindt er hier velen !

-
- Amerikakenner
En Costco
En Costco verkoopt ook erg veel golfspullen zelfs online
Inmiddels is de Floridareis al 2 maanden voorbij dus ik ben geholpen met de tips....
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;