Haha, ja, dat kijken wij tot onze grote schaamte ook. Eigenlijk te fout voor woorden, maar daarom wil ik het toch telkens weer zien.Sandy schreef:Ik kijk nu weer Spartacus, een nieuwe reeks: Gods of the Arena. Ik vond het eerste seizoen ook geweldig 'Blood and Sand'.
Ik houd heel erg van dit genre, alleen het sex-gehalte mag wel weg .. gelukkig zijn het vaak vrij korte scenes.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Amerikaanse Tv-series
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
ik kan met helemaal vinden in 'according to Jim', 'two and a half men' en 'the big bang theory'. Ben net begonnen met 'My dad says shit', maar daarvan kan in nog niet zeggen of ik het echt leuk vind, mijn man vind het in iedergeval erg leuk.
Ook bones en law & order, nu juist net wel criminal intent, met detectives goren en eames.
Ook hawaii five-O is net een paar weken in NL op tv en ook dat is wel een leuke serie.
Ook bones en law & order, nu juist net wel criminal intent, met detectives goren en eames.
Ook hawaii five-O is net een paar weken in NL op tv en ook dat is wel een leuke serie.
Zijn er hier nog "The event" kijkers? Ik had er eerst niet veel van verwacht, maar vind het toch best spannend eigenlijk.
Ik kijk ook The Event. Jammergenoeg denk ik niet dat er een volgend seizoen zal komen 
Ben net begonnen aan Breaking In (FOX, met o.a. Christian Slater) en Camelot (Starz). Beide erg interessant tot nu toe!

Ben net begonnen aan Breaking In (FOX, met o.a. Christian Slater) en Camelot (Starz). Beide erg interessant tot nu toe!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
De enige twee series die ik (online) volg: How I Met Your Mother en Modern Family
superleuke series allebei!
De leegte na Friends wordt door deze series gevuld haha.

De leegte na Friends wordt door deze series gevuld haha.
- goldenhills
- Amerika-expert
Wij hebben gisteravond de tweede aflevering gezien. Het is wel grappig, een soort van A-team. Prima voor de vrijdagavond. Ik weet niet hoelang het me geboeid gaat houden, en zal er geen slapeloze nachten van hebben als ze het na een seizoen cancellen.Coyote schreef:Heeft iemand de nieuwe serie Chaos al gezien?
Fringe was gisteravond FANTASTISCH! Wat ons betreft nog steeds verreweg de beste serie op TV...
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik vond het ook wel leuk. Heb de 2e aflevering binnen en zal die vandaag of morgen bekijken. Ik had ook nog geen WOW gevoel bij de 1e aflevering, misschien komt dat nog.goldenhills schreef:Wij hebben gisteravond de tweede aflevering gezien. Het is wel grappig, een soort van A-team. Prima voor de vrijdagavond. Ik weet niet hoelang het me geboeid gaat houden, en zal er geen slapeloze nachten van hebben als ze het na een seizoen cancellen.

Roland
Ik weet niet of het een serie is, maar van het weekend Yosemite gezien op de BBC. Schitterend!
Beste forumlezers,
ik zelf ben niet heel erg tv verslaafd in tegenstelling tot mijn aanstaande.
Ik kijk graag
law and order
Two and half men (jammer dat er heel veel herhaald wordt!)
Dexter
CSI
Cold Case
In Amerika kijk ik via internet graag naar Voetbal International.
Daarnaast moet ik verplicht meekijken met
Teen mom 2 (is inmiddels afgelopen - kan niet wachten tot Teen mom 3)
House of; beverly hills / atlanta / Miami
Family Guy
American Men
Een serie die van mij absoluut van de tv gehaald mag worden is Jersey Shore, verschrikkelijk. Erg mooi hoe " the situation" last afging bij the roast of Donald Trumph. Volgens mij gaan ze volgend seizoen naar Italie toe. Ik hoop dat ze daar op een fijne manier kennis maken met de politie daar!
Veel kijk plezier
Aquell
ik zelf ben niet heel erg tv verslaafd in tegenstelling tot mijn aanstaande.
Ik kijk graag
law and order
Two and half men (jammer dat er heel veel herhaald wordt!)
Dexter
CSI
Cold Case
In Amerika kijk ik via internet graag naar Voetbal International.
Daarnaast moet ik verplicht meekijken met
Teen mom 2 (is inmiddels afgelopen - kan niet wachten tot Teen mom 3)
House of; beverly hills / atlanta / Miami
Family Guy
American Men
Een serie die van mij absoluut van de tv gehaald mag worden is Jersey Shore, verschrikkelijk. Erg mooi hoe " the situation" last afging bij the roast of Donald Trumph. Volgens mij gaan ze volgend seizoen naar Italie toe. Ik hoop dat ze daar op een fijne manier kennis maken met de politie daar!
Veel kijk plezier
Aquell
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
We hebben via Dish Network nu zoveel gratis filmkanalen dat ik bijna geen series meer volg, wel gisteren weer House gezien, blijft toch een van mijn favorieten 

Sinds wij Netflix hebben gaat de "gewone" TV niet meer aan, ik heb ook niet het geduld om op een bepaalde tijd te moeten kijken.
We zijn nu begonnen met Heroes, spannend! Seizoen 1 is al af, nu seizoen 2...
We zijn nu begonnen met Heroes, spannend! Seizoen 1 is al af, nu seizoen 2...
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben vandaag de eerste aflevering gekeken van Rookie Blue, en we vonden het wel vermakelijk. De tweede aflevering gaat zo ook aan!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Een goede serie inderdaad. De nonchalance waarmee sex ontvangen wordt in de serie komt dan weer authentiek over, wat typerend was voor die tijd. Ik begrijp wel dat mensen vandaag erdoor gechockeerd worden. De reeks 'Rome' (HBO) was ook van dien aard. Maar Spartacus heeft wel wat stijlkenmerken van '300' overgenomen.Sandy schreef:Ik kijk nu weer Spartacus, een nieuwe reeks: Gods of the Arena. Ik vond het eerste seizoen ook geweldig 'Blood and Sand'.
Ik houd heel erg van dit genre, alleen het sex-gehalte mag wel weg .. gelukkig zijn het vaak vrij korte scenes.
Ik ben recent opnieuw naar True Blood beginnen kijken. Een verademing tussen dat tienervampierengeweld. En die broeierige sfeer van Louisiana trekt me wel aan.
@Jacqueline. Ik heb de hele eerste serie Rookie blue gekeken. Vond ik goed. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen van Rizzoli & Isles en Covert affaire!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die staan hier ook allebei in de wacht! Net als Royal Pains en Being Erica trouwens. Momenteel geen afleveringen, maar een nieuw seizoen is wel aangekondigd. Rookie Blue is al aan het tweede seizoen begonnen, toch?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Nog enkele fijne reeksen:
The Chicago Code
The Killing
Body of Proof
Chaos
The Chicago Code
The Killing
Body of Proof
Chaos
Ik volg Vampire Diaries
.
Meer mensen hier die dit kijken??

Meer mensen hier die dit kijken??
Chaos is helaas al na 3 afleveringen gecancelled wegens tegenvallende kijkcijfers..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
@Jacqueline. Geen idee van Rookie. Heb het hier nog niet voorbij zien komen.
Heeft er iemand In Plain sight al eens gezien? Zie hier steeds aankondigingen van maar ik heb er nog niets van gezien.
Heeft er iemand In Plain sight al eens gezien? Zie hier steeds aankondigingen van maar ik heb er nog niets van gezien.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt gelijk, Corry, ik had niet goed gekeken. Volgens mij begint seizoen 2 in juni pas.
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1390 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties