Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Online inchecken KLM

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
trapson
Amerikafan

Online inchecken KLM

Bericht door trapson »

Toch nog ff want ik zit denk ik met een probleem.

Je kan/moet bij KLM online inchecken 24 uur vantevoren. en dan kun je je E-ticket uitprinten.

Helaas zit ik dan niet meer thuis maar ben al gedeeltelijk onderweg. Ik heb dan dus geen beschikking over internet en ik kan dus niet de E-tickets uitprinten. Ik heb nu alleen nog steeds maar een reserverings bevestigingsnummer. Over 11 dagen vertrekken wij maar ik neem aan dat alleen dat nummer ook voldoende is ? (in de USA kan ik waarschijnlijk wel weer inchecken voor de terugreis maar ook niet printen natuurlijk !)
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Online inchecken KLM

Bericht door Pete.Z »

Je e-ticket hoef je niet uit te printen, wat je uitprint is je boarding pas.

Kan je niet printen, zal je op het vliegveld toch bij de incheck balie of bij een "doe het zelf" incheck desk je boarding pas moeten uitprinten,want die heb je echt nodig.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Als je niet kan printen, kan je alsnog online inchecken. Je bent dan gewoon ingecheckt, zonder dat je de bp uit hebt geprint. Op het vliegveld kan je idd zoals Pete al zegt je boarding pass krijgen. Geen probleem, doen veel mensen. Je hebt aan het confirmation number en je achternaam over het algemeen voldoende om in te checken.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
trapson
Amerikafan

Bericht door trapson »

ok dacht wel dat het niet zo moeilijk zou zijn maar ben niet zo vaak met het vliegtuig weg geweest en de keren dat ik wel met het vliegtuig ging kreeg je de boarding pass gewoon bij je reisbescheiden (waren geboekte reizen en niet zelf ticket geboekt en de rest zien we wel)
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Het boarding pass kreeg je sowieso altijd pas na inchecken op Schiphol, wat je vroeger kreeg waren geprinte tickets, wat nu dus is vervangen door een E-ticket :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Wij vliegen met KLM naar SFO (de vlucht wordt dus uitgevoerd door KLM). De tickets hebben we via Cheaptickets.com bij Northwest gekocht.
Moet ik dan bij Northwest of KLM inchecken?
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Je moet altijd inchecken bij de maatschappij die de vlucht uitvoert :) .
Afbeelding
iPaulaa
Amerika-ontdekker

Bericht door iPaulaa »

Het is al een oud topic, maar heb hier nog een vraag over.

Betekend het dat als je online incheckt je ook iets later naar Schiphol kan gaan of is het nog steeds aan te raden om er 3 uur van te voren te zijn?
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Het betekent dat je wat tijd (die je normaal gesproken in de rij zou staan bij de incheckbalie) bespaart.
Ik zou de 3 uur tevoren maar gewoon aanhouden (of tussen 3 en de 2 en een half uur) omdat je niet weet hoe druk het kan zijn bij de security check voordat je naar de gates kan gaan. Als je rechtstreeks vanuit Amsterdam naar de US vliegt heb je ook nog de veiligheidscheck aan de gate zelf.

Al met al nogal wat factoren die maken dat je beter iets eerder dan iets te laat aanwezig kan zijn :)
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

tja, iedereen checkt zowat online in, tegenwoordig....de eerste keer dat ik naar NY vloog, dacht ik ook dat we ruim de tijd hadden....nou, dat viel vies tegen, zeker anderhalf uur in de rij moeten staan om de koffers af te geven....we waren zowat te laat voor het boarden....! :o
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer