Ik hoor van verschillende bronnen dat dit hét forum is om tip te vragen over het rondreizen in de VS, dus vandaar dat ik hier ben

Ik ben Marjon, 26 jaar, en ga volgend jaar een kleine 4 weken met mijn vriend en 3 andere vrienden een roadtrip maken (5 man totaal dus)
Het bekende verhaal denk ik hier.. maar we willen echt een hoop zien.. Op dit moment hebben we een grove route. Ik zou het super vinden als jullie je mening kunnen geven, eventueel tips over wat handiger kan enzovoorts.
We willen ongeveer 27/28 dagen. We zitten helaas vast aan het hoogseizoen omdat een van de vrienden bij de tv werkt en zich moet houden aan de zomerstop. Tot nu toe staat de laatste week van juni, en de eerste 3 weken van juli op de planning. We gaan met een huurauto (minivan is ons aangeraden)
Idee voor route:
dag 1: Aankomst LA
dag 2: LA (Hollywood, Beverly hills)
dag 3: LA (Universal studio’s)
dag 4: LA (Six Flags Magic mountain)
dag 5: LA – Pismo Beach (rijden langs pacific highway en strandstop) (4 uur rijden)
dag 6: Pismo Beach - San Fransisco (4 uur)
dag 7: San Fransisco (GGB, Alcatraz)
dag 8: San Fransisco (China town, trams, sfeer vd stad)
dag 9: San Fransisco – via Napa valley naar Lake Tahoe (6 uur)
dag 10: Lake Tahoe – Yosemite NP (5 uur)
dag 11: Yosemite
dag 12: Yosemite – Sequoia NP (4 uur)
dag 13: Sequoia NP – Death valley (5 uur)
dag 14: Death valley – Las Vegas (3 uur)
dag 15: Las Vegas
dag 16: Las Vegas – St George (Zion NP) (2 uur)
dag 17: Zion NP
dag 18: Zion – Maob (Arches) (6 uur)
dag 19: Maob (Arches)
dag 20: Maob – Glen Canyon (6 uur)
dag 21: Glen Canyon
dag 22: Glen Canyon – Antelope canyon (in een middag te doen hoorde we..) – Grand Canyon (5 uur)
dag 23: Grand canyon
dag 24: Grand Canyon - ? (4 uur)
dag 25: ? – via Joshua tree NP naar Palm springs (4 uur)
dag 26: Palm spring – LA (2 uur)
dag 27: LA - Vertrek
Poe.. heel veel dus. Ben benieuwd naar jullie reacties en tips. Nogmaals, niets staat nog vast!
Naast de route had ik nog een tweede vraag: Hoe is de ervaring van mensen om te wandelen in de National Parks in juli? Is dat een beetje te doen/realistisch met de zomerse temperaturen?
Alvast erg bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Marjon