Het is wel moeilijk in te schatten wanneer dat je gebruik moet maken van de goede koers; maw wanneer dollars aan te kopen op voorhand... Ik zeg al een tijdje: bij 1.48-1.49 koop ik er... maar ja, nu we zover zijn wil ik nog langer wachten...
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone 2025: Florida met kids
Ik wil op zich ook wel op voorhand Dollars kopen voor mijn trip. Maar ja, hoeveel moet je er halen... Ik vind het wel tricky om paar weken rond te lopen met een paar honderd dollar
Geert1976 schreef:Ik wil op zich ook wel op voorhand Dollars kopen voor mijn trip. Maar ja, hoeveel moet je er halen... Ik vind het wel tricky om paar weken rond te lopen met een paar honderd dollar
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij kun je ook dollars kopen op je bankrekening... Althans iemand heeft mij eind 2009 dat advies gegeven toen de dollar ook zo laag stond. Ik heb het alleen toen niet gedaan dus weet niet precies hoe en wat
De waarde van de euro heeft donderdag voor het eerst in bijna anderhalf jaar tijd de grens van 1,48 dollar overschreden.
Het vooruitzicht van een aanhoudend los monetair beleid in de Verenigde Staten trok investeerders naar de Europese munt.
De koers van de euro bereikte donderdagochtend een hoogtepunt van 1,4881 dollar.
De Europese munt was begin december 2009 voor het laatst zoveel waard.
De Amerikaanse centralebankpresident Ben Bernanke gaf woensdag aan dat de Federal Reserve geen plannen heeft stimuleringsplannen voor de Amerikaanse economie eerder dan gepland op te doeken.
De huidige bijzonder lage rentestand zal ook nog een aanzienlijke tijd worden gehandhaafd. Investeerders gaan ervan uit dat dit beleid de komende tijd druk blijft zetten op de waarde van de dollar.
Geert1976 schreef:Ik wil op zich ook wel op voorhand Dollars kopen voor mijn trip. Maar ja, hoeveel moet je er halen... Ik vind het wel tricky om paar weken rond te lopen met een paar honderd dollar
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij kun je ook dollars kopen op je bankrekening... Althans iemand heeft mij eind 2009 dat advies gegeven toen de dollar ook zo laag stond. Ik heb het alleen toen niet gedaan dus weet niet precies hoe en wat
Je kan een zogenaamde debit-card kopen met Dollars erop (cash passport bij GWK). Dit is opzich gewoon een credit-card, alleen kun je niet meer uitgeven dan er op de kaart gezet is. Als je hier dus nu alvast Dollars opzet heb je met alles wat je ermee betaald de huidige koers. Kan niet zo snel ontdekken of er nog een 'fee' zit bij betalingen, maar meestal als de betaling in Dollars is, is er geen extra fee. Behalve als je er contant geld mee opneemt (uit een ATM). De kaart kost eenmalig €9,95.
Handig om aan de vrouw te geven, weet je dat ze niet meer kan uitgeven...
yeah baby. Mijn vakantie wordt met de minuut goedkoper
NYC 2011 - 5-11 mei zit er al weer op. Wat een geweldige stad.
Foto's op http://www.flickr.com/photos/phydomir" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad is koers voor ons Nederlanders prima. Wat mij wel verbaast is dat je als je dollars koopt bij bv GWK of ABN AMRO, je maar 1,35 dollar voor je euro krijgt, terwijl de koers nu op 1,48 staat. Ik wilde voor de eerste uitgaven een paar honderd euro omruilen.
Hoe lossen jullie dit op?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.