Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
zondag of doordeweek in New York City?
zondag of doordeweek in New York City?
In juni ga ik een week naar New York, van zaterdag tot zaterdag. Nou vraag ik me af welke dingen juist leuker zijn op zondag en welke niet. Of die qua drukte beter te vermijden zijn of juist rustiger op zondag. Of maakt het allemaal niks uit?
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: zondag of doordeweek in New York City?
Ik denk dat het allemaal niet zoveel uit maakt. Maak gewoon een lijstje wat je per dag wilt zien en werk dat gewoon af...en dan zie je wel hoe het gaat.Eva70 schreef:Nou vraag ik me af welke dingen juist leuker zijn op zondag en welke niet.
Je bent natuurlijk nooit alleen als toerist in NY city dus je zal altijd wel even moeten wachten. Overigens weten we niet naar welke attracties je wilt gaan dus dan is advies geven niet makkelijk.
Laatst gewijzigd door rvd4always op 01 mei 2011, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Maakt mij inziens niet veel uit. HET IS DAAR IEDERE DAG GEWELDIG!
Zondag is een mooie dag voor Central Park.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Inderdaad, dan is het het drukst in Central Park en kun je zien hoe NY'ers hun weekend doorbrengen. Huur een fiets en ga lekker fietsend door het park.
Als je er voor open staat kun je op zondag een gospeldienst bijwonen, dit zal op de
andere dagen moeilijker gaan.
andere dagen moeilijker gaan.
In het weekend vond ik Central Park veel gezelliger dan op een doordeweekse dag. Omgekeerd geldt hetzelfde voor het financial district: in het weekend vond ik dat er weinig te beleven was rondom bijvoorbeeld Wall Street...dat vond ik door de weeks weer veel drukker en leuker.
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Misschien hier even vragen in deze topic...
Wij zouden graag een gospeldienst meemaken in New York. Weet er iemand in welke kerk wij zo eentje kunnen meepikken? En ik veronderstel dat die meestal doorgaan op zondag?
Wij zouden graag een gospeldienst meemaken in New York. Weet er iemand in welke kerk wij zo eentje kunnen meepikken? En ik veronderstel dat die meestal doorgaan op zondag?
bedankt voor deze tips, Central Park zetten we dan in elk geval voor zondag op het programma! Ik verwacht dat ik het zo leuk vind (ben gek op parken) dat we er vast later die week nog wel een keer heen gaan.
Over gospeldiensten, zou je dit topic eens kunnen bekijken: viewtopic.php?f=9&t=21651
Over gospeldiensten, zou je dit topic eens kunnen bekijken: viewtopic.php?f=9&t=21651
Merciekes Eva!!
Ik had reeds de search knop gebruikt maar die topic had ik precies niet gevonden, dank je wel!
Ik had reeds de search knop gebruikt maar die topic had ik precies niet gevonden, dank je wel!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 7720 Weergaves
-
Laatste bericht door Ellenellen
-
- 2 Reacties