Ha ha, ik was ook Celebrity Apprentice aan het kijken (met oranje Donald Trump ). Wilde eigenlijk wel weten, wie weggestemd zou worden, maar ben ook erg benieuwd naar de toespraak. Ze hebben het lichaam van Bin Laden, volgens het verhaal.
Ergens vind ik dat je niet blij mag zijn als er iemand dood is, maar in dit geval is het toch wel een uitzondering. Iemand die zoveel leed op zijn geweten heeft en zoveel dood en verderf heeft gezaaid, daar ben ik toch niet rouwig om. Ik herinner me 9/11 en hoe ik me toen voelde, en ik kan me alleen maar indenken hoe mensen die echt iemand hebben verloren zich toen moeten hebben gevoeld. En dan denk ik toch: opgeruimd staat netjes.
Na 9/11 van heel dichtbij mee te hebben gemaakt en de triomfantelijke beelden van Osama Bin Laden daarna te hebben gezien kan ik wel zeggen, dat ik echt blij ben, als deze man inderdaad dood is.
Toch grappig dat de president op het correspondence bal moppen kan tappen terwijl hij achter de schermen orders geeft om Bin laden naar zijn maagden te helpen. Dat lijkt mij toch wel iets waar je moeilijk je mond over kan houden
Goed nieuws! Wij zaten een dvd te kijken en we kregen het nieuws via Facebook binnen. Gelijk naar CNN gezapt en gewacht op de speech van Obama.
@guinevere: qua logistiek binnen de organisatie zal dit niet veel oplossen, het is meer een psychologische winst, lijkt me. En voor Obama had dit niet op een beter moment kunnen gebeuren, zo op de vooravond van de start van de campagne voor 2012.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Laten we hopen van niet. Er is toch well het nodige veranderd in het middenoorden tegenwoordig.
Hoe het ook zij, wij als buitenstaanders zullen ons nooit kunnen voorstellen hoe de families van de slachtoffers van 9/11 zich op dit moment voelen. Dat alleen al...
Eindelijk na bijna 10 jaar toch nog gerechtigheid, maar wat gebeurd er nu met zijn volgelingen.
Gaan ze wild om zich hen slaan of valt nu klapt nu alles als een zeepbel ineen. De tijd zal het
leren. Maar dit is een historisch momemt voor Amerika en de Amerikanen en natuurlijk boven
alles voor Obama. Ik kijk naar de beelden op CNN het lijkt wel een feestdag.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.