het nieuws wat ik gisteren zag op de teletekst gaf mij een stomp in me maag ik las over een nederlandse apachevlieger die was verongelukt en dacht meteen aan richard want daar ben ik eigenlijk mee opgegroei want hij was mijn oude buurjongen en zei vroeger al dat hij een piloot wilde worden en dit was hem ook gelukt ik heb hem een aantal jaren nog gesproken via de chat en zijn ouders ben en betsy zag ik regelmatig op de feesten van mijn ouders en daarom wens ik iedereen van de familie en tevens ook zijn vrouw wilma en kinderen veel sterkte en kracht toe in deze moelijke tijd die komen gaat.
richard rust in vrede we gaan je missen je oude buurjongen twan en de rest van de buurtkinderen uit de baffinstraat in geldrop.
Twan en Midori kuijpers uit helmond en de tevens ook de rest van de familie kuijpers uit geldrop.
Ik ben zeer geschokt. Ik ken Richard als een zeer vriendelijke persoonlijkheid. Ik heb hem niet 'in person' ontmoet, maar wel op het forum leuk contact mee gehad. Het is altijd een grote wens van Stefan geweest om ooit zijn brevet te halen en ik heb een aantal PB wisselingen gehad met Richard waarin hij altijd zeer enthousiast en behulpzaam was, veel vertelde over zijn beroep als instructeur in Ft Rucker.. maar vooral aanmoedigde om Stefans droom na te jagen.
Ik hoorde het gister op het nieuws en ik moest wel even aan Richard denken (meer in de zin hoe het met hem zou gaan), maar het is nooit in me opgekomen dat hij het was. Ik was geschokt toen ik vandaag Bianca's topictitel las.... Heel tragisch!
Krijg hier toch wel een knoop in mijn maag van...... Ondanks dat ik hem niet persoonlijk kende, alleen via berichten op het forum...
Sterkte toegewenst aan alle betrokkenen!
Ik kende Richard persoonlijk dóór allesamerika.com. Mijn intussen Amerikaanse man werd naar Fort Rucker gestuurd voor flightschool en op dat moment moest ik besluiten of ik naar de VS zou gaan of niet. Ik werd door iemand gewezen op Richard's aanwezigheid hier op het forum en heb contact met hem gezocht. Hij heeft mij informatie gegeven die van onschatbare waarde bleek te zijn. Toen ik aankwam werd ik direct opgenomen in de NL community hier op Rucker, dankzij Richard. Hij was een ontzettend aardige, vrolijke man die enorm van het leven genoot. Wij missen hem elke dag.
Na jaren niet meer op het forum te zijn geweest, kom ik er via het " Waar zijn forumleden gebleven"-topic achter dat Richard 4 jaar geleden overleden is. Dat komt even als een klap aan. Ik kan me nog goede herinneren dat ik graag met Richard en PeeJay aan het geiten was in het off-topic form.
Rust in vrede Richard.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.