Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Winnaar DV2012: Robertdekok

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Robertdekok
Amerika-ontdekker

Winnaar DV2012: Robertdekok

Bericht door Robertdekok »

Hi.
Ook ik ben door naar de volgende ronde. Casenummer tussen 00001050 & 1090?, dat is laag meen ik ? Een hoop papierwerk optrommelen, dus toch. 1e keer, one lucky shot!

Ik had het eea al klaar staan dus hopen dat ik alles snel in huis heb. Dat Police Record heb je klaarblijkelijk echt nodig, nooit van gehoord. Zal waarschijnlijk een duur blanco formulier staan met een mooite stempel en heeft iemand het vlotste adres voor de vertaling van mijn diploma's ?

Goed. Succes allen en we keep in touch! Fingers crossed..

Groet,

Robert
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Winnaar DV2012: Robertdekok

Bericht door Georgie »

Dat is zeker laag! Gefeliciteerd! Dan ben jij nog eerder aan de beurt dan ik.

Zijn jullie samen en hebben jullie allebei gewonnen, omdat je twee casenummers hebt?

Als je in NL woont, is het police record niet nodig, dat wordt automatisch door het consulaat aangevraagd. Weet niet hoe dit in Belgie is.

Vertalingen weet ik niets van, maar valt ongetwijfeld op het forum te vinden.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Gefeliciteerd Robert!
guernsey69
Amerika-ontdekker

Bericht door guernsey69 »

Ook van harte gefeliciteerd ! :thumbup:
Laatst gewijzigd door guernsey69 op 02 mei 2011, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Goed lezen dames en heren, :wink: Robert heeft een Casenummer tussen 00001050 & 1090.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Proficiat!

Ja, je case number is laag. Momenteel hebben volgende forumleden nog een lager case number:
mogelijk SemJes (EU1XXX) - Almost There (EU7xx)
Dat zijn dus de mensen die je in't oog moet houden. Alhoewel, volgens mij worden jullie zowat samen opgeroepen ergens september/oktober. Tenminste, als je alles snel terugstuurt.

Enkel de Belgen moeten zelf voor het (bij voorkeur blanco) strafblad zorgen, in Nederland gaat het inderdaad automatisch.
Vertaling diploma's: als je hoger onderwijs hebt gevolgd, dan kan je dat meestal via je onderwijsinstelling krijgen. Is dit niet het geval, contacteer dan een aantal beedigd vertalers en vraag gewoon naar hun prijs! Daar kan wel eens verschil in zitten... Marktonderzoekje doen dus.

Hou ons verder op de hoogte, Robert. En als je vragen hebt, dan lezen we het hier wel!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Als je over voldoende centjes beschikt, dan kan je gerust nog Azie gaan verkennen. En anders kan je die centen beter gebruiken als investering in je Amerikaanse toekomst.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
claudia1970
Amerikafan

Bericht door claudia1970 »

Ook jij proficiat!
Moving to Maine in 2010

http://claudusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Gefeliciteerd!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Van harte gefeliciteerd !

Gr,
Robertdekok
Amerika-ontdekker

Bericht door Robertdekok »

Hi All,

Super bedankt voor de reacties en response op mijn vraag. Alles heb ik vanochtend gepost en ben dan ook erg benieuwd en vooral gezond gespannen, het blijft toch nog even afwachten
en ik wil er nog niet teveel hoop op vestigen, anderzijds wil je wel goed voorbereid zijn. Maar goed, we zien wel and I keep you guys posted. Mijn aanvraag heeft overigens betrekking op mij alleen.

Ik lees dat er veel stelletjes en met name de mensen door zijn die vrij rap al hadden gereageerd. Ikzelf ben een kwartier na het online gaan van dit visa program mijn gegegevens gaan invullen.
Prima te doen. Ik ga volgende week weer een maand op vakantie naar you know where, en heb besloten deze week al die documentatie te gaan verzamelen/opvragen.

Succes alleen en als er een vraag of opmerking naar voren komt, post ik hem. Super forum trouwens !

Groet,

Robert
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer