Beetje een late reactie, maar super dat jullie nu al voor de 15de keer naar Amerika gaan.
Tips kan ik jullie uiteraard niet geven. Ik ben nog maar een groentje.
Jullie zijn ook echte fans van Valley Of Fire en ik weet zeker dat wij geen spijt krijgen van onze planning om daar 2 nachten te blijven om daar ook alle tijd te hebben.
Je kunt wel inpakken Thuul
Ik ben wel jaloers op al die aftellers zeg. Bij ons lijkt het nog wat verder weg te zakken. De verbouwing gaat waarschijnlijk meer eigen geld kosten en wordt duurder....
Maar goed het gaat vast een keer komen....
Ik kan inderdaad wel inpakken......want hier is t van t zelfde laken een pak; dure opknapbeurt, dure auto, en ga zo maar door. Zijn onze ontsnapcampings ook nog gesloten, bah. Ik ga maar hongeren;; kan ik volgend jaar tenminste mee
Zo weer een stapje dichterbij donderdagavond online de Customer Information Sheet van El Monte ingevuld en vanmorgen zat de bevestiging in de mailbox, daar weten ze dus dat we er aan komen en waar ze ons op kunnen halen.
nine days to go
hoe is het in het Zeeland?
zijn de koffers al gepakt?
of worden er alleen maar sjekkies gedraaid en naar de lucht gekeken of die bruin is?
iig geen zorgen over de cactussen dit jaar, jullie zijn het droogste plekkie van Nederland volgens de kaarten KNMI, misschien gaan ze wel bloeien
In Zeeland is het zonnig en eindelijk eens bijna windstil, koffers zijn nog niet gepakt, foto-rugtas al wel
shagje steek ik regelmatig op en de lucht is blauw.
Cactussen bloeien (voor een deel) al volop of staan vol met knoppen
en wie ziet die dingen dan bloeien als iedereen op vakantie is
Dat wordt een ritje Zeeland zo te lezen met de fotocamera en misschien kan ik dan stiekum toch in die koffer
Het lijkt er op dat de eerste routewijziging er al aan zit te komen de Trail Ridge Road is nog gesloten dus zal het rijden van west naar oost door het park niet mogelijk zijn.
Ik ga vandaag of morgen maar eens kijken hoe wel dan het beste kunnen rijden Bear Lake Road is zo te lezen wel open dus gaan we mogelijk via Denver naar Estes Park om via de ooostkant het park in te gaan.
Onderstaand bericht komt van de NPS-site:
Trail Ridge Road Status: Closed at Rainbow Curve on the east side (10,829 ft and 12 miles from entrances) and Colorado River Trailhead on the west side (8,990 ft, 9.9 miles from Grand Lake entrance).
Trail Ridge Road will not open for the Memorial Day Weekend. The amount of winter snowpack that faced park snowplow operators when plowing began, combined with recent storms, have hampered park snowplowing efforts. According to Vaughn Baker, Park Superintendent, "With twice the normal snowpack, we are facing one of the most challenging years for opening Trail Ridge Road in recent memory. If we can get the weather to cooperate, we hope to have Trail Ridge Road open by early June."
Bart (Dude) dit zal ook jullie route beinvloeden vrees ik.
edit:
Even vlug gekeken op S&T en de route via Nedeland lijkt het meest voor de hand liggend te zijn.
We zouden op woensdag 8 juni deze route rijden dus dat wordt de NPS-site in de gaten houden de komende week.
Bedankt Rob, wij zijn er een dag eerder dus moeten we dat goed in het oog houden. Wellicht stoppen wij dan eerder in Boulder zelfs eerder, ergens op de I70.
Estes Park zal voor ons te ver zijn en veel zal er ook volgeboekt zijn vermoed ik.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Ook Beartooth Highway (US-212) is nog gesloten maar daar hebben ze nog drie weken de tijd om hem schoon te maken voordat wij er overheen willen, deze route staat voor 14 juni op de planning.
Bij ons op 16 juni, dat kan wel lukken dan, dat is nog drie weken en de temperaturen gaan toch stillaan de hoogte in daar in de buurt, al zal het op die hoogte wel nog lang frisjes blijven
Grts, Bart
Rob, volgens mijn kladboek rijden jullie de Beartooth op 15 juni (heb onze routes eens naast mekaar gelegd vandaar dat ik het opmerkte)
Of is er iets veranderd aan jullie route wat ik gemist heb?
Bart
Grts, Bart
Je hebt helemaal gelijk, had de overnachting in Red Lodge over het hooft gezien en ging in gedachte via Big Horn NRA via Red Lodge naar Yellowstone in een dag.
Wilde in gedachte een dag langer in Yell zijn denk ik
Mocht BT nog dicht zijn zullen we dat ook zijn want dan rij ik via Cody en de Chief Josehp hwy in een dag naar Yell.
Hey Rob en Annie, goeie reis teogewenst van ons. Mocht je je route nu moeten verleggen vanweg Trail Ridge Road, mag je je ook wel op je ouwe campeer plekje hier staan
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.