Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
checken USAreisen.de
- Belenos
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: checken USAreisen.de
Ook bij eautohuur werkt het. Betaal nu €880 ipv €970. 

Mooi! Ook mijn boeking is geannuleerd en vervolgens gelijk weer gereserveerd. Het verschil van 50 euro staat alweer op mijn creditcard. Erg bedankt voor de tip.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Toch wel apart. Ik heb ook nog maar eens weer gekeken en de prijzen vergeleken maar ik ben bij omboeken zo'n 60 euro duurder uit. Mooi zo laten dus....
Marjan

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
De prijzen vallen nu inderdaad weer duurder uit. Geen idee hoe dat komt, maar voorlopig heb ik een mooi bedrag bespaard.
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Dat is gek zeg, wij zouden nu ook weer € 30,00 duurder uit zijn.
Waarschijnlijk hebben te veel mensen om een aanpassing gevraagd?
Waarschijnlijk hebben te veel mensen om een aanpassing gevraagd?

Omdat ik dit topic begonnen ben heb ik zojuist ook maar weer eens eventjes gekeken en inderdaad, mijn "oude" prijs staat er ook weer op.
Het heeft dus inderdaad niets met de dollar te maken want die is nog steeds laag. Ik ben toch blij dat ik me weer € 50,00 heb uitgespaard.
Die kunnen we dan weer voor andere leuke dingen gebruiken zoals Alcatraz.
Het heeft dus inderdaad niets met de dollar te maken want die is nog steeds laag. Ik ben toch blij dat ik me weer € 50,00 heb uitgespaard.
Die kunnen we dan weer voor andere leuke dingen gebruiken zoals Alcatraz.
Ook voor ons is de prijs plotseling terug gestegen. Het lijkt er inderdaad op dat ze in één klap veel rechtzettingen of herboekingen kregen dat ze de prijzen meteen weer hebben aangepast. Voor ons zou het nu nog een 17 euro winst geweest zijn.
Dus goed dat ik vorige week gemaild heb en dus 57 euro heb kunnen uitsparen. Het oude bedrag is intussen terug gestort en het nieuwe is af gehouden.
De nieuwe vouchers hadden we al eerder gehad en zijn uitgeprint en zitten al klaar in onze reismap
Bart
Dus goed dat ik vorige week gemaild heb en dus 57 euro heb kunnen uitsparen. Het oude bedrag is intussen terug gestort en het nieuwe is af gehouden.
De nieuwe vouchers hadden we al eerder gehad en zijn uitgeprint en zitten al klaar in onze reismap

Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Bij ons is de prijs nog steeds lager dan onze boeking. Ik zat te twijfelen om de boeking te annuleren en een nieuwe boeking te maken maar nu ik lees dat ze de prijzen weer terug aan het aanpassen zijn naar de oude prijzen toch maar snel een nieuwe boeking gedaan. Scheelt toch weer ongeveer €25:)!
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik vind nu eigenlijk net deze topic en ik ben voor de gein gaan kijken of er nu al verschil in zou zitten.
Vannacht rond een uur of 2 heb ik een midsize-SUV voor 4 weken gereserveerd voor 813,66 euro en nu 16,5 uur later kan het ineens voor 794,56 euro.
Vannacht rond een uur of 2 heb ik een midsize-SUV voor 4 weken gereserveerd voor 813,66 euro en nu 16,5 uur later kan het ineens voor 794,56 euro.

Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Misschien eens een mailtje aan wagen ,zou ik althans doen .Wie weet lukt het je wel aan die goedkopere prijs te huren .gleuknie schreef:Ik vind nu eigenlijk net deze topic en ik ben voor de gein gaan kijken of er nu al verschil in zou zitten.
Gr,
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Maakt het ook nog uit voor welke maatschappij je vervolgens hebt gekozen bij usareisen.de? Ik had gekozen voor Dollar en het bedrag bij Dollar is wel hetzelfde gebleven, maar die van Alamo is dus nu omlaag gegaan.
Groetjes René
- Knabbeltje
- Amerikakenner
Ik denk van wel maar je kan hen misschien wel laten weten indien je eerder wist dat de andere carrentalcompany goedkoper zou worden ,dat je dan bij voor hen had gekozen . Als ik hierop dit topic terug lees ,lees ik toch positieve verhalen en dat ze wel moeite doen om hun klanten content te houden .
Ik heb eigenlijk nog nooit geweten dat prijzen plots goedkoper of zelfs duurder werden bij auto huren . Zo was het toch steeds dat men best uit was met vroegboekkortingen .Is hier dan ook verandering op komst ,net zoals bij vliegtuigtickets ?
Gr,
Ik heb eigenlijk nog nooit geweten dat prijzen plots goedkoper of zelfs duurder werden bij auto huren . Zo was het toch steeds dat men best uit was met vroegboekkortingen .Is hier dan ook verandering op komst ,net zoals bij vliegtuigtickets ?
Gr,
Kleine gok, heeft dit niet te maken met voorraad en prijsstrategieën, maar puur door de dollar koers?
- Knabbeltje
- Amerikakenner
Dollarkoers is in die andere jaren ook door jaar op en neer gegaan en nooit hebben ze toen die prijzen op aangepast .Terwijl je dit wel zag bij vliegtuigtickets , bij autohuur kon je na de vroegboekkorting tot aan je vertrek de zelfde prijs verwachten .Ik boek beide meestal nog heel vroeg maar kijk ook beide gregeld na de boeking tot aan de afreis en doe dit toch al jaren zo . Is natuurlijk niets mis mee maar dat maakt dat boeken van een wagen nu ook niet meer noodzakelijk zo vroeg mogelijk moet .t1m schreef:Kleine gok, heeft dit niet te maken met voorraad en prijsstrategieën, maar puur door de dollar koers?
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Dat kan iets te maken hebben met een verzekering. Ik heb dat vorige week ook gehad bij het maken van een proefboeking.gleuknie schreef:Ik vind nu eigenlijk net deze topic en ik ben voor de gein gaan kijken of er nu al verschil in zou zitten.
Bij de definitieve boeking kwam ik een aantal euro's goedkoper uit. Er stond nu wel een vinkje bij de boeking voor; ZUSATZHAFTPFLICHTVERS (LIS/EP/LP) van een paar procent, wat er de eerste keer niet stond.
Als rechtgeaarde Hollander vond ik dat niet nodig, we hadden immers het Super-inklusiv Plus pakket. Bij het doorboeken werd er toch nog op aangedrongen dit te nemen en heb ik het uit arren moede maar aangevinkt en prompt verscheen hetzelfde einbedrag als bij de proefboeking.
Later nog voor de fun nog een proefboeking gemaakt, verzekeringsvinkje nu niet aanwezig, en het eindbedrag weer hetzelfde.
Na nog een paar experimenten kwam ik er achter dat het verschil zit in boeken via de advertentie op de hoofdpagina of via het tabblad "Mietwagen" in de bovenbalk van de hoofdpagina. Bij de één verschijnt het LIS/EP/LP vinkje, bij de ander zit het "ingebakken".
Beetje vreemd, maar het eindresultaat is in alle gevallen hetzelfde.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"