Is het aan te raden de stukken aangetekend te versturen? Ik wil het eigenlijk morgen op de post doen per DHL express zodat het er eind van deze week al is maar ik wil niets vergeten over het hoofd zien...Is het raadzaam zo snel mogelijk heel de handel te sturen of kun je gerust twee weken wachten?
Het is echt raar, nu heb ik eindelijk gewonnen en denk je dat ik het rustig heb...forget it, nu slaat de stress pas echt hard toe...
Je kunt gerust nog twee weken wachten hoor. Zo snel zal het niet gaan. Aangetekend sturen is wel heel verstandig. In Nederland zit een systeem met een oranje bonnetje wat je terug kan krijgen. Weet niet of zoiets ook bij DHL bestaat, maar zou je naar kunnen vragen. Dan weet je dat het is aangekomen.
Okay. Nou ik heb vandaag twee pasfoto's laten maken van 2 bij 2 inch en een grote envelop gekocht. Morgen vul ik alles op mijn werk op de PC in, print het uit en dan breng ik het naar DHL. Ga het gewoon lekker aangetekend per express post versturen. Dan betaal ik weliswaar 60-100 Euro omgerekend maar dan is het binnen een dag in Kentucky en kan ik voorlopig even de stress loslaten en mezelf gaan focussen op mijn Azie/India reis die ik ergens begin julie vanuit Nieuw Zeeland ga ondernemen...moet toch ergens in Augustus ofzo weer eens in Nederland zijn om alles te regelen.
Iemand enig idee of er voor die keuringsarts lange wachtrijen zijn?
Zoals ik het nu zie lijkt het mij dat dat geboortecertificaatje binnen een week geregeld kan zijn, met die medische keuring weet ik het zo net nog niet. Is het handig om nu alvast te bellen voor een afspraak in Augustus?
Je kan nu nog niet bellen. En neen, zo erg zijn de wachtrijen niet. Soms zijn er mensen die zelfs binnen de week kunnen gaan. Maar ga er van uit dat je binnen de maand kan gaan.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
We nemen nog even de tijd om alles nog eens na te lopen. Deze week wel foto's nemen en dan gaat ie volgende week op de post, aangetekend. Dit soort kansen moet je niet aan het toeval overlaten.
Ik zie iets voorbij komen over een keuringarts, moet je je hier al voor aanmelden.
Want je stuurt het op, en dan? Komt er een bevestiging, bellen ze je op?
Even voor de goede orde.....je moet je hele handeltje formulieren en twee pasfoto's opsturen.
Dan krijg je een brief met uitnodiging terug voor het interview
Tegen de tijd dat het interview is moet je dus zien dat je bij die arts bent geweest en al je overige geboortecertificaten, diploma's en overige certificaten etc hebt?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.