Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reis rond kerst
reis rond kerst
Wij willen rond de kerst tijd een reis maken naar amerika , waarschijnlijk de westkust .
Amerika trekt me al heel lang , en nu gaat het er waarschijnlijk toch van komen .
We willen wat van amerika meemaken , dus het liefst een beetje rond trekken , of dagtripjes maken .
De reisduur kan ergens tussen de 8 en 14 dagen liggen.
Heeft iemand tips om ons op weg te helpen , over bijvoorbeeld ge-organiseerde reizen ?
een beetje redelijk weer zou mooi meegenomen zijn , waar moeten we het dan zoeken ?
alvast bedankt voor jullie reacties . met vriendelijke groet , arne ouwens.
Amerika trekt me al heel lang , en nu gaat het er waarschijnlijk toch van komen .
We willen wat van amerika meemaken , dus het liefst een beetje rond trekken , of dagtripjes maken .
De reisduur kan ergens tussen de 8 en 14 dagen liggen.
Heeft iemand tips om ons op weg te helpen , over bijvoorbeeld ge-organiseerde reizen ?
een beetje redelijk weer zou mooi meegenomen zijn , waar moeten we het dan zoeken ?
alvast bedankt voor jullie reacties . met vriendelijke groet , arne ouwens.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik heb het idee dat je nog helemaal niets gedaan hebt om je te orienteren. Als ik jou was zou ik beginnen met het halen van reisbrochures bij het reisbureau. Aan de hand van de standaard reizen kun je dan (eventueel met behulp van dit forum) je eigen reis gaan samenstellen. Als je een beetje kunt aangeven wat je ongeveer in gedachten hebt zijn er hier heel veel mensen die je kunnen (en ook heel graag willen) verder helpen. Je zult dus zelf iets specefieker moeten zijn.
Carola
Carola
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht